Peter8260 5 Skrevet 19. Marts, 2015 Er p.t. i Skive. Er der nogen der har nogle anbefalinger? Synes at området ser lidt tyndt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kan bare det der 57 Skrevet 16. April, 2015 Kan kun være enig! Det er mest halvgamle koner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 325 Skrevet 16. April, 2015 i følge annoncer i EB er Viborgvej igen en mulighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
netrom1919 30 Skrevet 16. April, 2015 Nogen, som har besøgt Viborgvej i Skive, siden stedet åbnede igen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 17. April, 2015 jow jow, jeg har været forbi i sidste uge, og jo det er en ny pige lidt buttet men veldig sød, selve oplevelsen var der ikke noget specielt ved, så jeg tro det samme standard som andre "Svendsen" husemen hun sagde der kom nye piger i næste uge, så hvis en af jer andre er friske så kunne I jo snuppe en for holdet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 22. April, 2015 Kan kun være enig! Det er mest halvgamle konerMange tak for det Men måske er vi halvgamle eller modne kvinder ikke så ringe alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kan bare det der 57 Skrevet 23. April, 2015 Mange tak for det Men måske er vi halvgamle eller modne kvinder ikke så ringe alligevel Måske Har da også haft OK aftaler med halvgamle koner, som jeg godt kan se kommer til at lyde værre end det er ment, men er nok mest interesseret i unge piger.Men giv det da et skud og send mig en PM med oplysninger om dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 24. April, 2015 Måske Har da også haft OK aftaler med halvgamle koner, som jeg godt kan se kommer til at lyde værre end det er ment, men er nok mest interesseret i unge piger.Men giv det da et skud og send mig en PM med oplysninger om dig Du kan finde mig på annoncelight under Annette6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kan bare det der 57 Skrevet 25. April, 2015 Du kan finde mig på annoncelight under Annette6Annette6 48/158/105 Så foretrækker jeg godt at sige -30/+15/-45 ift de tal da! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg