Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle, der kan anbefale ovennævnte sted og evt. Fortælle lidt om service og massørernes alder osv. ?

På forhånd tak

Redigeret af Revisoren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massagen er af høj klasse. Mamasan og Jenny er deciderede stjerner. Der skiftes jævnligt ud på yngste pige af de tre, der næsten altid er på vagt. Og der er niveauet ujævnt. Har aldrig fået fuld pakke, fordi selve massagen er så god at jeg ikke vil ødelægge forholdet. Alle giver et fint HJ, men Jenny er bare lidt bedre end de andre til netop det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har kun været der én gang, men det bliver ikke den sidste.

Jeg fik massage af en ung køn pige, som kaldte sig for Min ( tror jeg det staves ). Hun tager gerne tøjet af ( mod ekstrabetaling), og du kan røre hende. Det var faktisk lidt frækt, at hun lænede sig ind over min pik mens hun spillede den af uden at miste øjenkontakten med mig.

Næste gang vil jeg have B2B. Det koster 1000 kr. Jeg ved ikke om du kan få fuld pakke.

Er der for øvrigt én som ved hvorfor alle thaipiger - unge som ældre - har dusk? Herhjemme fjerner alle piger dusken, men ikke thaipigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har kun været der én gang, men det bliver ikke den sidste.

Jeg fik massage af en ung køn pige, som kaldte sig for Min ( tror jeg det staves ). Hun tager gerne tøjet af ( mod ekstrabetaling), og du kan røre hende. Det var faktisk lidt frækt, at hun lænede sig ind over min pik mens hun spillede den af uden at miste øjenkontakten med mig.

Næste gang vil jeg have B2B. Det koster 1000 kr. Jeg ved ikke om du kan få fuld pakke.

Er der for øvrigt én som ved hvorfor alle thaipiger - unge som ældre - har dusk? Herhjemme fjerner alle piger dusken, men ikke thaipigerne.

 

Åhh ja, det der med øjenkontakt og de læner sig ind over én, det holder jeg også utroligt meget af :-P

 

Jeg har aldrig været der, men det lyder da som om at det snarest skal ske :-P

 

De thaipiger jeg oftest frekventerer er stort set alle uden dusk, og skulle jeg forvilde mig ind et sted hvor jeg ikke kommer sååå tit, så synes jeg at jeg absulut sjældent støder på en dusk :-P

og det er vel at mærke, unge som ældre :geek:

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Massagen er af høj klasse. Mamasan og Jenny er deciderede stjerner. Der skiftes jævnligt ud på yngste pige af de tre, der næsten altid er på vagt. Og der er niveauet ujævnt. Har aldrig fået fuld pakke, fordi selve massagen er så god at jeg ikke vil ødelægge forholdet. Alle giver et fint HJ, men Jenny er bare lidt bedre end de andre til netop det.

 

link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for 3 uger siden for første gang, egentlig ville jeg hellere besøge et andet Thai sted lige i nærheden men De havde lukket den søndag formiddag. Jeg spurgte efter 1 times massage og det kunne De godt klare here og nu. Skulle nedaf en stejl trappe til massage rummet og fik super god massage af en meget køn og høj Thai Prinsesse. Efter 20 min massage sagde hun at om det var ok at en anden Thai pige tog oer for hun ville få besøg af en anden kunde om lidt. Nu lå jeg ligesom lidt bondefanget og sagde pænt ja og ok. Overleverings forretningen gik ikke helt så godt, for den nye pige startede massagen på de samme steder, som ved den forrige bare meget blødere så informationen om at det var hård Thai massage var gået tabt eller hun gad ikke ?. Fik et ok HJ lidt hurtigt efter min præference. 

 

Total Damage

 

1. pige 400 DKK (Thai massage 8+ ) + 100 DKK (drikke penge vidste ikke hun skred efter 20 min) 

2 pige HJ 7+     (200 DKK)

 

/Giraffen 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun været der én gang, men det bliver ikke den sidste.

 

Jeg fik massage af en ung køn pige, som kaldte sig for Min ( tror jeg det staves ). Hun tager gerne tøjet af ( mod ekstrabetaling), og du kan røre hende. Det var faktisk lidt frækt, at hun lænede sig ind over min pik mens hun spillede den af uden at miste øjenkontakten med mig.

 

Næste gang vil jeg have B2B. Det koster 1000 kr. Jeg ved ikke om du kan få fuld pakke.

 

Er der for øvrigt én som ved hvorfor alle thaipiger - unge som ældre - har dusk? Herhjemme fjerner alle piger dusken, men ikke thaipigerne.

​det er da vist lidt med forskel, og om de gider at fjerne den eller ej...Kender adskillige, med og uden dusk og alt midt i mellem

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​det er da vist lidt med forskel, og om de gider at fjerne den eller ej...Kender adskillige, med og uden dusk og alt midt i mellem

​Min erfaring med thaipiger, og jeg har da mødt en del, er, at de generelt er glatbarberet.

Jeg erindrer kun at have mødt ën enkelt med dusk. Det var ved mit allerførste besøg i denne verden. Det var netop i biksen på Hans Knudsens Plads, hvor Kanya dengang lå, og pigen hed Jen.

Derimod har mange af dem på billeder og film dusk, f.eks Hippos streng Asia nam-nam.                                                                          

Så mon ikke den forskel kan forklares med, at pigerne i Danmark indretter sig lidt efter danske forhold, hvor de fleste mænd tilsyneladende foretrækker den glatte udgave?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...