Hop til indhold
PerZ

Gp'er på SnapChat

Recommended Posts

Som overskriften siger, så tænker jeg at det vil være en sindssygt fed markedsføringsstrategi.. Eller er jeg forkert på den?

Aktuelle billeder af den pågældende gp, fed opvarmning til et besøg.. Så ved man præcis hvad man går ind til..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som overskriften siger, så tænker jeg at det vil være en sindssygt fed markedsføringsstrategi.. Eller er jeg forkert på den?

Aktuelle billeder af den pågældende gp, fed opvarmning til et besøg.. Så ved man præcis hvad man går ind til..

 

Alle andre steder bruges der vel også aktuelle billeder!!!!????     :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne være frækt, men hun ville til gengæld få en hel masse diller-billeder xD

 

Af en masse mænd der nok aldrig har i sinde at dukke op, men bare mangler noget at hive sig i aben til. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror faktisk at man kan indstille det sådan at man ikke kan modtage billeder, uden at vide det, men så det er til promovering.. ;-)

Bly, du har sku nok ret, desværre..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af en masse mænd der nok aldrig har i sinde at dukke op, men bare mangler noget at hive sig i aben til. ;)

En sådan chat bør respektfuld holde lukket i skolernes åbningstid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sådan chat bør respektfuld holde lukket i skolernes åbningstid.

 

Så ville ingen længere sidde i timen og spille Tetris, og besøgene på FB ville falde markant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ville ingen længere sidde i timen og spille Tetris, og besøgene på FB ville falde markant.

Betalingsbalancen ville også lide skade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...