Hop til indhold

Gp'er på SnapChat

Featured Replies

Skrevet

Som overskriften siger, så tænker jeg at det vil være en sindssygt fed markedsføringsstrategi.. Eller er jeg forkert på den?

Aktuelle billeder af den pågældende gp, fed opvarmning til et besøg.. Så ved man præcis hvad man går ind til..

Skrevet

Som overskriften siger, så tænker jeg at det vil være en sindssygt fed markedsføringsstrategi.. Eller er jeg forkert på den?

Aktuelle billeder af den pågældende gp, fed opvarmning til et besøg.. Så ved man præcis hvad man går ind til..

Alle andre steder bruges der vel også aktuelle billeder!!!!????     :roll:

Skrevet
  • Author

Nu tænker jeg på billeder fra her og nu.. En lille teaser af hvad gp'en har på f.eks.

Skrevet

Kunne være frækt, men hun ville til gengæld få en hel masse diller-billeder xD

Skrevet

Kunne være frækt, men hun ville til gengæld få en hel masse diller-billeder xD

Af en masse mænd der nok aldrig har i sinde at dukke op, men bare mangler noget at hive sig i aben til. ;)

Skrevet
  • Author

Tror faktisk at man kan indstille det sådan at man ikke kan modtage billeder, uden at vide det, men så det er til promovering.. ;-)

Bly, du har sku nok ret, desværre..

Skrevet

Af en masse mænd der nok aldrig har i sinde at dukke op, men bare mangler noget at hive sig i aben til. ;)

En sådan chat bør respektfuld holde lukket i skolernes åbningstid.

Skrevet

En sådan chat bør respektfuld holde lukket i skolernes åbningstid.

Så ville ingen længere sidde i timen og spille Tetris, og besøgene på FB ville falde markant.

Skrevet

Så ville ingen længere sidde i timen og spille Tetris, og besøgene på FB ville falde markant.

Betalingsbalancen ville også lide skade.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.