Hop til indhold
Gæst

Manuella luxuslatino

Recommended Posts

Jeg har været der.

Jeg havde også umiddelbart ikke forestillet mig at skulle møde hende, men den var god nok. Beskrivelsen og de 23 år passer meget godt. Hun ser faktisk lidt yngre ud i virkeligheden. Ægte ungpige barm. Hun taler ikke engelsk.

Oplevelsen var ikke god. Da ordren på en halv time først var taget var hun ikke særlig villig til at gøre det som passede mig selvom det var basale ting som at ride mig. Ikke kysse med tunge, osv. Ingen indlevelse overhovedet!

Da der var gået et kvarter var tiden slut. Det passede mig fint for hun var ret kedelig, og jeg ønskede egentligt bare at komme væk derfra hurtigst muligt.

Spild af penge. Kan ikke anbefales medmindre man gerne vil have en pige, der ser sådan ud på sit CV, men har absolut forståelse for det (sådan set derfor jeg selv hoppede i) :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Jaaa, selve billede arbejdet, kunne godt lokke, lidt øv, hvis hun så ikke kan præsterer ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...