Hop til indhold

Manuella luxuslatino

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har lagt vejen forbi hende her?

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=23096

Hun ser næsten for godt ud til at jeg tør tro på at en laaang tur ud til Sydhavnen efter luxuslatino kan betale sig....

Skrevet

Jeg har været der.

Jeg havde også umiddelbart ikke forestillet mig at skulle møde hende, men den var god nok. Beskrivelsen og de 23 år passer meget godt. Hun ser faktisk lidt yngre ud i virkeligheden. Ægte ungpige barm. Hun taler ikke engelsk.

Oplevelsen var ikke god. Da ordren på en halv time først var taget var hun ikke særlig villig til at gøre det som passede mig selvom det var basale ting som at ride mig. Ikke kysse med tunge, osv. Ingen indlevelse overhovedet!

Da der var gået et kvarter var tiden slut. Det passede mig fint for hun var ret kedelig, og jeg ønskede egentligt bare at komme væk derfra hurtigst muligt.

Spild af penge. Kan ikke anbefales medmindre man gerne vil have en pige, der ser sådan ud på sit CV, men har absolut forståelse for det (sådan set derfor jeg selv hoppede i) :-P

Skrevet

Ku godt ligne Melodi GrandPrix samgerinden Anne G - på billede 8   ;)

Look a like...!

Dressmann

Skrevet

Jaaa, selve billede arbejdet, kunne godt lokke, lidt øv, hvis hun så ikke kan præsterer ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.