Hop til indhold
sailor

Geog er tilbage!

Recommended Posts

Jeg ved ikke hvor mange der ligesom jeg, var vild med den massage Geog hos Nina i Marseliborg Alle i Aarhus giver.

Jeg besøger ikke ret til Nina mere, men i dag gjorde jeg en behagelig undtagelse.

Geog er tilbage, hun har taget lidt på, men jeg synes stadig hun er en fræk pige, specielt, hvis man gør sig umage. Jeg elsker at give oralsex og det kan hun lide, så jeg fik en rigtig god massage, efterfuldt af et dejligt hj, til ialt 600

Jeg glæder mig til at besøge hende igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har læst meget godt om Geog, jeg har været hos Nina flere gange og nydt hendes uroligt lækre prostatamassage. Hvor gammel er Geog og hvordan ser hun ud. Jeg har tænkt mig at besøge klinikken snart...så vil gerne høre hvad jeg kan forvente, hvis det er Geog der tager sig af "sagerne"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har læst meget godt om Geog, jeg har været hos Nina flere gange og nydt hendes uroligt lækre prostatamassage. Hvor gammel er Geog og hvordan ser hun ud. Jeg har tænkt mig at besøge klinikken snart...så vil gerne høre hvad jeg kan forvente, hvis det er Geog der tager sig af "sagerne"

Hun er vel ca. 35-40 år

Hun er ikke typen du vende dig om efter, men hun har en flot krop, synes jeg, når hun har tøjet af.

Hun giver ikke hård massage, men en mellemting mellem faste tag og meget pirrende - over hele kroppen, ryggen, benene og som sagt også i røven.

Du kan forvente dig en god oplevelse, men jeg tror ikke du får ret meget mere end hj og prostata massage. Hun giver mig bekendt ikke bj.

Det jeg godt kan lide er, at hun spritter sine hænder af, når hun vender dig om, og også tager sig lidt af ansigtet.

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan forvente dig en god oplevelse, men jeg tror ikke du får ret meget mere end hj og prostata massage. Hun giver mig bekendt ikke bj.

Så vil jeg svare kort. Besøgte hende tre gange sidste år. Tredie gang slikkede jeg hende. Det gjorde hende våd og vild. Hun suttede mig og jeg kneppede hende. Hun nød det. Sluttede med at sprøjte ud over hende. Nu er det så lang tid siden at hun sikkert ikke kan huske mig, og så skal man måske starte forfra med at bygge et "forhold" op?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...