Hop til indhold

Mandlig thai massør

Featured Replies

Skrevet

Hey er der nogen der har kendskab til en mandlig thai massør ? måske jeg kunne få en hårdere massage.

Skrevet

Hey er der nogen der har kendskab til en mandlig thai massør ? måske jeg kunne få en hårdere massage.

Du får meget hård massage på Sønderskovvej i 8520 Lystrup af en spinkel kvinde. Jeg har aldrig før fået så hård massage. Du skal beholderne underbukserne på - no pjank in the corners, baby. 

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Jeg tilbyder massage i Nordjylland. Hele kroppen, fuld tilfredsstillelse. Skriv til mig herinde for yderligere info. 

Skrevet

Mellem Hobro og Støvring. 

Massagen er dybtgående og er særdeles velegnet til muskelømhed og spændinger. 

Q er også meget velkommen. 

Skrevet

Yder du andet en massagen.

du er velkommen til at svare på PM

Skrevet

​Det ville være nemmere at hjælpe hvis du angav et geografisk område ... medmindre du er villig til at køre meget langt efter det ...

Jeg er ikke selv stødt på nogle mænd i thaimiljøet der yder massage udover ladyboys ... Omvendt så har jeg fået massage af små spinkle thaipiger/-kvinder der kunne tage så hårdt fat at de kunne få velvoksne danske mandlige massører til at virke som nogle svæklinge. 

Husker du også selv at sige til dem at de skal tage så hårdt fat som de kan? Rigtigt mange af dem giver "kun" en middelhård massage fordi det er det de fleste af kunderne foretrækker - der er rigtigt mange der piver og klynker hvis de for alvor tager rigtigt hårdt fat ...

Skrevet

​Og så skal man selv blade igennem hele avisen for at lede efter en annonce og håbe der kun er en enkelt - det havde da været lidt nemmere at linke direkte til den eller skrive hvor det er, hvis det ikke er muligt at linke direkte til annoncen ...

Skrevet

​Og så skal man selv blade igennem hele avisen for at lede efter en annonce og håbe der kun er en enkelt - det havde da været lidt nemmere at linke direkte til den eller skrive hvor det er, hvis det ikke er muligt at linke direkte til annoncen ...

​vi prøver igen

onsdagsavisen.JPG

Skrevet

​vi prøver igen

onsdagsavisen.JPG

​mange tak for to svar :-)

nogle der har erfaring med "Sandra" ?

• 6 years later...
Skrevet

Har fået massage af en mandlig thai, måske en bror til indehaveren, på Århusvej i Randers. Fik en meget kvalificeret hård massage af begge, da hun ikke mente hun var stærk nok alene.

De blev delvist hjulpet af en tredje thaipige, da det var lige omkring lukketid og dermed ikke andre kunder. Der var ikke nogen former for hanky panky, selvom jeg var helt nøgen, hvilket var første gang med en anden mand så tæt på. 

https://lamyai-thaimassage.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.