Hop til indhold

Nogen der er med på sex i samme rum med 2 piger?

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg synes det kunne være super frækt at troppe 2 mand op på et bordel, og så tage hver sin pige med ind i samme rum. Jeg har forhørt mig hos et par af pigerne og stederne, og det ser ud til at være rimelig uproblematisk, og koster heller ikke ekstra, så længe man ikke skal bytte pige undervejs...

Er der nogen derude der kunne tænkes at være med på den model? Det skulle gerne foregå i hovedstadsområdet, og måske allerede imorgen hvis der er nogen der er hurtige på aftrækkeren :)

Skrevet

Går ud fra du gi´r?

I så fald siger du bare til.

Skrevet

Hej,

Jeg synes det kunne være super frækt at troppe 2 mand op på et bordel, og så tage hver sin pige med ind i samme rum. Jeg har forhørt mig hos et par af pigerne og stederne, og det ser ud til at være rimelig uproblematisk, og koster heller ikke ekstra, så længe man ikke skal bytte pige undervejs...

Er der nogen derude der kunne tænkes at være med på den model? Det skulle gerne foregå i hovedstadsområdet, og måske allerede imorgen hvis der er nogen der er hurtige på aftrækkeren :)

Jeg er frisk, hvis det er der hvor jeg har en aftale imorgen kl 9.00 og du giver ;)
Skrevet

Det er da en super ide, det er er jeg frisk på :0)

Og jeg skal da nok også betale min del - kan du komme med lidt flere oplysninger ? Du kan sende mig en PB...

Skrevet

Det er da en super ide, det er er jeg frisk på :0)

Og jeg skal da nok også betale min del - kan du komme med lidt flere oplysninger ? Du kan sende mig en PB...

Evt. Til I kære glædespigerne, hvis I læser med må I gerne komme med et tilbud til sådan en scance :0)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.