Hop til indhold

melenee Abrovej, aarhus

Featured Replies

Skrevet

Har lige været der inde for en gang massage.

Det var god massage.

Der var plads til 2, men et meget tyndt gardin i mellem, så man næsten kunne se hvad den anden foretog sig.

Damerne er lidt ældre, men søde og rare, den ene nogenlunde pæn, den anden nej tak.

Det er muligt at få det hele, til standard priser, men prøvede nu kun massagen fik tilbud om mere, men der var en anden på briksen og det virkede lidt underligt så tæt på. Men god massage.

fare for gentagelse    JA, med håb om at der ikke er andre i shoppen.

Skrevet

jeg lå bag det tynde gardin, med den rare ældre dame.....

super massage med ikke mere, fik tilbudt HJ, men nej tak :wink: så det var ikke godt

Den anden masøger kom bundløs ind til mig da du gik :smile:

hun fik ikke held af meresalg, super fræk men dog med små/ingen bryster !

Skrevet

Smiler og griner.

Du kunne nu godt havde svaret på "om det var godt".

og i den situation mente jeg massagen, for ja gardinet var lidt tyndt. :oops:

Skrevet

Jeg har også været forbi i denne uge og fik nok den bedste skuldermassage, som jeg endnu har fået — det skal bestemt gøres igen, så jeg kan få løst helt op. Efter massagen kom den anden massøse og tilbød den fulde pakke (1000,- i alt), hvilket jeg tog imod. Et lidt standard BJ med kondom, hvorefter jeg tog hende bagfra — på det tidspunkt var jeg den eneste kunde i butikken.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.