Hop til indhold

Sugardating: Mand aftalte sex, men blev gennembanket og kvinden stak af med 3000 kroner

Featured Replies

Skrevet

21 årig sugardaddy? De bliver yngre og yngre!

Skrevet

Problemet med Sugardaters er, at man ikke bliver cpr-valideret når man opretter en profil,-  og kvinderne kan oprette gratis profiler med billeder.

Skrevet

Problemet med Sugardaters er, at man ikke bliver cpr-valideret når man opretter en profil,-  og kvinderne kan oprette gratis profiler med billeder.

men ens ip adr. fremgår da, når jeg er på min profil - så kan man vel altid findes - hvis man laver ulovligheder el. ?

Skrevet

Please: den er eksponeret rigeligt, den artikel. Jeg anmoder mod's om at flytte denne tråd til sukkerforum ...

Nej det synes jeg ikke er nødvendigt.

Vi har hørt for meget om alle solstråle historierne, men ikke så meget om, når det går galt. 

Du er da velkommen til at anmelde trådstarters indlæg, hvis du synes den skal flyttes. 

Redigeret af titman

Skrevet

KNALLERT smed linket ind i nat . . .  ;)

Skrevet

KNALLERT smed linket ind i nat . . .  ;)

Ja, som jeg skrev ... Dog først efter prøvemanden, der smed det i går eftermiddags ...

Skrevet

Ja, som jeg skrev ... Dog først efter prøvemanden, der smed det i går eftermiddags ...

SORRY - Men der startes mange tråde herinde - Når ikke at læse dem alle . . .

Skrevet

SORRY - Men der startes mange tråde herinde - Når ikke at læse dem alle . . .

Overskift, overskift og overskift  :) 

- og husk så lige at søge i forum  :idea: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.