Hop til indhold
larsh

Alexa - bliv væk.....

Recommended Posts

Du er en modig mand.

Jeg har på fornemmelsen at besøger man piger der tilbyder uden kondom, er risikoen for en dårlig oplevelse væsenligt højere.

Jeg ville ihvertfald ikke selv turde.

Men når det nu er sagt, kan du så uddybe lidt så andre medlemmer, der overvejer hende, kan bruge anmeldelsen bedre?

Var det hende på billederne, hvad gjorde oplevelsen dårlig foruden indlevelse. Det kan jo skyldes manglende kemi mellem begge parter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange ting....

 

Indledningsvis skulle det hele gå så stærkt med at komme ind - og der var ikke meget smil fra hendes side - der var to senge - i lokalet en stor fin dobbeltseng og en lille enkeltmands seng - vi skulle være på enkeltmandssengen. Der var gamle brune pletter på lagenet - som nok var rent, men alligevel - og så virkede hun helt uengageret - intet liv i øjnene - jeg bestilte bare en cocktail i en time - men gik vel efter 20 mins - jeg tror kun det er i Kina, jeg har haft værre oplevelser.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen, og det gør mig ondt, at du havde en dårlig oplevelse.

 

 Jeg synes så din oplevelse understreger, at man gør klogt i at vurdere annoncerne meget kritisk og lægge 2 + 2 sammen og vurdere om ikke resultatet bliver 1,5. Sådan at forstå, at pigen er en mega-sild. Hun tilbyder 1 times cocktail til 700, hvilket er ca 1/2 - 1/3 af den "normale" pris. Derudover kan man få lov til at udsætte hende for en væsentlig HIV-risiko for 200 kr ekstra. Og for så at gøre det helt surrealistisk kan man få lov at sprøjte i hende uden gummi - og der med udsætte hende for maksimal risiko - for yderligere 200 kr. Så er vi derhenne, hvor min bullshit-alarm for længst er gået i gang.

 

Så jeg er egentlig lidt overrasket over at det "kun" var indlevelsen, der manglede.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...