Hop til indhold

Recommended Posts

Egentligt skulle det her have været en anmeldelse af Frøken Sisse, der havde beskrevet hvor lækker en stund vi havde haft sammen. Hvordan billederne matchede den virkelige Frøken Sisse spot-on. Det skulle have været min FØRSTE anmeldelse herinde, efter at have luret på Eroguide i en årrække, ville jeg også være med i klubben og indvie mit første besøg med en anmeldelse så god, at alle roste den til skyerne.

 

Men det bliver istedet et indlæg der beskriver en kedelig begivenhed. Jeg har med vilje ikke skrevet advarsel i overskriften, fordi jeg har inderligt ondt af Frøken Sisse. Sagen er den, at jeg er blevet snydt for en oplevelse af pigen. For en lille måneds tid siden, skrev jeg til Sisse og forhørte mig om jeg kunne få et lille besøg af hende. Hun ville gerne have overført et depositum over MobilePay, til hendes private nummer, så hun kunne se jeg var seriøs, idet hun så skulle køre fra Aarhus til Aalborg, hvilket jeg ikke fandt problematisk, for det er vel sådan man gør.

 

Sisse og jeg, skriver videre, både over kunde mobilen og via det private nummer, inden hun skal ankomme, et nummer der iøvrigt kan slås op på Facebook, hvilket på en måde for mig bekræfter dets ejermand.. Måske jeg er naiv, i dunno..

Jeg bliver ivrig og overfører flere penge til Sisse, idet jeg finder det vanvittigt frækt, at jeg ikke skal have 'penge op af lommen' når Sisse ankommer og bare kan kaste mig over hende.

Men jeg blev klogere for Sisse kom aldrig. Jeg behøver ikke forklarer hvor dum jeg føler mig og behøver heller ikke jeres løftede pegefingre, især ikke et sted som dette, hvor seksuelle præferencer og dyriske lyster, er ligeså forskellige som Eroguide har brugere.

 

Jeg har i den forgangne måned været i kontakt med Sisse, på begge hendes numre og jeg får intet besøg for mine penge, af grunde der er beyond mig. Hun tager den ikke når jeg ringer, og svarer kun tilbage når jeg har sendt tilpas mange 'Hvad sker der lige?!' SMS'er. Jeg fatter ikke helt hvad jeg har gjort, udover åbenbart at have stolet på den forkerte.

Men jeg er nået frem til den konklusion, at jeg faktisk har ondt af Sisse. Og det har jeg fordi, at Sisse kan umuligt have det godt med det hun laver, hvis hun på en time, har tjent det jeg har overført til hende, ikke ønsker at ses for penge hun allerede har modtaget. Det skriger nærmest til himlen, at hun næppe kan have det godt med det hun laver. Derfor har jeg ondt af hende. Jeg vil ikke begive mig ud i en analyse om hvorvidt hun er tvunget ud i dette erhverv, men man fristes da til at kaste tanken ud blandt de mange andre tanker.

 

Jeg er pissehammerende ærgerlig over, at have smidt penge væk på ingenting. Men er omvendt glad for, at Sisse har sørget for, at jeg kommer til at have min første gang ved en prostitueret til gode, for det kommer aldrig til at ske for mig. Min tillid til branchen er skudt helt ned. Jeg havde virkeligt håbet at denne besked havde rost Sisse til skyerne over sine skills. Men det blev desværre til et andet indlæg. Tag det som en advarsel hvis du/i vil. Tag det som et vink med en vognstang, og betragt det som en pige der ikke er i balance med sig selv, hvis du vil. Vær pisseligeglad og mød Sisse mens i griner af mig. Your call. Synes blot folk fortjener at vide, hvilket menneske der virkeligt gemmer sig bag masken på Sisse.

 

Jeg har ikke tænkt mig at foretage mig yderligere i forhold til indkrævningen af mine penge. Lesson learnt.

 

Til Sisse: Håber de 2000 kr. var det værd. Brug dem på dig selv og endnu bedre på noget der gør dig glad. Håber du en dag kommer i balance med dig selv. Hvis ikke er du velkommen til at henvende dig. Jeg vil gerne coache dig til en større livsglæde. Fuldstændigt gratis og uden du skal yde nogen form for ydelse overfor mig. Du har fået den sidste sms og det sidste opkald fra mig.

 

Mvh

Mads

 

Bare for nogen ikke skulle tænke 'Sisse...Hvem?' Så linker jeg hermed til Annoncelight.. https://annoncelight.dk/profile/Fr%C3%B8ken+Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Træls oplevelse Mads, vil overhovedet ikke kommenterer på hvad du skulle eller ikke skulle have gjort.. Det har du nok selv gjort en del gange..

 

Men vil da sige det ikke skal afskrække dig fra købesex fremover, måske kunne et besøg ved klinik eller PD være et mulighed for dig, der møder du pigen først og betaler efterfølgende, så hvis pigen ikke falder i dit smag eller har annonceret med forkerte billeder er du i din gode ret til at sige det ikke lige var hvad du forventede dig..

 

Man lærer så længe man liver... Det er det der gør livet så dejligt at leve..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Dejligt at du vil fortælle din oplevelse men selvfølgelig en pisse irriterende

oplevelse for dig...som du selv siger man lærer af sine fejl, og tro mig

alle i dette miljø har på den ene eller anden side har været udsat for noget

lignende...det er desværre ikke lige så populært at publicere på dette forum

her skal man helst skrive det der er populært...desværre

Tak for din ærlighed...det er der mange der kunne tage ved lære af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er netop dette som dette forum skal bruges til blandt andet..

Håber da at Sisse er at forefinde her inde og vil svare på Mads anmeldelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med det velfærdssamfund vi har i DK, har jeg som udgangspunkt svært ved at se, at danske piger er tvunget ind i branchen. Derfor kan jeg heller ikke respektere/forstå, hvis de prøver at tage røven på folk.

 

Er ked af du havde en dårlig oplevelse, men er omvendt også lidt "lettet" over, at jeg ikke er den eneste, hun har brændt af. Synes bestemt heller ikke, at du skal lade dig afskrække. Tror bare du har været uheldig. I mit tilfælde var det i hvert fald 1. gang, jeg har oplevet, at en pige ikke tager telefonen efter forudgående aftalt møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow, det er næsten utroligt. Og sur røv! Jeg kan læse mig til, at kvinden har været på banen i en del år, og hun har modtaget positive anmeldelser. Hun har endda været aktiv i Aalborg/Støvring hele sidste uge. Hun må da også være mindre debil, hvis hun snyder dig, selvom hun er klar over, at du kender hendes rigtige navn. 

 

Jeg skulle egentlig lige til at sprøge, om du slet ikke havde haft gjort noget, der måske kunne skræmme hende lidt væk. Altså, en besked eller to for meget, efter hun ikke mødte op efter den første indbetaling. Men så igen ... hvis hun ikke vil mødes alligevel, så skal de penge sendes retur. 

 

Anyways, hvis alt dette er sandt, så kan du jo altid fryde dig over, at det overhovedet ikke har været det værd for hende. Der går nok en mase potentielle kunder tabt pga. denne tråd. Ja, mindre debil er hun vel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig ærgerlig og dyrebar oplevelse du der har haft.
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Kan vi bombardere hendes mail som den fremgår af AL med en mangesidet klagesang på dine vegne?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er rystet over at høre denne historie. Men for få dage siden var der er anden

som også havde skrevet noget dårligt om hende.

Jeg besøgte hende mange gange indtil for 3 år siden, på Hovedvejens Perle og hos

Haderuppigerne, da hun kaldte sig Catarina senere Mascha. Sidse Star og nu Frk. Sidse

er de sidste navne hun arb. under.

Er historien rigtig ville jeg tage til Haderup på Søndag og møde hende face to face, evt.

ringe på servicenr. så vidt jeg ved er det ejeren (en kvinde) som besvarer opkald og åbner

døren. Du kunne evt. få hjælp via hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes i er rigtigt flinke til at komme med forslag om alt fra spamming af mail til at troppe op ved Haderup. Det er helt overvældende. Af hjertet tak.

 

Jeg traf imidlertid et valg da jeg skrev dette indlæg, og det var at jeg intet yderligere vil foretage mig, udover at fortælle hvad der er sket. Selvom at troppe op i Haderup er fristende, så har jeg ikke behov for at være yderligere til grin. Og skal jeg på ingen måde have stukket noget som helst op i Sisse. Det som jeg troede hun tændte i mig er fuldstændigt væk. Alt er dødt. Indtil i dag var mit eneste håb at få mine penge tilbage, men det sker nok næppe.

 

Jeg er i chok over, at man kan få sig selv rende afsted med 2000 kroner. I det store billede er der jo tale om småpenge og taler for, at man må være usædvanligt presset som menneske, hvis man vil gøre sig til tyv for 2000 kr... At jeg så er på S.U. og har sparet op til netop hendes besøg gør det hele endnu dummere... Men hvad fanden.. Bare en af os blev tilfredsstillet.

 

Målet med indlægget var blot, at folk skulle være klar over, at hun tydeligvis ikke nyder det hun laver. For så havde hun holdt hendes del af aftalen.

Redigeret af Madshansen800

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan bekræfte hvad f62206 skriver om at hun var aktiv i Aalborg i sidste uge.

 

Jeg havde besøg af Sisse på mit hotel værelse. Skrev sammen med hende på det telefon nr. i det link som Mads linker til. Ingen problemer med betaling eller booking.

 

Dejlig fræk sex. Fræk mås og dejlige store bryster. Hun red mig, mens hun sad på hug. Fantastisk at skifte mellem at kikke hende i øjnene, ned over bryster der hoppede op og ned, til en dejlig glat mis der bevægede sig op og ned :-P

 

Fik en snak med hende efterfølgende og var både intelligent og morsom.

 

Tør ikke spå om hvad der gik galt for Mads, men jeg havde en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madshansen800 skrev, den 17/3/2015 at 10:10:

Egentligt skulle det her have været en anmeldelse af Frøken Sisse, der havde beskrevet hvor lækker en stund vi havde haft sammen. Hvordan billederne matchede den virkelige Frøken Sisse spot-on. Det skulle have været min FØRSTE anmeldelse herinde, efter at have luret på Eroguide i en årrække, ville jeg også være med i klubben og indvie mit første besøg med en anmeldelse så god, at alle roste den til skyerne.

 

Men det bliver istedet et indlæg der beskriver en kedelig begivenhed. Jeg har med vilje ikke skrevet advarsel i overskriften, fordi jeg har inderligt ondt af Frøken Sisse. Sagen er den, at jeg er blevet snydt for en oplevelse af pigen. For en lille måneds tid siden, skrev jeg til Sisse og forhørte mig om jeg kunne få et lille besøg af hende. Hun ville gerne have overført et depositum over MobilePay, til hendes private nummer, så hun kunne se jeg var seriøs, idet hun så skulle køre fra Aarhus til Aalborg, hvilket jeg ikke fandt problematisk, for det er vel sådan man gør.

 

Sisse og jeg, skriver videre, både over kunde mobilen og via det private nummer, inden hun skal ankomme, et nummer der iøvrigt kan slås op på Facebook, hvilket på en måde for mig bekræfter dets ejermand.. Måske jeg er naiv, i dunno..

Jeg bliver ivrig og overfører flere penge til Sisse, idet jeg finder det vanvittigt frækt, at jeg ikke skal have 'penge op af lommen' når Sisse ankommer og bare kan kaste mig over hende.

Men jeg blev klogere for Sisse kom aldrig. Jeg behøver ikke forklarer hvor dum jeg føler mig og behøver heller ikke jeres løftede pegefingre, især ikke et sted som dette, hvor seksuelle præferencer og dyriske lyster, er ligeså forskellige som Eroguide har brugere.

 

Jeg har i den forgangne måned været i kontakt med Sisse, på begge hendes numre og jeg får intet besøg for mine penge, af grunde der er beyond mig. Hun tager den ikke når jeg ringer, og svarer kun tilbage når jeg har sendt tilpas mange 'Hvad sker der lige?!' SMS'er. Jeg fatter ikke helt hvad jeg har gjort, udover åbenbart at have stolet på den forkerte.

Men jeg er nået frem til den konklusion, at jeg faktisk har ondt af Sisse. Og det har jeg fordi, at Sisse kan umuligt have det godt med det hun laver, hvis hun på en time, har tjent det jeg har overført til hende, ikke ønsker at ses for penge hun allerede har modtaget. Det skriger nærmest til himlen, at hun næppe kan have det godt med det hun laver. Derfor har jeg ondt af hende. Jeg vil ikke begive mig ud i en analyse om hvorvidt hun er tvunget ud i dette erhverv, men man fristes da til at kaste tanken ud blandt de mange andre tanker.

 

Jeg er pissehammerende ærgerlig over, at have smidt penge væk på ingenting. Men er omvendt glad for, at Sisse har sørget for, at jeg kommer til at have min første gang ved en prostitueret til gode, for det kommer aldrig til at ske for mig. Min tillid til branchen er skudt helt ned. Jeg havde virkeligt håbet at denne besked havde rost Sisse til skyerne over sine skills. Men det blev desværre til et andet indlæg. Tag det som en advarsel hvis du/i vil. Tag det som et vink med en vognstang, og betragt det som en pige der ikke er i balance med sig selv, hvis du vil. Vær pisseligeglad og mød Sisse mens i griner af mig. Your call. Synes blot folk fortjener at vide, hvilket menneske der virkeligt gemmer sig bag masken på Sisse.

 

Jeg har ikke tænkt mig at foretage mig yderligere i forhold til indkrævningen af mine penge. Lesson learnt.

 

Til Sisse: Håber de 2000 kr. var det værd. Brug dem på dig selv og endnu bedre på noget der gør dig glad. Håber du en dag kommer i balance med dig selv. Hvis ikke er du velkommen til at henvende dig. Jeg vil gerne coache dig til en større livsglæde. Fuldstændigt gratis og uden du skal yde nogen form for ydelse overfor mig. Du har fået den sidste sms og det sidste opkald fra mig.

 

Mvh

Mads

 

Bare for nogen ikke skulle tænke 'Sisse...Hvem?' Så linker jeg hermed til Annoncelight.. https://annoncelight.dk/profile/Fr%C3%B8ken+Sisse

Kære Mads. 

Jeg finder dette indlæg ekstremt mærkeligt, hvis det Altså er mig du hentyder til. 

Det kan jeg desværre ikke se da dit link føre til en hel anden hjemme side, end hvor mine annoncer befinder sig. 

Har aldrig blandet mig i nogle debatter, så dette bliver også min første. 

For det første vil jeg lige på starte med at sige, at du bestemt ikke skal have ondt af mig, jeg er rigtig glad for hvad jeg laver, jeg er en voksen kvinde og har selv valgt dette erhverv. Det er ikke noget jeg bliver nød til, tværdigmod. Jeg ELSKER det. 

Så finder jeg det ekstremt sjovt at du skulle have sendt penge til mig. ALDRIG i min " pige " karriere er jeg blevet sendt penge privat nogensinde. Jeg har aldrig lavet noget privat, eller givet mit privat tlf ud! Det er den største sjoveste løgn jeg længe har læst i mit liv. 

Har ikke engang ville læse hele din besked for det er simpelhen spild af tid. 

Så kære alle jer derude, nogengange i mine branche bliver jeg nød til at sige nej til nogle gæster og det kan være af mange forskellige grunde. Mest Af alt for at pas på mig selv. 

Så kære Mads vores " første " indlæg er vidst det eneste you and me have incommen. 

Hvis det er mig du mener http://www.romantica.dk/profil.php?id=84

så synes jeg lige jeg vil advare alle mod dine fremtidige opslag. 

Og hvis ikke så må du have en skøn dag. 

Og tak til alle Andre gentlemens derude. 

Knus sisse

Redigeret af Sisse22

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sisse22 skrev, Lige nu:

Kære Mads. 

Jeg finder dette indlæg ekstremt mærkeligt, hvis det Altså er mig du hentyder til. 

Det kan jeg desværre ikke se da dit link føre til en hel anden hjemme side, end hvor mine andmeldelser befinder sig. 

Har aldrig blandet mig i nogle debatter, så dette bliver også min første. 

For det første vil jeg lige på starte med at sige, at du bestemt ikke skal have ondt af mig, jeg er rigtig glad for hvad jeg laver, jeg er en voksen kvinde og har selv valgt dette erhverv. Det er ikke noget jeg bliver nød til, tværdigmod. Jeg ELSKER det. 

Så finder jeg det ekstremt sjovt at du skulle have sendt penge til mig. ALDRIG i min " pige " karriere er jeg blevet sendt penge privat nogensinde. Jeg har aldrig lavet noget privat, eller givet mit privat tlf ud! Det er den største sjoveste løgn jeg længe har læst i mit liv. 

Har ikke engang ville læse hele din besked for det er simpelhen spild af tid. 

Så kære alle jer derude, nogengange i mine branche bliver jeg nød til at sige nej til nogle gæster og det kan være af mange forskellige grunde. Mest Af alt for at pas på mig selv. 

Så kære Mads vores " første " indlæg er vidst det eneste you and me have incommen. 

Hvis det er mig du mener http://www.romantica.dk/profil.php?id=84

så synes jeg lige jeg vil advare alle mod dine fremtidige opslag. 

Og hvis ikke så må du have en skøn dag. 

Og tak til alle Andre gentlemens derude. 

Knus sisse

Har du set, at indlægget er fra år 2015? Og da der linkes til en anden Sisse, så er det næppe dig, der er tale om. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...