Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hej, nogle der kan komme med en anbefaling fra for nylig da jeg planlægger et besøg idag.

Jeg har læst tidligere anmeldelser omkring hende. Er dog i tvivl om jeg skal vælge Kayly eller Eive.

Lad mig høre hvad i siger ?

Skrevet

Kayly

Skrevet

hej, nogle der kan komme med en anbefaling fra for nylig da jeg planlægger et besøg idag.

Jeg har læst tidligere anmeldelser omkring hende. Er dog i tvivl om jeg skal vælge Kayly eller Eive.

Lad mig høre hvad i siger ?

Har ikke været ved Kayly men besøgt Eive et par gange.

Første gang - massagen var ikke dyb men dog lidt mere end bare strøg. Sex var derimod i top.

Anden gang - massagen varede max 10 min inden vi gik til sex, som denne gang var "Oh baby you need to come now" så jeg stod på gaden igen efter en halv time.

Tror EIve er blevet ramt af det jeg kalder popularitetssyndromet, hvor de pludselig kan tjene kassen fordi der står så mange mænd i kø.

F

Skrevet
  • Author

Tak for tilbage meldingerne. Det er vel ikk så svært at vide hvad jeg vælger.

Jeg skal nok komme med en beretning om hvordan det er gået når det er.

Frandsen

Redigeret af frandsen

Skrevet

Idefix. - prøv thailisten, den har svar på alt, næsten.

• 2 weeks later...
Skrevet

Det kommer an på hvad du går efter. Jeg har været ved dem begge. Og ud fra mine erfaringer (som jo er subjektive)

Kayly - når du ligger nøgen på briksen får du stukket brysterne op på næsen. Om ikke det var noget at gøre noget ved. Hun er en humørbombe. Så starter hun massagen ud men du bliver konstant mindet om sex. Så første gang gik der ikke lang tid inden vi gik til boom boom. Anden gang forlangte jeg mere massage inden boom boom. Og fik det. Massagen er god. Desværre har Kayly nogle ekstra løse kilo omkring maven. Hun forlanger 1500 kr. men kan handles ned.

Eive - blid og behalig men ikke dyb massage der stille og roligt glider over i sex. Hun giver klart det bedste BJ af de to. Flot krop. Hun snakker meget om at få indlæg i brysterne, men det synes jeg vil være synd. Hos EIve kan man få et klippekort, hvor 6 gang er gratis. Jeg er spændt på om det medfører sex også den 6. gang. Hun forlanger 1500 kr. men kan handles ned.

8000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.