Hop til indhold
Mister72

Piger med store bryster i Aarhus

Recommended Posts

Hej, håber på at kunn få lidt hjælp.

Skal et smut til Aarhus på onsdag og vil rigtig gerne besøge en pige med store bryster (D og opefter :-).

Hun behøver ikke være åleslank, men jeg er ikke til overvægtige kvinder.

Brysterne må gerne være naturlige, men det er ikke noget krav.

Nogen gode bud?

Har kigget lidt på hende her og hører gerne hvis nogen har erfaringer:

http://side6.dk/resultatside/?q=4595

Mvh. - Mr72

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må på det varmest anbefale Nanna, der hver onsdag holder til på Tåsingegade. Hun lever fuldt op til dine kriterier. Hun er er voksen pige midt i fyrrene med et par dejlige lange ben og et par fyldige naturlige d skåls bryster. Hun er altid glad, imødekommende og med på den værste. Jeg har selv besøgt hende utallige gange og er aldrig gået skuffet derfra. Men ring selv onsdag fra kl. 10 og hør hendes tlf. svarer på 8747 5966. Desværre har hverken hende selv eller stedet nogen hjemmeside med billeder, men tro mig du bliver ikke skuffet.

Smid gerne en anmeldelse, hvis du besøger hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må på det varmest anbefale Nanna, der hver onsdag holder til på Tåsingegade. Hun lever fuldt op til dine kriterier. Hun er er voksen pige midt i fyrrene med et par dejlige lange ben og et par fyldige naturlige d skåls bryster. Hun er altid glad, imødekommende og med på den værste. Jeg har selv besøgt hende utallige gange og er aldrig gået skuffet derfra. Men ring selv onsdag fra kl. 10 og hør hendes tlf. svarer på 8747 5966. Desværre har hverken hende selv eller stedet nogen hjemmeside med billeder, men tro mig du bliver ikke skuffet.

Smid gerne en anmeldelse, hvis du besøger hende.

Mig bekendt er nummeret du oplyser til Trepkasgade, ikke Tåsingegade.

Nanna har ganske rigtigt også været på Tåsingegade (ved ikke om det er tilfældet længere).

Bare for den gode ordens skyld.

I øvrigt kan jeg tilslutte mig at Nanna er "med på den værste......."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ups, ja;;)

Du har fuldstændig ret. Det er naturligvis på Trepkasgade 29 kld., at Nanna træffes hver onsdag. Det er vist efterhånden længe siden hun har været på Tåsingegade 2.

Måske man selv skulle kigge forbi i morgen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...