Hop til indhold

Vanessa hos Lunagirls....

Featured Replies

Skrevet

Nå, men så måtte jeg jo selv afsted :smile: .

Og jeg vil da sige at min intuition ift. hvad jeg forventede var temmelig undervurderet. Er I SÅ færdige mand en kvinde  :eek:  :-P .... Total timeglasfigur med en stor lækker, fyldig røv og vanvittig flot talje. Utrolig store og flotte bryster - noget større og flottere end på billederne. Så er man til kvinder med RIGTIGE former, så må det her sgu være noget af det ultimative vil jeg klart mene.

Billederne er afgjort hende, men hun er langt kønnere i virkeligheden. Hun siger hun er fra Columbia, hvilket nok skal passe, da hun mest af alt ligner en fra Spanien.

Jeg valgte en gang lux-dansk. Syns hun havde lidt travlt i starten, men blev klar over at hun bare vil ha pik. Så hun tog godt fat i røven på mig og bad mig støde til. Bagefter om på alle fire hvor jeg bare kneppede løs, mens hun vrikkede frækt med sin store dejlig røv. Desværre varede det alt for kort tid, men det var sat'me godt skal jeg hilse og sige. Fed oplevelse med en vildt lækker steg  :-P

Et lille minus syns jeg, er at hun kun taler spansk og italiensk, og kun meget lidt engelsk.

Hun fortalte desuden at hun kun bliver der til 5. April, så jeg skal i hvertfald ha' en tur til inden hun smutter  :wink:

Så hvis man er "butt-man" mine herrer, så er det vist bare at komme afsted  :)

http://side6.dk/resultatside/?q=lunagi

Skrevet

Nå, men så måtte jeg jo selv afsted :smile: .

Og jeg vil da sige at min intuition ift. hvad jeg forventede var temmelig undervurderet. Er I SÅ færdige mand en kvinde  :eek:  :-P .... Total timeglasfigur med en stor lækker, fyldig røv og vanvittig flot talje. Utrolig store og flotte bryster - noget større og flottere end på billederne. Så er man til kvinder med RIGTIGE former, så må det her sgu være noget af det ultimative vil jeg klart mene.

Billederne er afgjort hende, men hun er langt kønnere i virkeligheden. Hun siger hun er fra Columbia, hvilket nok skal passe, da hun mest af alt ligner en fra Spanien.

Jeg valgte en gang lux-dansk. Syns hun havde lidt travlt i starten, men blev klar over at hun bare vil ha pik. Så hun tog godt fat i røven på mig og bad mig støde til. Bagefter om på alle fire hvor jeg bare kneppede løs, mens hun vrikkede frækt med sin store dejlig røv. Desværre varede det alt for kort tid, men det var sat'me godt skal jeg hilse og sige. Fed oplevelse med en vildt lækker steg  :-P

Et lille minus syns jeg, er at hun kun taler spansk og italiensk, og kun meget lidt engelsk.

Hun fortalte desuden at hun kun bliver der til 5. April, så jeg skal i hvertfald ha' en tur til inden hun smutter  :wink:

Så hvis man er "butt-man" mine herrer, så er det vist bare at komme afsted  :)

http://side6.dk/resultatside/?q=lunagi

Skrevet

Er det pigerne fra Fredericia kanten du har besøgt ????

For mig funker linket ikke men er det ikke her:

http://side6.dk/resultatside/?q=lunagirls

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.