Hop til indhold
Niki Geisha

Sexnovelle

Recommended Posts

Hej Niki

Du skriver meget godt, men dit plot med en voldtaget 14årig pige, der ligefrem synes, det var en god oplevelse, gav mig nærmere kvalme end opstemthed. Historien ville have været ok, hvis den også var forblevet i fantasi-verdenen. Jeg ved godt, at en del kvinder har fantasier om voldtægt, men I ønsker vist alle, at den forbliver en fantasi eller i den mindste kun udlevet under kontrollerede lege.

Ser frem til at læse den næste novelle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gammelnok

Novellen er jo også netop fri fantasi.

Når man skriver noveller er det jo det, at man kan skrive om ting man kan fantasere om, men aldrig vil ønske skete i virkeligheden.

Kvinder såvel mænd har sexdrømme/fantasier.

Nogle forbliver tabuer, som der aldrig bliver talt om, andre vælger at skrive dem ned på skrift.

Håber den næste novelle vil falde mere i din smag ;)

Knuzzz Niki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Niki

Du skriver meget godt, men dit plot med en voldtaget 14årig pige, der ligefrem synes, det var en god oplevelse, gav mig nærmere kvalme end opstemthed. Historien ville have været ok, hvis den også var forblevet i fantasi-verdenen. Jeg ved godt, at en del kvinder har fantasier om voldtægt, men I ønsker vist alle, at den forbliver en fantasi eller i den mindste kun udlevet under kontrollerede lege.

Ser frem til at læse den næste novelle.

 

Vi har jo ytringsfrihed og skrivefrihed og vi har naturligvis lov at udtrykke vores fantasier frit, jeg fandt dog også plottet med den kun 14-årige fortællende hovedperon usmageligt, hvad havde der været i vejen for at have ladet hovedpersonen være eks. 18 år ??

 

Jeg læste novellen til ende , men plottet medførte  at den intet godt gjorde mig, og jeg sad også og tænkte på at med den interesse der udefra er for EG, kunne denne novelle også bruges som et eksempel på den "fordærvende" tone der bruges i dette forum.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Netop, ytringsfrihed. En novelle skal ikke opfylde nogle etiske normer eller krav. Den opererer i det farlige minefelt, der hedder kunstnerisk frihed. Den må selvfølgelig gerne være 'politisk korrekt' , men i sidste ende er det forfatteren, som bør vælge den konstellation af personer og handling som han/hun synes er rigtig (for hende/ham).

Min opfattelse er, at alle kreative produktioner, der prøver at være korrekte er dødsyge. Kunst skal være provokerende ... Det er jo det der er kunsten ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

At jeg fortæller, hvordan historien påvirker mig, skulle starte en diskussion om ytringsfrihed, fatter jeg nada af.

Jeg havde blot lyst til at fortælle, at jeg ikke brød mig om historien. Jeg er så ikke helt alene, men forbavsende nok er vi foreløbig kun to, der ikke brød sig om den. Der er så også kun to udover Niki, der kan lide den! :)

Redigeret af Gammelnok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rigtig god historie. Jeg glæder mig til at læse den næste.
Dine billeder er også guf :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Gammelnok

Novellen er jo også netop fri fantasi.

Når man skriver noveller er det jo det, at man kan skrive om ting man kan fantasere om, men aldrig vil ønske skete i virkeligheden.

Kvinder såvel mænd har sexdrømme/fantasier.

Nogle forbliver tabuer, som der aldrig bliver talt om, andre vælger at skrive dem ned på skrift.

Håber den næste novelle vil falde mere i din smag ;)

Knuzzz Niki

 

Niki,

Jeg synes du skal overveje næste gang du skriver en novelle hvad det er du vil skrive. Denne fortælling indeholder 4 forskellige historier: 1. en voldtægt, 2. en sexhistorie 3. sex med en mindreårig og 4. et forhold. Men din novelle er så kort, at du umuligt kan komme rundt om alt på en gang, derfor virker den lidt rodet. Fokusér på én af historierne og skær lidt ned på replikkerne. Fortæl historien som du var en af personerne og ikke en flue på forruden ;)

Et lille tip. Man får allerede at vide at pigen kun er 14 år i sjette linie. Tænk dig hvis den information først kom til sidst om man i løbet af historien havde siddet og oparbejdet en liderlighed ... så tror jeg nok det ville rokke lidt mere ved folks opfattelse af, hvad det er der sker og om man kan sætte en objektiv grænse for, hvornår seksualitet er tilladt.

 

Men bliv ved med at skrive ... det er cool at du er startet :)

Redigeret af hot6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...