Hop til indhold
Guest Huaa Laan

Emmi, Magarethenstr. 7, Flensburg

Recommended Posts

Guest Huaa Laan

Kære logebrødre

 

Jeg havde aldrig før prøvet at besøge en Thaikvinde i Tyskland, så da muligheden bød sig forleden, sendte jeg en sms til Emmi, for at få en aftale i stand den efterfølgende dag. Der kom hurtigt svar tilbage og så var den aftale på plads. Det var udenfor hendes normale åbningstid, men det var ikke noget problem.

Hun annoncerer her: http://www.fair-girls.de/Flensburg/950 og jeg må sige, at der er god overensstemmelse mellem fotos og virkelighed. Da jeg ankom til adressen, sendte jeg lige en sms igen, så jeg ikke skulle stå og se dum ud udenfor en lukket hoveddør. Der er skilte ved hoveddøren med pigernes navne. Det virkede fint og der blev åbnet med det samme. I øvrigt er det nemt at finde en parkeringsplads i enten Burgstraße eller Schloßtraße, som ligger i umiddelbar nærhed. Man kan parkere gratis i 2 - 4 timer.

 

Vel inde i huset, kom den skønne Emmi og ville høre, hvad jeg havde i tankerne - ikke så meget hvad jeg havde lyst til, for det var vist muligt at få lige hvad man kunne komme i tanke om, men mere om hvor lang tid jeg ville have. Jeg bestilte en halv time til EUR 80,00. Med et besøg på badeværelset til sidst, blev det nu næsten til 45 min.

 

Emmi er en sød pige, som virker meget nærværende. Hun taler både tysk og lidt engelsk. Næsten naturstridigt at høre en Thai tale tysk. Hun gik hurtigt i gang med at varme mig op og der var både kys og kram. Hun fik fat i bæstet og arbejdede den lige så stille op i kampklar stilling. Så ned at ligge på ryggen og modtage hendes tungeleg på klokkeværket og senere BJ uden kondom, hvor hun flere gange tog den helt i bund. Jeg bad hende vende sig, så jeg kunne gøre lidt gengæld - det manglede da bare :wink: Hun var dejlig frisk at dufte til og virkede som om hun nød at blive slikket i begge indgange. Nu bad jeg om at få kondom på, så jeg kunne komme til at mærke hende rigtigt. Herefter roterede vi rundt i den store seng (dejligt med lidt mere plads, end man er vant til på de danske Thaimassageklinikker) og afprøvede forskellige stillinger. Vi kom til at ligge i ske med mig bagerst, hvilket hun så ud til at kunne lide, idet hendes åndedrag blev tungere og hun kærtegnede sine egne bryster - som i øvrigt er lige så store, som man kan se på billederne - og så er de ægte uden hjælpemidler - herligt :cool:  Vi endte forestillingen i en 69, hvor jeg så sol, måner og stjerner. En anderledes oplevelse end på danske Thaimassageklinikker, men helt sikkert en god oplevelse, som jeg vil gentage ved lejlighed. Dejlig nærværende og imødekommende pige.

 

Servicemeddelelse: Emmi har et par tatoveringer, hvoraf den ene er den mest specielle, da den er lige midt i bæveren, som i øvrigt er behåret, men dog vel trimmet :wink:

 

Hilsen

 

Huaa Laan

 

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hun taler både tysk og lidt engelsk. Næsten naturstridigt at høre en Thai tale tysk. 

 

Jeg har i Hamburg mødt en Thaipige, der også talte rigtig godt tysk - hun havde vist gået på sprogskole - og det rykker altså noget mere end det de ellers opsnapper - især mht. gramatikken og udtalen - det kunne mange udlændinge godt lære noget bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Rigtig fin anmeldelse :cool:

Modtager hun også anal? Det lyder næsten som hun gør ud fra det du skriver.

Jeg hverken spurgte eller forsøgte, men ellers må du vel bare afsted og undersøge ;-) Jeg ville dog ikke blive forbavset, hvis hun også tilbyder

dette.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...