Hop til indhold
Guest SanseForskeren

Thai Smile Buddinge - top massage

Recommended Posts

Guest SanseForskeren

Det spørges tit her i dette forum om hvor man får en god massage og ikke kun afslutning.

 

Jeg har lidt slemt af følgerne fra et let piskesmæld for ca 1 år siden. Da jeg har haft brug for et supplement til kiropraktik, har jeg besøgt pigerne på klinikken Thai Smile Massage en håndfuld gange de seneste par måneder. Jeg har lagt fuld adamskrop til en times traditionel thai massage af Pim, Lin(da) og Laki. Jeg kan 100% stå inden for massage resultatet. Alle pigerne er veluddannede thai massører og meget erfarne. Pim er meget stærk og giver en fantastisk dyb massage, der fordele spændingerne og dermed giver et perfekt add-on til den danske kiropraktik. Laki og Linda er knap så stærke men massagen er stadig super god.

 

Thai Smile pigerne er virkelig søde og frække, hvilket er en stor fordel når man også ganske kortvarigt skal tåle de hårde skarpe tryk på ømme muskler. Jeg tænder mest på en mere blid og tantrisk massage, så der har ikke været noget oplæg til evt ekstra ydelser og kan derfor ikke sige så meget om kvaliteten af disse. 

 

Linda har foresten netop fået sat nogle nye smukke billeder på hjemmesiden http://www.thaismilemassage.dk/cms/index.php af Ida, hende selv og Laki.

 

 

 

 

       

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hende der står foran Linda på det første billede (under massører) i den orange sarong (eller hvad det er) - er det Laki?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende der står foran Linda på det første billede (under massører) i den orange sarong (eller hvad det er) - er det Laki?

Jeg gætter på hun er på billedet nedenunder (andet billede)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_03_2015/post-8851-0-56190900-1427018089.jpgEr det så Ida?

Er der nogen der har lidt data på hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

jada

 

Meget mørkt hår

 

Medium bryster

 

Vægt ca 50 kg

 

højde gennemsnitlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

jada

 

Meget mørkt hår

 

Medium bryster

 

Vægt ca 50 kg

 

højde gennemsnitlig

Takker.

Har du også et bud på hendes alder? 

 

Pfh tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...