Hop til indhold

Linda Århus

Featured Replies

Skrevet

Så tog jeg en for holdet.

1000 kr. fattigere efter en af de ringeste oplevelser nogensinde hos en glædespige.

Linda har fantastiske bryster. Silicone. Men man må knap røre. Så siger hun "fy" - næsten bogstaveligt. Men må praktisk taget ingen steder røre uden hun brokker sig. Tilmed giver hun en af de ringeste omgang superfransk jeg nogensinde har oplevet. Slikker lidt med tungen og bruger ellers kun hånden. Så det må betegnes som mere et handjob end et blowjob.

Da hun skulle kneppes var det også kun hende der måtte føre pikken ind. Hun var stram, men det var vist mest fordi hun ikke var spor våd.

Afsluttede selv med hånden idet hun på det tidspunkt ikke tændte mig.

Så derfor.... Linda kan på ingen måde anbefales.

Skrevet

Hmmm...trist udvikling. Nu er halvdelen af pigerne fra det nye hold testet. Det må de satme' kunne gøre bedre. Det er jo lige til en forvisning/udvisning

Holdet:

Tak for advarslen

Redigeret af Gaffer

Skrevet

tak AltaLange for advarslen.

Det her forum er jo en chance at fremme god service hos pigerne og undgå dem der ikke "gider". Det er jo en gang imellem en af dem der tydeligvis ikke kan lide deres job.

Det er helt fint men dem vil vi jo allesammen gerne undgå.

God dag

Torben

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.