Hop til indhold

De grønne massagesteder i Århus - Anden test

Featured Replies

Skrevet

Forbløffende. Jeg havde ikke regnet med, at en anmeldelse af de grønne steder kunne være interessant for særlig mange, men i skrivende stund har der været over 3500 kig i strengen.

Dejligt at I har sunde interesser, drenge :geek:

Nå, vi skal videre og jeg har besluttet mig for at bevæge mig fra midtbyen og sydpå, så næste besøg foregik på Langenæs, nærmere bestemt hos Yai-thai på Langenæs Allé:

www.yai-thaimassage.dk

Ned ad trappen og døren var IKKE låst. Dejligt. Jeg blev mødt af en moden, lidt forbeholden kvinde, som sagde, at hun hedder Yai. Så det var jo nok chefen. Jeg blev bedt om at vente 5 minutter og derefter vist ind i et rum med en massagebriks med hul til ansigtet. Også dejligt. Af med tøjet og op på briksen og kort efter kom Yai ind og dækkede mig til med et par rene håndklæder. Først lidt massage af fødderne og dernæst en rigtig god og grundig massage all over. Det forbeholdne fortsatte, selv om jeg prøvede at etablere en lidt varmere kemi. Afslutningen bestod i den sædvanlige ”sidde-op-og-lidt massage-af-skuldre-osv”. Da jeg var færdig kunne jeg mærke, at jeg frøs en lille smule og det viste sig, at Yai gennem hele forløbet havde ladet døren stå åben ud til gangen, - formodentlig for at kunne høre, om der kom flere kunder.

Når man skal have massage, skal der være VARMT i rummet. Jeg kunne godt finde på at komme igen og så vil jeg bede om en lidt bedre rumtemperatur.

/Soi

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.