Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt en sød rødhåret pige i Albertslund ved navn Maja. Dejlig modtagelse... Meget venlig.

Jeg havde bestilt en time med det hele for 1200.

Jeg vil ikke gå i detajler her... Hun skal opleves! Men god dyb fransk og dejlig stram i doggystyle.

Maja er lige efter mit hoved... Dejligt med former og rødt hår (ikke ægte)

Alt i alt en kanon sød pige, nem at snakke med og jeg har en ide om at hun nyder hvad hun gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt en sød rødhåret pige i Albertslund ved navn Maja. Dejlig modtagelse... Meget venlig.

Jeg havde bestilt en time med det hele for 1200.

Jeg vil ikke gå i detajler her... Hun skal opleves! Men god dyb fransk og dejlig stram i doggystyle.

Maja er lige efter mit hoved... Dejligt med former og rødt hår (ikke ægte)

Alt i alt en kanon sød pige, nem at snakke med og jeg har en ide om at hun nyder hvad hun gør.

Link?

Og lidt flere oplysninger/detaljer vil gavne din anmeldelse - især fordi du et ny her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hendes priser skifter lige så ofte som hendes navn. I sidste weekend kostede det samme ca. 500kr;-) så er 1800kr ret meget ikke;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne ser billederne af Maja også urealistiske ud.

I det hele taget en ret urealistisk annonce (fx 300 for fransk uden)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Bortset fra glasuren på toppen, så synes jeg den fisse ser noget tør ud... Ansigt: 3 på fuckable-skalaen. Krop: 2 på fuckable-skalaen.

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne ser billederne af Maja også urealistiske ud.

I det hele taget en ret urealistisk annonce (fx 300 for fransk uden)

Venligst

French

 

Annoncen er ikke fake, og billederne er af hende.

Priserne svinger vist meget op og ned.

På et tidspunkt tilbød hun fransk til 200.-

Men jeg var forbi da hun var i Rødovre.

Mægtig sød pige, og serviceminded var hun da også.

Skulle have en gang øko fransk og græsk til 500,-

 

Det franske var såmænd ganske udmærket.

Men da jeg skulle om bord i bagindgangen, bredte der sig en hørm af lort.

Ak ja den unge pige havde åbenbart ikke helt forstået begrebet "personlig hygiejne"

Her var ikke tale om et lille uskyldigt bremsespor, men mere som en der ikke havde tørret sig efter at have lavet pøller.

 

Det tog jo ligesom toppen af fornøjelsen, og jeg tror faktisk ikke jeg svinger forbi igen.

Ærgerligt, for hun virker som sagt meget imødekommende og serviceminded.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen er ikke fake, og billederne er af hende.

Priserne svinger vist meget op og ned.

På et tidspunkt tilbød hun fransk til 200.-

Men jeg var forbi da hun var i Rødovre.

Mægtig sød pige, og serviceminded var hun da også.

Skulle have en gang øko fransk og græsk til 500,-

 

Det franske var såmænd ganske udmærket.

Men da jeg skulle om bord i bagindgangen, bredte der sig en hørm af lort.

Ak ja den unge pige havde åbenbart ikke helt forstået begrebet "personlig hygiejne"

Her var ikke tale om et lille uskyldigt bremsespor, men mere som en der ikke havde tørret sig efter at have lavet pøller.

 

Det tog jo ligesom toppen af fornøjelsen, og jeg tror faktisk ikke jeg svinger forbi igen.

Ærgerligt, for hun virker som sagt meget imødekommende og serviceminded.

Hej Arne D

 

Trist at høre...hun skriver ellers i sin annonce, at hun IKKE er til afføring - og tænker videre over, hvad hun mener med "Jeg er til analsex, og sluger gerne...."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men da jeg skulle om bord i bagindgangen, bredte der sig en hørm af lort.

Ak ja den unge pige havde åbenbart ikke helt forstået begrebet "personlig hygiejne"

Her var ikke tale om et lille uskyldigt bremsespor, men mere som en der ikke havde tørret sig efter at have lavet pøller.

Rolig nu. Hun prøver jo bare at leve op til de to første ord i hendes annoncetekst: "Uforglemmelige møder..."

Velbekomme :-) :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Det bliver bestemt ikke et sted, jeg smider en krone

Smag kan ikke diskuteres, men hun er helt uden for, hvad jeg ville kneppe, og slet ikke hvis jeg skulle bruge mønt på det.

Men, i andre har hende så i fred ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen!

Tak for respons på denne anmeldelse af mig - både de gode og mindre gode. 

Jeg ved ikke hvad du har imod mig "arnediller"... min personlige hygiejne er altid i top... men dette bliver jo påstand mod påstand, så det gider jeg nu ikke bruge mere tid på at diskuterer.

At mine priser er urealistisk for en amatør er jo altid en smags sag... jeg har bare oplevet at jeg ved lavere priser ikke har fået den samme respekt og værdig behandling... det er som om hvis jeg sælger mig selv for billigt, virker jeg desperat og der af kommer der også en vis type kunder som jeg gerne vil undgå.

 

Kærlig hilsen
Maja   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Miss Maja ....

 

Hvis du gerne vil have respekt kunne du jo starte med IKKE at skifte navn konstant, og stå ved alle dine tidligere anmeldelser ..

Der ligger faktisk en del anmeldelser om dig herinde, men folk har ingen jordisk chance for at gætte at de omhandler dig da du faktisk har huseret under mindst 3 andre navne før, og at du har været i "gamet" i en del år efterhånden ...

 

Vedrørende dine priser, så er de vel okay for den præstation du leverer, skal ikke kunne sige om du har ændret på tingene siden jeg har besøgt dig for et godt stykke tid siden, men du betroede mig nogen ting som gjorde at jeg ALDRIG vil betale for dit selskab igen - desværre ... Du er en sød pige, men du er i den forkerte branche :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender hverken Miss Maja eller andre af dem der har skrevet i denne tråd, MEN efter at have læst tråden, så syntes jeg ærlig talt at de negative anmeldelser virker en kende utroværdige. Når man omtaler en pige i så negative vending, så må det næsten være noget personligt - ikke nødvendigvis rettet mod Miss Maja, men måske nærmere et problem man har med sig selv. Måske et behov for opmærksomhed. 

 

Havde det været noget i retningen af 'Jeg har besøgt hende og der var ikke kemi/hun var ikke min kop the/jeg kunne ikke få den op at stå' mv., ja så havde jeg nok troet på det, men det andet dér....det er for useriøst.

 

Ser i øvrigt frem til en tråd hvor pigerne anmelder deres kunder. Men piger - modsat os fyrer, så tal pænt, ikke? :cool:

Redigeret af KN1978

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender hverken Miss Maja eller andre af dem der har skrevet i denne tråd, MEN efter at have læst tråden, så syntes jeg ærlig talt at de negative anmeldelser virker en kende utroværdige. Når man omtaler en pige i så negative vending, så må det næsten være noget personligt - ikke nødvendigvis rettet mod Miss Maja, men måske nærmere et problem man har med sig selv. Måske et behov for opmærksomhed.

Havde det været noget i retningen af 'Jeg har besøgt hende og der var ikke kemi/hun var ikke min kop the/jeg kunne ikke få den op at stå' mv., ja så havde jeg nok troet på det, men det andet dér....det er for useriøst.

Ser i øvrigt frem til en tråd hvor pigerne anmelder deres kunder. Men piger - modsat os fyrer, så tal pænt, ikke? :cool:

Du Hvide Ridder....

Du skriver det jo selv.... Du hverken kender Maja eller os andre.

Så lad være med at kloge dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender hverken Miss Maja eller andre af dem der har skrevet i denne tråd, MEN efter at have læst tråden, så syntes jeg ærlig talt at de negative anmeldelser virker en kende utroværdige. Når man omtaler en pige i så negative vending, så må det næsten være noget personligt - ikke nødvendigvis rettet mod Miss Maja, men måske nærmere et problem man har med sig selv. Måske et behov for opmærksomhed.

Havde det været noget i retningen af 'Jeg har besøgt hende og der var ikke kemi/hun var ikke min kop the/jeg kunne ikke få den op at stå' mv., ja så havde jeg nok troet på det, men det andet dér....det er for useriøst.

Ser i øvrigt frem til en tråd hvor pigerne anmelder deres kunder. Men piger - modsat os fyrer, så tal pænt, ikke? :cool:

Jeg har bestemt ikke noget problem med mig selv - tværtimod !!

Mit problem består i at pigen lukker butikken og skifter navn når anmeldelserne bliver for negative.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

McQueen, ikke forstået? Hvad er din pointe? Skal det forkortes ned til fx?

- når tonen er så skinger i en anmeldelse så kan jeg ikke tage det seriøst og forstår grundlæggende ikke behovet for at svine pigen til?

Min pointe er, at den type anmeldelser ville jeg springe over hvis jeg skal have inspiration - akkurat som de anmeldelser hvor brugeren har postet 1-2 gange på forummet tidligere (bruger oprettet udelukkende til det formål).

Batmule76, en ting er at pigen skifter navn - fair nok at det er et problem (hvis det altså er sandt). Jeg syntes også det er fair nok at skrive en dårlig anmeldelse hvis pigen ikke levede op til ens forventninger og hvis en pige har fået mange af den type anmeldelser så ville jeg nok også holde mig væk. For mig er den slags anmeldelser TROVÆRDIGE. Ikke det andet pis.

Hvad er der galt med blot at skrive at du ikke kan anbefale hende (noget i den dur)

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

så dæmper vi lige testosteron niveauet.

det er selvfølgelig fair nok at man skriver at man har en anden oplevelse, men er man overbevist om fusk i anmelderserne så skriver man til os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...