PeterPeterPeter 5 Skrevet 14. Marts, 2015 Jeg har forsøgt mig lidt frem på sugardaters. Men jeg synes ikke at kunne finde piger som går op i det de laver, eller som er seriøse.. Er der nogen der har nogle anbefalinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SteenN. 49 Skrevet 14. Marts, 2015 Meget ung eller er du til kvinder mellem 30 - 45 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 14. Marts, 2015 Jeg synes da, der er flere lidt mere modne profiler fra Randers, Århus, Hadsten mv. der virker rimelig interessante og seriøse og en anden herindefra har da haft en seance på et hotel i Randers med en af dem - men hvis du kun går efter de helt unge piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 15. Marts, 2015 (edited) Tja har da også haft en rigtig god tur med en pige i Randers som var dejlig ung og når vores kalender passer sammen igen, så tager vi en tur til. Redigeret 15. Marts, 2015 af Skovfogeden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterPeterPeter 5 Skrevet 15. Marts, 2015 Piger fra 25 til 35 lyder da perfekt jeg kan ikke rigt finde nogen i forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 15. Marts, 2015 Det er ikke lige den aldersgruppe jeg har haft i søgelyset, men de er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterPeterPeter 5 Skrevet 4. Juni, 2015 Er der nogen der har nogen gode bud.. der sker jo lidt ind imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg