Hop til indhold
TommyHansen

Hvorfor kan man ikke blive ved med at redigere i sin egen tekst?

Recommended Posts

Så vidt jeg kan se, så får man kun lov til at redigere i sin tekst tre gange, hvis man har postet et indlæg. 

 

Eller er der andre muligheder, hvis man fortsat kan finde stavefejl eller sproglige bøffer i det man har skrevet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har mulighed for at redigere dine indlæg et ubegrænset antal gange indenfor en halv time. 

Hvis man ophævede denne tidsbegrænsning, så kunne man forestille sig at der ville komme flere vendekåber, som blot ændrede deres indlæg alt efter hvordan ens mening blev modtaget.

Fx. hvis jeg skrev noget kontroversielt eller dumt og det udløste en sand shitstorm, så vil jeg blot kunne ændre mit oprindelige indlæg og vende 180 grader på en tallerken og så ville alle de efterfølgende svar ikke give mening. 

Det vil gøre EG mindre troværdigt.

Bare mine 50øre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis man ophævede denne tidsbegrænsning, så kunne man forestille sig at der ville komme flere vendekåber, som blot ændrede deres indlæg alt efter hvordan ens mening blev modtaget.

Fx. hvis jeg skrev noget kontroversielt eller dumt og det udløste en sand shitstorm, så vil jeg blot kunne ændre mit oprindelige indlæg og vende 180 grader på en tallerken og så ville alle de efterfølgende svar ikke give mening.

Det vil gøre EG mindre troværdigt.

Bare mine 50øre ;)

Dette er faktisk sket selv med nuværende begrænsninger. Meget ubehageligt.

Titman har ret men er det ikke en time man har til ar redigere?

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hurtigt svar.

 

Jeg forstår fuldstændig hvor I så har sat begrænsninger på.

 

Det er klart.

 

Men det var nu ikke derfor, at jeg spurgte.

 

Det skyldes mere, at jeg gerne ville slette ganske få ord, der handlede om indretningen af stuen i et hus, som jeg har omtalt.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan du så ikke bare svare på dit fejlbehæftede indlæg og tilføje rettelserne der ? 

Hvis der er tale om graverende fejl, kan du også anmelde det, men forvent ikke at admin, eller moderatorerne har tid til at redigere små fejl i dit indlæg. 

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om jeg forstår dig rigtigt, men selv om jeg svarer på mit eget indlæg, så  forsvinder det jeg vil fjerne vel ikke i det oprindelige indlæg?

 

Er helt med på, at moderator/administrator ikke har tid.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tommy, lav en anmeldelse på dit indlæg, skriv hvad du vil have slettet og hvorfor. Så kigger en moderator på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har mulighed for at redigere dine indlæg et ubegrænset antal gange indenfor en halv time. 

Hvis man ophævede denne tidsbegrænsning, så kunne man forestille sig at der ville komme flere vendekåber, som blot ændrede deres indlæg alt efter hvordan ens mening blev modtaget.

Fx. hvis jeg skrev noget kontroversielt eller dumt og det udløste en sand shitstorm, så vil jeg blot kunne ændre mit oprindelige indlæg og vende 180 grader på en tallerken og så ville alle de efterfølgende svar ikke give mening. 

Det vil gøre EG mindre troværdigt.

Bare mine 50øre ;)

Hvis, haha, skrev du virkelig det. :D :D :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis, haha, skrev du virkelig det. :D :D :P :P

 

..   :P

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...