Hop til indhold

Sara Sexyclub

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Er det her igen er en af de danske piger jeg efterlyser info om, der aldrig får besøg....af nogen?

DanT

Skrevet
  • Author

Det har du ret i Liv og det ved jeg også godt :-P

Skrevet

Hvis du har lyst til at gå om bord i hende, hvorfor gør du det så bare ikke. Så kunne du siden fortælle os andre, hvor dejlig hun var. - For hun ser da lækker ud. Løb for vi andres skyld denne gang.

• 1 year later...
Skrevet

Var forbi i dag. Ikke planlagt at det var Sara jeg skulle besøge. Men sådan blev det.

Og det var godt. Særligt blow var vellykket.

Det er hende ( har skiftet hårfarve til mørk/sort), fine bløde naturlige bryster som sidder flot. 

Skrevet

Jag har träffat denne pige flera gånger. Bra action in bed och very hot looks.

Meget flot pige. Way above average in my opinion. Superflot body med en numse som är top notch och även meget hot ansikte. Från topp till tå en hot pige. Jag kan rekomendera henne.

hälsningar A

Skrevet

Hon är ju inte längre på sexy club men arbetar ju numera på andra ställen. Rekomenderas som jag skrev. Träffade henne nyligen och still as hot as before.

hälsningar A

• 1 month later...
Skrevet
kattjakt skrev, den 8/6/2016 at 00:23:

Jag har träffat denne pige flera gånger. Bra action in bed och very hot looks.

Meget flot pige. Way above average in my opinion. Superflot body med en numse som är top notch och även meget hot ansikte. Från topp till tå en hot pige. Jag kan rekomendera henne.

hälsningar A

Hun skriver, at hun tilbyder kæresteoplevelser, hvilket for mig betyder, at hun tungekysser. Hvad er din erfaring, kattjakt?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.