Hop til indhold
Elliot

golftur i Fantasy Lounge

Recommended Posts

Jeg besluttede mig for en tur til Fantasy Lounge for at se om kvaliteten var faldet, og det er den desværre lidt,. Dog skal det siges at da de sidste 3 piger kom på vagt 21:30, så steg den vældigt igen :)

 

Det var dog som altid en fantastisk oplevelse, hvis man er til mange piger (og ikke har 700 euro med), så er det her stedet, man kan kneppe dem alle for 120 euro!

 

Nu ville jeg skrive Hul 1, Andra, men det måske lige groft nok at referere så meget i golf termer :) så lad mig starte,.

 

Andra

.Lige ankommet til klubben, bliver man vanligt overfaldet af en tilfældig som modtager de sidste 60 euro betaling, og napper en med på værelset efter få minutters små snakken. Egentlig ville jeg gerne have set mere på pigerne inden jeg besluttede mig, men hun så nu meget sød ud - var faktisk en af de 2 flotteste indtil 21:30. 

På værelset, fransk og fik at vide jeg måtte afslutte i munden hvis jeg ville... men et hurtigt knald senere og den chance blev forspildt :) (3 timers køretur fik opsparingen til at vælte ud)

 

Monica & Monica

En fordel ved fantasy, det er utroligt nemt at få 2 piger med på værelset. Den ene Monica har været der de sidste 2 år, og gav mig en fantastisk oplevelse med nogle briller og frækt pigeonani show på mit første Fantasy besøg, så selvfølgelig skulle hun i rum med mig, og vi tog så en anden Monica med, som jeg havde været sammen med på sidste fantasy besøg.

Jeg er stadig vild med Monica 1, selvom hun er lige stor nok, så er hun pivfræk og kan nogle tricks som fik mig til at komme, mens Monica 2 lavede et flot pigeshow ved siden af :)

 

Pamela

Pamela mødte jeg sidste år, hun har lige haft 11 måneders pause, fordi hun som hun siger ikke er nogen maskine.. Jeg tror hun burde have taget en længere pause, hun var utrolig øm i fissen (forstår man jo godt med alle de fyre der skal igennem) Men det ødelagde lidt oplevelsen hele tiden at få at vide ik gør dit og ik gør dat.. Så jeg opgav efter et kvarters knalden hul 3.

 

Gioanne & Jessie

Gioanne er polsk, og fandens fræk når hun vil det, så tog hende med i det store rum, hvilket viste sig at være en fordel. Midt i jeg lå og pumpede ovenpå hende, kom Jessie forbi og blandede sig, jeg lagde mig på ryggen, havde Jessie all over min krop imens Gioanne lavede et bagvendt ridt op og ned, var helt fantastisk, og jeg måtte overgive mig og fyre den af - fandens fandens frækt når pigerne sådan kommer og blander sig midt i man er i gang :) Det ville aldrig ske på en klub med betaling pr gang.

 

Nicole

Så blev den 21:30 og ind kom Nicole + søster og Sonia, og jeg måtte have Nicole med på værelset, for satan en lækker høj pige som bare så dejlig ud. Det blev et langt ridt bagfra, men desværre, så var kanonen nok lidt tømt fra hul 4, så måtte opgive mit forehavende efter et kvarters leg. Det gør dog ikke at oplevelsen ikke var god, hun har en flot krop og flotte bryster, med et dejligt sødt ansigt, så helt klart en gentagelse værdig en anden gang (og her vil jeg have søsteren med! jeg forsøgte flere gange i løbet af aftenen men hun var omsværmet i den grad... riiiigtig lækker tøs)

 

Sonia - bedst i test

Sonia, er en flot flot slank pige med et kønt ansigt, 23 år ligesom Nicole, og da hun først fik tøjet af,... wauw, klart den flotteste krop af alle pigerne, og hun vidste lige nøjagtig hvordan den skulle bruges... Fik dagens bedste knald i en 4-5 forskellige positioner, og hun har simpelthen en af de flotteste fisser jeg har set til dato (ja der jo stor forskel på dem dernede), opsparingen ventede fra Nicole, så det blev en fornøjelig og kæmpe afslutning, nu var humøret højt! :)

 

Nena

Nena er fra grækenland, 24, og har en ok flot krop, men virkede ret træt i det, det gik heldigvis af da vi kom på værelset, hvor hun forsøgte med alle kunstens regler at få mig til at afslutte, det var dog ikke muligt efter Sonia turen ... men dejligt at ligge og nusse en 10 minutter med en pige, og snakke lidt grækenland imens.

 

Sissy & Jessie

Besluttede mig for at tage til Caribien, Jessie fra Dom. rep. og Sissy fra Cuba.... Hva ku man forvente ? Jessie tog sig af værktøjet imens Sissy viste samba rytmer rundt overalt på min krop, fantastiske lækre D-skål som bare var faste og sad godt! ingen silikone der. Efter lidt tid ville jeg knalde Sissy, og for dælen, man sku tro hun ku danse samba med værktøjet begravet dybt i hende, lækker lækker tur, og måtte igen overgive mig.

 

Gioanne

Nu ville jeg jo helst have haft Nicoles søster, men hun var stærkt ombejlet og kl nærmede sig 3:30, så måtte jo tage hvad der bød sig, og det gjorde Gioanne. På værelset, ordentlig rusketur, dog med svært ved afslutning, den var blevet en smule øm, men Gioanne kan nogle tricks og vupti, så var hul 9 også vel overstået, og man kunne tage hjem , glad, trykket lettet, og klar til en ny tur idag.

 

Atmos, for gammelt venskab skyld, havde det været her med samme beretning som idag, så ville det vel have været en 7-900 euro jeg skulle have haft med,,, Så bliver nok en stille aften på atmos :) 

 

Jeg vil som sagt klart anbefale Fantasy Lounge hvis penge er med i overvejelsen og man har et stort sex behov. Hvis penge er ligegyldige, ville jeg altid vælge Harmony, men jeg skal derned i næste uge, så derfor Atmos for at se lidt på piger i dag.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

8-10 piger hverdagsaftener ca., 15 piger weekend aftener, ca 10-12 om dagen indtil 20 tiden.

koster 120 euro så kan du kneppe til du segner. 

Jeg nåede alle de piger jeg ville med undtagelse af 1 fordi hun var meget meget svær at få fat i (grundet jeg knaldede hendes veninde og de gik hele tiden afsted begge 2...)

 

Så du bliver ikke skuffet over antal knald jens hansen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan også være heldig, var dernede for ½ års tid siden, hvor jeg var ENESTE gæst i klubben ved 14:30 tiden,.. Jeg var i fantastisk humør, og fik med lidt snilde lokket alle 8 piger med i det store bollerum.

 

Fik sat 7 på stribe til at stå på alle 4 langs de 2 sider af sengen hvor man kan stå på gulvet,. #8 agerede fluffer, og fik svinet i fart, og så ellers kneppede fra #1 , skift kondom af #8, kneppe #2, skift, ... og sådan fortsatte jeg hele runden, hvorefter jeg fik mig placeret på ryggen midt i sengen, patter i hver hånd, en pige overskrævs, en på pikken, 2 der "legede" med hinanden i en 69'er, og et par stykker der havde travlt med at slikke hver sin brystvorte af mine.... 

 

Jeg vil nok rate det knald som en 15/10 og den vildeste oplevelse med kvinder i mit liv :-) Chance for gentagelse: SKAL SATME være heldig at finde dem i SÅ godt humør og med tid til det hele!

 

Betalte turen med en flaske vodka og en masse sjov med pigerne resten af dagen, men DET kunne ikke rigtigt måle sig med tur #1.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det har de menuen igen. Var pillet af i en periode.

 

Men er det så ikke kun i det store mørke bollerum og ikke i barområdet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er det så ikke kun i det store mørke bollerum og ikke i barområdet?

Jern :-)

Jo det var i bollerummet. Har de kneppet i bar området før? Lyder som en oplevelse, æv sådan var det ikke da jeg var der. Generelt havde jeg en trist oplevelse da jeg var der sidst. Måske var jeg uheldig.

Redigeret af Leecher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jern :smile:

Jo det var i bollerummet. Har de kneppet i bar området før? Lyder som en oplevelse, æv sådan var det ikke da jeg var der. Generelt havde jeg en trist oplevelse da jeg var der sidst. Måske var jeg uheldig.

 

Ja, nu skal man selv være lidt opsøgende - tidligere var man mere udfordret:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...