Guest jamesdrengen Skrevet 15. Marts, 2015 Ha ha ha Nille din .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2015 Jeg keder mig ikke. Jeg er kvinde og følger med her, jeg kan jo nok ikke bidrage med meget, men jeg tror ikke at jer mænd er de eneste der er forsømt med sex hjemme. Så ja der er kvinder her, også andre end lyserøde. Ej no sin sådan noget sexmangel er ikke godt for en kvinde!!!! Du visner og dør, hvilket jo vil være ganske trist Hjælpen er nær!! Havnebumsen stiller sig til rådighed!! Som den omsorgsfulde og hjælpsomme person jeg er :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 15. Marts, 2015 Havnebums jeg skriver en pm når behovet bliver for stor og jeg kan love dig for Jeg ikke er visnet ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 16. Marts, 2015 Tilbage til trådstarterens spørgsmål. Mødes du med nogen herindefra? Det er jeg ikke, lyserød, kun en ganske almindelig kvinde der endnu ikke er helt død sexist. Ja de findes... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 16. Marts, 2015 Tilbage til trådstarterens spørgsmål. Mødes du med nogen herindefra? He he nej jeg ser ikke med nogle medlemmer herindefra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 16. Marts, 2015 Nu har trådstarter slettet sin profil. Han kunne åbenbart ikke lide ironien og sarkasmen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Marts, 2015 He he nej jeg ser ikke med nogle medlemmer herindefra Hvad så med uden-lem'er? :D 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 16. Marts, 2015 Nu har trådstarter slettet sin profil. Han kunne åbenbart ikke lide ironien og sarkasmen. Måske var han ikke med-lem herinde ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 16. Marts, 2015 Måske var han ikke med-lem herinde ? Nok ikke. Den røg på panden i lørdags '> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 16. Marts, 2015 (edited) Upsote] Ups Redigeret 16. Marts, 2015 af No sins Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 16. Marts, 2015 Heller ikke desværre, spændende, desværre de er jo noget svære at få øje på med alle de medLEMmer der er her ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg