Giggity 86 Skrevet 13. Marts, 2015 (edited) Hun er anbefalet af andre herinde, så derfor faldt valget på hende. Hun lød sød og venlig i telefonen, og vi aftalte at mødes kl. 19, og at jeg skulle ringe, når jeg var ved stedet. Jeg ankom et kvarter før tid og ringede 3-4 gange med 5 min. mellemrum, uden at hun tog den. 5. gang gik den direkte på telefonsvarer - mobilen var slukket. Sendte SMS som ikke blev besvaret. Jeg ventede tålmodigt 30 min. yderligere, hvor jeg prøvede et par gange mere - stadig slukket mobil. Jeg synes det er dårlig stil, at hun ikke i det mindste sender en SMS om aflysning. Spild af tid og penge for mit vedkommende. Redigeret 13. Marts, 2015 af Giggity 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 88 Skrevet 13. Marts, 2015 Ja sikken en useriøs finke,,ud til højre med hende,,,og find en anden der nok a dem,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giggity 86 Skrevet 18. Marts, 2015 For god ordens skyld, skal det nævnes, at jeg d.d. har modtaget en beklagelse fra Sisse via PM. Hun kan ikke forklare, hvorfor det skete, men giver udtryk for, at hun er ked af hændelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg