asspassion 292 Skrevet 13. Marts, 2015 God weekend og husk det nu 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Og hvis det skulle springe, så der også råd for det... 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Der spildte jeg lige 4 sekunder af mit liv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 + et par sekunder mere på at skrive en ligegyldig kommentar?? 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 + et par sekunder mere på at skrive en ligegyldig kommentar?? Den var rent faktisk vigtig for at tilkendegive min mening overfor en ubehagelig og IMO vældig ækel post. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Jezzzzz, lighten up, -så det vist ikke værre vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Marts, 2015 Den var rent faktisk vigtig for at tilkendegive min mening overfor en ubehagelig og IMO vældig ækel post. Hvilken post finder du ækel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Jezzzzz, lighten up, -så det vist ikke værre vel? Så at sige, at jeg ville ønske, at Kysseglade Molly var endt som en plet på lagnet eller at hun var blevet fjernet ved abort etc. er normalt at skrive når man er uenig med et andet menneske? At du finder det ok/forsvarer det, siger mere om dig som person end om de mennesker, som du ville ønske var endt i bunden af et kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Fuck mand, skruen er jo helt løs, -DET KALDES SATIRE?? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 13. Marts, 2015 Nogen her der lider af PMS - Neeeej den var da vild sjov God weekend alle i rare mennesker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Nogen her der lider af PMS - Neeeej den var da vild sjov God weekend alle i rare mennesker Den med PMS er brugt så mange gange efterhånden at den ikke er sjov længere Faktisk er den endnu mere plat end den joke som Asspassion postede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Måske folk er på dupperne, fordi det er fredag D.13? God weekend søde Helot... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 13. Marts, 2015 Undskyld - så skriver jeg blot at "Hyggersnak" ikke virker særlig hyggelig i dag- Måske fordi de er fredag den 13 ? Eller blot det forkerte publikum - godt det er et valg vi selv kan tage - Står dog ved mit "god weekend" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 13. Marts, 2015 I lige måde sødeste Molly. Har du fået styr på P vagterne så jeg har råd til at besøge dig igen *s* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Fuck mand, skruen er jo helt løs, -DET KALDES SATIRE?? Tak for den venlige kommentar Det må du huske næste gang nogen giver dig en sviner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 I lige måde sødeste Molly. Har du fået styr på P vagterne så jeg har råd til at besøge dig igen *s* Hihi, jah det var ikke så heldigt, -tiden flyver i godt selskab..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 13. Marts, 2015 God weekend og husk det nu Du mangler lige billederne af resten af politikerne fra Christiansborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Du mangler lige billederne af resten af politikerne fra Christiansborg Nej georg. De 2 kunne vi godt undvære Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 13. Marts, 2015 Nej georg. De 2 kunne vi godt undvære Din gamle røde ræv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg