JohnPop 104 Skrevet 13. Marts, 2015 http://www.pussygalores.dk/party.htm Nogen der kan fortælle lidt hvordan de forrige pussyparties har foregået? Har pigerne været engageret, Har 4 timer været for meget, hvor meget får man for 2400kr? Hvor mange plejer der at være, der står 12-15 på hjemmesiden, men hvor meget er max de lukker ind osv? Jeg kunne ikke rigtigt finde noget ved at søge på pussyparty herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 13. Marts, 2015 Jeg har deltaget i sexparty to andre steder: Det ene sted deltog 4 piger og 12 mand. Det andet sted deltog 5 piger og 15 mand. Faktoren 3 mand pr. pige finder jeg rimelig. I jeres eksempel med tre piger ville jeg finde 9 mand som et rimeligt maksimum. Med flere mand pr. pige bliver sceneriet for meget mandeballer og for lidt kusse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Marts, 2015 Jeg har deltaget flere gange, 3-4 PG pussyparties, Den korte version: Det er velorganiseret, frækt og skidegodt. Antal af mænd varierer fra gang til gang, nogle gange er der mange mænd, andre gange lidt færre, nogle mænd tager tidligere hjem mens andre holder længere, for mit vedkommende har jeg ingen problemer med komme til, der var plads til alle. Men husk det er et sexparty, og man kan ikke få pigerne for sig selv, det handler om at dele så alle får noget ud af det. Pigerne var frække og engageret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnPop 104 Skrevet 14. Marts, 2015 Ja 3 piger og 15 mænd bliver ALT for meget. Du skriver 3 mand pr kvinde, det lyder fornuftigt. 3½ men 4 er nok for meget. 3 mand kan deles om 1 dame, 4 er 1 for meget :oops: @Nille. Det lyder præcis som det sidste gangbang jeg var til. Der var vi en 8-10 mand, og der var en del udskiftning i starten. Der var plads til alle 3-3½ mand så er vi godt kørende. Nå men du giver gode anbefalinger, og det gør da helt sikkert at jeg overvejer at deltage mere og mere. 11-15 på en onsdag kan både være skidt og godt. Lidt mærkeligt på en hverdag, men samtidig måske kommer der så heller ikke så mange som der ville komme i weekenden. Må lige se om jeg kan klare de 2400kr eventet koster. Også en lille sum penge jo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 14. Marts, 2015 (edited) Det var rigtig dejligt den gang man fik fransk sådan på skift af 3 piger ved PG. Lidt underligt men sjovt nok. Det skal jo prøves 1 gang i livet, som så meget andet.... Og den mørkhåret/brunette unge Claudia på 24-25 år, var pænt lækker. Lille italiensk/dansk seniorita men utroligt hvad hun kunne holde til på een gang!! Kuriøst: Den gang var det 3 timer og omkring 1200 kr. (Betales i forvejen, men telefon pigen var megaflink) AK..en del år siden.. Good memories! PS. Starten. Af med tøjet, op på en række. Pigerne kommer ind..udvælger en "deltager" som de så kæler for, men vi andre spiller...Dernæst skulle alle mænd op på en række hvorefter hver pige gav fransk til alle, rækken igennem. 15-20 sekunder og så skift. Alkoholfrie drinks, lidt chips og vindruer var der også til sidst. Redigeret 14. Marts, 2015 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dast74 Skrevet 15. Marts, 2015 Brukar det bli fullt, eller kan man dyka upp och betala i entrén? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 15. Marts, 2015 Det er logisk, at det er passende med 3 mand pr. pige, da pigen har 3 "entry points" Det lyder i hvert fald meget spændende sådan et sexparty. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 18. Marts, 2015 ...Ved ikke med det græske.. Blev vidst ikke givet da jeg var der, men det kunne ellers havde været frækt.. Fedt hvis også de "relativt unge piger" ville være med. Claudia var i hvertfald med på testen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dast74 Skrevet 24. Marts, 2015 Är de tre pigerne i samma rum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 24. Marts, 2015 Pussygalores har tre arbejdsrum, og ved tidligere snak med en af pigerne der, har jeg forstået, at man fordeler pigerne i de tre rum. Mændene må formodes at have fri adgang til at spadsere ind og ud i alle lokaler, medens nogle er i gang med at kneppe pigerne. - Mine erfaringer er fra andet sted, hvor der var to eller tre piger i samme lokale. Det er jo et praktisk spørgsmål om, hvordan stedet er indrettet. - Personligt synes jeg, det er sjovest med flere piger (og dermed en hel del flere mænd) i samme lokale. Det giver en god stemning, når pigerne kan se og høre hinanden. De er de bedste til at komme med kvikke kommentarer til hinanden. Og det skulle da gerne være sjovt. Tag det endelig ikkefor alvorligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 3. April, 2015 Herlig tråd. Jeg synes ikke, at fire mænd er for meget om en pige, men det er vel smag og behag. I hvert fald vil jeg da meget kraftigt overveje at prøve en GB-aften hos Pussygalores. Det må være alle pengene værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 3. April, 2015 Herlig tråd. Jeg synes ikke, at fire mænd er for meget om en pige, men det er vel smag og behag. I hvert fald vil jeg da meget kraftigt overveje at prøve en GB-aften hos Pussygalores. Det må være alle pengene værd. Nu nåede du så ikke pussyparty'et i sidste uge hos Pussygalores. men de gentager det nok om nogen tid. Hvis du er blevet nysgerrig på lignende muligheder, så læg mærke til, at der hos Mon-Cherie er indkaldt til kneppe-fest den 6. maj. festen står omtalt under "informationer" på deres hjemmeside. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 3. April, 2015 Tak, Pigeforsker (i øvrigt et vidunderligt navn!! ) Jeg vil skrive mig de forskellige datoer bag ørerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 3. April, 2015 Tak, Pigeforsker (i øvrigt et vidunderligt navn!! ) Jeg vil skrive mig de forskellige datoer bag ørerne. Jeg er også selv ganske glad for mit navn. Jeg fik det af Kimora - en koreansk født, men dansktalende - slank, langbenet, smuk pige hos Pyssygalores. Hun har selv spredt ben nogle gange på deres pussyparties, men det er nu ikke ved de lejligheder, jeg har været sammen med hende. Hun har "inviteret" mig, men indtil videre har jeg kun besøgt hende i enrum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 4. April, 2015 Jeg er også selv ganske glad for mit navn. Jeg fik det af Kimora - en koreansk født, men dansktalende - slank, langbenet, smuk pige hos Pyssygalores. Hun har selv spredt ben nogle gange på deres pussyparties, men det er nu ikke ved de lejligheder, jeg har været sammen med hende. Hun har "inviteret" mig, men indtil videre har jeg kun besøgt hende i enrum. Jeg besøgte i øvrigt Kimora i dag, og så fik jeg justeret oplysningerne om fordeling af pigerne. De har et rum med en rund seng i "normal" størrelse, - og et rum med en oval seng i "overstørrelse". Pigerne fordeler sig så med en pige i det ene rum og to piger i det andet. Det tiltaler mig straks mere. Den gode stemning med to piger, der knepper/bliver kneppet på den samme seng, tiltaler mig. Medens man selv er i gang med den ene pige, kan man samtidig lade sig inspirere af, hvordan dem ved siden af "angriber sagen". - Og pigernes indbyrdes spil: Den ene skriger af fryd, og den anden kommer med en frisk kommentar til hende. Hvordan besøget i dag forløb? - Jo tak, upåklageligt. Vi kyssede en del. Når Kimora kysser en på munden, kan man godt smage læbestiften (sød smag), men når hun vender fissen op, og jeg stikker tungen (langt) ind i hendes skede, smager den ikke af parfume. Den smager af kvinde - af hun-fisse. Kimora suttede mig en del på pikken - næsten til roden (på nær tre fingersbredder, viste hun). Hun gjorde, hvad der var hende muligt. De resterende tre fingersbredder var ikke hendes skyld. Når hun red mig, var hun bekymret for at sidde for tungt. Ingen problem. Hun er let og elegant som en eventyrpige. Og når hun sluttelig lå underst, tog hun bare fra. Intet er for meget for hende. Kimora mente, der kunne komme et nyt pussyparty op mod sommerferien. - Så måske ses vi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henriksto Skrevet 4. April, 2015 kære medspillere.... gratis ost ligger kun i mussefælder tænker også gælder her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg