Hop til indhold
T.Hansen47

Søde sexede Sonja

Recommended Posts

Jeg smuttede lige forbi denne dejlige tøs her i eftermiddag :)

 

http://side6.dk/resultatside/?q=sexedesonja

 

Sonja bruger ægte billeder, lidt fotoshoppede, men det er bestemt hende :)

 

Hun er lidt tilbageholdende i starten, virker lidt sky og forsigtig, men varmer hurtigt op ved blide kys og kælen :)

 

Hendes superfransk er helt fint, ikke deep, men dejligt.

 

Hun er pierced i missen og navlen - der er enkelte tatoveringer, men meget diskrete :)

 

Sonja er en slank og dejlig pige med de fineste B boobs og yndige små stritvorter. Hun er rigtig køn, især når hun smiler :)

 

Jeg fik 30 min + kys, 900 kr.

 

Bad blev tilbudt før og efter :)

 

Hun skal anbefales, for hun er både sød og blid og dejlig :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af denne smukke kvinde for halv andet år siden. Hun var ikke den sprødeste jeg har været sammen med, men hun havde en dejlig indlevelse. Kiggede meget intenst i øjnene da hun suttede superfransk (til 10/10). Havde valgt 1 time med rollespil og det var seriøst en af de bedste oplevelser i mit liv. Ingen andre glædespiger har kommet i nærheden siden da. Havde lidt hobede på at hun kom tilbage til disse kanter, men forgæves. Håber hun har det godt, hvor end hun nu er endt, for hun var mega sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...