Hop til indhold
Pigeforskeren

Laura - Mon Cherie - estetisk sex

Recommended Posts

http://www.mon-cherie.dk

 

Mandag formiddag til Rødovre, til venstre ad Bjerringbrovej, til højre ad den lille stikvej ved 50A. Gennem hullet i plankeværket og ned ad rampen til den tidligere garage. Ringe på, smilende velkomst, jeg skal møde Laura. Laura kommer ind, og vi aftaler en times varmt samvær.

 

Lid senere står Laura der igen, - denne gang kun iført stilletter. Vi kysser stående, og jeg lemper pikken ind mellem hendes lår. - Ja, den kan lige være der, - er hendes kommentar. Jeg skubber hende i retning af sengen, hvor vi til en begyndelse slænger os side om side. jeg giver mig straks til at lege med Lauras bryster. De er pæne og dejlige at gribe om. Ikke helt naturlige, tilstår Laura. jeg kysser dem, - så er det i hvert fald godt håndværk. - Jeg beder hende tage solidt fat om min pik, hvilket hun villigt gør. Samtidig rækker jeg ned til hendes skridt og giver mig til at pille ved hendes kønsdele. Lauras kitoris titter frem mellem læberne. jeg holder af, at det hele ikke bare er skjult i en lille revne.

 

Vi snakker sammen om, at det er ca. tre år siden, jeg sidst besøgte hende. Det var den gang, hun hed Nille, og det fandt sted på det nu hedengangne "sms-planet" på hjørnet af Lyngbyvej og Tuborgvej. Laura mindes det store akvarium med farvestrålende fisk i et af lokalerne. Jeg var den gang ny i miljøet og nok mere genert end nu. Jeg husker det, som vi talte lidt fejl af hinanden, men det var jo nok mest mig, der kludrede. Men jeg husker også en længere tur, jeg gav Laura bagfra. Jeg husker hendes elegante slanke ryg og hendes lyse silkehud. Der var flere spejle, så jeg tog mig sammen til at nyde og huske sceneriet. Og så husker jeg, at jeg sluttede med at pladre sperm ud over hendes fine bryster. - Kunne man nu det? -Jeg syntes den gang, det var lidt grænseoverskridende. Var det u-estetisk?

 

Nu ville Laura gerne slikkes. Vi havde jo god tid til sådanne udskejelser. Fint med mig. Jeg kravlede ned mellem hendes lår og gav mig til at slikke fisse, - og jeg fik hurtigt ros for min kunnen. Ind imellem holdt jeg pause og kiggede igen på den søde klitoris og på de små kønslæber - helt symmetriske trods barnefødsler. Så stak jeg venstre hånds tredje og fjerde finger op i Lauras skede, hvor jeg kunne bevæge dem lidt, medens jeg slikkede videre. Jeg arbejdede godt på sagen. Tommelfingeren kunne erstatte min tunge, nu hele området var vådt af spyt og kussesaft. Det hele bekom tilsyneladende Laura godt. Lillefingeren kunne lige nå indtil numsehullet og lege lidt der. Laura gled langsomt baglæns op i puderne og op mod sengegærdet. Jeg fulgte med og prøvede hele tiden at fornemme, hvor hun var. - Hendes vejrtrækninger lød som optakten til en fødsel - og der kom hun så. Smukt at være med til. - Smukt at være til.

 

Så overfølsom hun nu måtte være i skeden og omkring klitoris, måtte den hvile lidt. Laura gav mig et kondom på og gav sig til at slikke. Det gav jeg hende fred til. Jeg snakker gerne under legen, men da hun med munden fuld af pik havde svært ved at svare, kunne jeg jo observere i stedet. Op på albuerne og fuldt udsyn. Lauras hoved pumpede op og ned. Hendes lyse (farvede?) hår var glat. Var det ikke let krøllet/kruset for tre år siden? - Det glemte jeg at spørge hende om. De velformede skuldre arbejdede. Nu betragtede jeg den velskabte ryg fra den modsatte retning, end da jeg kneppede hende bagfra sidste gang.

 

Da hun opgav at sætte mig ud af spillet ved at sutte, bad jeg hende sætte sig overskrævs med min pik oppe i sig. Hun arbejdede ihærdigt også i den stilling. Jeg tænkte, - hvor længe har hun mon lårmuskler til det? Indimellem standsede jeg hende for at betragte hende - og tale med hende. Nu griber jeg igen fat om brysterne. De sad jo der og pegede imod mig og lignede appelsiner på et træ - plukkemodne. - Lauras øjne - dem har jeg slet ikke nævnt endnu. De er konstant smilende. Jeg ved ikke, hvordan hun gør. Men det bevirker, jeg også selv smiler - i hvert fald inde i mig selv. Jeg ved ikke, om Laura bemærker det. Jeg bør nok udtrykke det klarere. Det er sødt, det er nuser, det er smukt. - Sprogligt er det en nydelse at lytte til hende. Hun taler et velformet dansk - vi knepper civiliseret. Jeg opfatter Laura med alle sanser, medens hun hviler på min pik. Tiden går. Vi må frem til en afslutning.

 

Laura ligger på ryggen. Jeg fryder mig, medens jeg trænger ind i hende. Med stille bevægelser mellem vore kroppe giver jeg mig til at kysse hende godt og længe. Hun føles varm og våd og dejlig - både i mund og i fisse. Med armene omkring hende tager jeg lidt voldsommere fat. Med min mund ved hendes højre øre taler jeg om, at hun forhåbentlig synes om at blive brugt lidt. Jeg indsnuser duften af hende, ser at hun stadig smiler. Så kysser jeg hende igen - Grundigt.

 

Da det banker på døren, har Laura stadig kræfter til at lade forbavset. Det er sødt af hende. Vi giver os tid, trækker os ud af hinanden, - generthed er der vist ikke mere af. Laura henter sin lille tøjbunke ude på gangen og kommer tilbage. Vi klæder os begge på, medens vi småsludrer. På vejen ud siger jeg hej til telefonpigen i køkkenet, og ved døren kysser Laura - tak for i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for anmeldelse - har luret på Laura længe, men tøver lidt med silikone. Hun lyder dog til at overdøve silikonen med personlighed, skønhed og god sex!

Estetisk?? Nyskabt ord der blander æstetisk og etisk? Eller glad gæst fra Norge?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...