Hop til indhold
Agent 007

Hvad skal benzinen hedde?

Recommended Posts

Gæst

Jeg tror ikke det har noget med indvandrekredse at gøre. 

Nej, det findes der sikkert ingen fakta omkring, men det er bare den mest logiske konklusion når man holder deres generelle kvindesyn op imod vores... Netop kvindesynet giver dem jo visse begrænsninger når en "luder" skal vælges..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke det har noget med indvandrekredse at gøre. 

Jo, det har det et langt stykke hen ad vejen.

Jeg har i over 30 år haft praktisk erfaring med indvandrere, så jeg kender lidtl til deres tankegang og måde at udtrykke sig på..

Og den er ikke, skal vi sige det lidt diplomatisk, til gunst for vore piger. Selv ikke i 3. generation.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, det har det et langt stykke hen ad vejen.

Jeg har i over 30 år haft praktisk erfaring med indvandrere, så jeg kender lidtl til deres tankegang og måde at udtrykke sig på..

Og den er ikke, skal vi sige det lidt diplomatisk, til gunst for vore piger. Selv ikke i 3. generation.

Du tager fejl.

Det er ikke indvandrere, da der ingen stavefejl er skrevet på skiltet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, helt forfejlet.

Disko-Dasko miljøet er først og fremmest domineret af gymnasie- og handelsskoleelever. I denne aldersgruppe benytter man sig ikke af "ludere", men af, hvad der nu mere eller målrettet kan scores ved festen.

Måske tænkes der på piger, der har- eller har haft flere partnere?

Det er den positive version. Den negative version er, at reklamen ikke stammer fra en rent etnisk dansk butik.

Hvis din tankegang holder burde den nok hedde runde-trunte benzin :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes mange herinde er lidt for nærtagende. Det svarer sgu lidt til at jeg skulle blive fornærmet hver gang nogle siger DJØF'er som et negativt ledet ord. Eller udtrykket DJØF'iseringen af samfundet.

Men sådan er vi så forskellige. Uanset hvad lider Danmark i stor grad af mangel på selvironi hos de fleste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Herinde hedder det vel Glædespige-Benzin. Det ringer bare ikke på samme måde :D

8407419-er-det-okay-skiltet-blev-spottet

De fleste brugere af Breezer er unge piger/kvinder. Der er ingen som helst rimelig grund til at kalde dem ludere - hverken for sjov eller for alvor.

Skiltet et simpelthen smagløst!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det findes der sikkert ingen fakta omkring, men det er bare den mest logiske konklusion når man holder deres generelle kvindesyn op imod vores... Netop kvindesynet giver dem jo visse begrænsninger når en "luder" skal vælges..

Der er adskillige her inde - alm. blege danskere - der giver udtryk for et vederstyggeligt middelalderligt kvindesyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

De fleste brugere af Breezer er unge piger/kvinder. Der er ingen som helst rimelig grund til at kalde dem ludere - hverken for sjov eller for alvor.

Skiltet et simpelthen smagløst!

Nej smagsløst er en hård dom synes jeg.

Man kan sige at det er plat, men ikke smagsløst. 

Smagsløst er tilgengæld betegnelsen: "Perker", men ikke luder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej smagsløst er en hård dom synes jeg.

Man kan sige at det er plat, men ikke smagsløst.

Smagsløst er tilgengæld betegnelsen: "Perker", men ikke luder.

Øh!

Perker bruges om mørklødede personer med indvandrerbaggrund og ikke om mennesker generelt.

Skiltet sætter lighedstegn mellem alle unge kvinder og sexsælgere - det er da smagløst. Jeg vil da heller kaldes noget, jeg ikke er...

Til gengæld har jeg stor respekt for dem, der har valgt at sælge sex, de/I løser en stor opgave, desværre er der mange, der ikke kan/vil indse det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Slettet post

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Øh!

Perker bruges om mørklødede personer med indvandrerbaggrund og ikke om mennesker generelt.

Skiltet sætter lighedstegn mellem alle unge kvinder og sexsælgere - det er da smagløst. Jeg vil da heller kaldes noget, jeg ikke er...

Til gengæld har jeg stor respekt for dem, der har valgt at sælge sex, de/I løser en stor opgave, desværre er der mange, der ikke kan/vil indse det.

Ja og?

Stadig er det ikke noget, som kan få mit pis i kog.

Havde jeg derimod set betegnelsen "Perker" brugt i markedsføringsøjemed, så havde jeg ikke tøvet med at indgive en klage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og?

Stadig er det ikke noget, som kan få mit pis i kog.

Havde jeg derimod set betegnelsen "Perker" brugt i markedsføringsøjemed, så havde jeg ikke tøvet med at indgive en klage.

Det er altså i orden at markedsføre med "luder", men ikke med "perker"? Jeg forstår faktisk ikke din skelnen her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad mig gætte på, at dit urin med højt kogepunkt kunne opvarmes tilstrækkeligt, hvis det var din teenagedatter, der blev betegnet som luder, hvis hun ikke bevægede sig rundt i den branche.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...