Hop til indhold
Agent 007

Hvad skal benzinen hedde?

Recommended Posts

jeg kan godt abstrahere mig frem til hvorfor nogen synes den er sjov... små hjerner små fornøjelser

men helt ærligt - det synes jeg faktisk ikke... ISÆR fordi...

at være GP er selvvalgt og noget jeg personligt er begejstret for

men jeg ville blive edderspændt rasende hvis en tilfældig lille 20 årig snothvalp af en skilte-forfatter udråbte min (kommende) datter eller søster eller mor for den sags skyld til luder fordi de drikker Breezers

hvis nogen havde skrevet det skilt i min butik havde jeg fundet en årsag til bortvisning på sekundet..

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, den reklame er ganske enkelt smagløs.

Når jeg drager på basserier er min "luderbenzin" en Sildenafilfyldt og meget forventningsfuld pik.

Breezerbenzinen koster hele 33 kr. – rent optræk – mens en sildenafil nu nede på et par "sølle" kroner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes heller ikke den er morsom. De skulle have kaldet de Disko-Dasko Benzin i stedet og have undladt ordet luder.

Ja, helt forfejlet.

Disko-Dasko miljøet er først og fremmest domineret af gymnasie- og handelsskoleelever. I denne aldersgruppe benytter man sig ikke af "ludere", men af, hvad der nu mere eller målrettet kan scores ved festen.

Måske tænkes der på piger, der har- eller har haft flere partnere?

Det er den positive version. Den negative version er, at reklamen ikke stammer fra en rent etnisk dansk butik.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes heller ikke teksten er morsom, men den kan tilgengæld ikke genere mig.

Det der derimod kan genere mig var da Lidl under VM skrev VM-bærepose på min bon.

Det kan virkelig sætte mit pis i kog, når de foregiver at en almindelig bærepose er en VM-bærepose ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes at det er morsomt, men jeg er også så plat at det halve havde været nok. :D

Åh hold da op Bly  :P

Det er da bare en måde at nå sin målgruppe på.

Der er sikkert mange teenagere, der tænder på den slags dumsmarte og joviale reklame slogans. 

Man vil være på øjenhøjde med sin målgruppe ;)

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Åh hold da op Bly. 

Det er da bare en måde at nå sin målgruppe på.

Der er sikkert mange teenagere, der tænder på den slags dumsmarte og joviale reklame slogans. 

Man vil være på øjenhøjde med sin målgruppe ;)

Så jeg kan undskylde det med at jeg ikke er så gammel, og derfor finder det morsomt? Tak! :D

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som producent ville man sikkert være rigtig ked af at se sin vare markedsført på denne måde af butikken. 

Men men men, skulle jeg absolut have sådan en benzin, så måtte den bestemt ikke være Bly-fri. :wub:

Slurp,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at det er morsomt, men jeg er også så plat at det halve havde været nok. :D

Hvornår ses vi så? :D :D :D :D :P. Jeg betragtes også af mange som plat.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

....... Men men men, skulle jeg absolut have sådan en benzin, så måtte den bestemt ikke være Bly-fri.

Herligt ordspil, Gina. Cadeau til dig.

Jeg kan bare ærgre mig over, at jeg ikke selv fandt på det ;) ;) ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan bare ærgre mig over, at jeg ikke selv fandt på det ;) ;) ;).

Fair nok, men du er jo ikke forpligtet ud over dine evner. :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fair nok, men du er jo ikke forpligtet ud over dine evner. :oops:

Nej, og her står jeg jo i ret grel modsætning til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hold da op, det er noget dyrt sodavandsukkerpjask.

Lad os så få noget pussyjuice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis den kan få nogens pis i kog, så har de da et problem, der er da andre betydeligt værre ting at fare op over!!!

Det skal ikke undre mig om den allerede er gået viralt og der er nogen der forsøger at skabe en shitstorm mod producenten!

Det er typisk det vi ser på nettet.

Der er ingen grænser for hvor små sko folk kan gå i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kan man putte det på flaske?

Det ville fa.... blive en sællert. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I gamle dage, hvor man selv spikede de søde bobledrikke til lamsebamsen, var de kendt som "universal trussefjerner"

:)

Redigeret af Biltong

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

http://www.bt.dk/danmark/prisskilt-er-et-viralt-hit-gaar-super-brugsen-ansatte-langt-over-stregen-her

tilsyneladende nåede skiltet ikke butikken, men det ændre vel ikke på at man fra Coop's side gerne havde undgået en offentliggørelse af drengestregerne.. :smile:

I denne situation må jeg betragtes som både plat og primitiv, for jeg kan sagtens finde humoren i indslaget. Mine yngre kollegaer med Facebookprofiler, sendte ivrigt og storgrinende linket videre ud i cyperverden.. ;)

i øvrigt er det min opfattelse, at unge knægte under 25 bruger ordet luder, fordi de ganske enkelt ikke kender til andet. Om det er fordi de hovedsagligt stammer fra en skurvogn og ikke et gymnasielokale, skal jeg la' være usagt.

Vh. Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
.....i øvrigt er det min opfattelse, at unge knægte under 25 bruger ordet luder, fordi de ganske enkelt ikke kender til andet....

Det kan du have meget ret i.

Ordet er kommet i vælten igen, og efter min opfattelse har det bredt sig fra unge i  indvandrerkredse, hvor kun dette ord bruges – og desværre også om danske piger generelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ordet er kommet i vælten igen, og efter min opfattelse har det bredt sig fra unge i  indvandrerkredse, hvor kun dette ord bruges – og desværre også om danske piger generelt.

Jeg har ikke megen erfaring med unge fra invandrerkredse, da det erfaringsmæssigt har vist sig at være alt for "problemfyldt" med elever og lærlinge fra disse kredse, men jeg tror gerne du har en pointe.. :smile:

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror ikke det har noget med indvandrekredse at gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...