Agent 007 415 Skrevet 12. Marts, 2015 Herinde hedder det vel Glædespige-Benzin. Det ringer bare ikke på samme måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) jeg kan godt abstrahere mig frem til hvorfor nogen synes den er sjov... små hjerner små fornøjelsermen helt ærligt - det synes jeg faktisk ikke... ISÆR fordi...at være GP er selvvalgt og noget jeg personligt er begejstret formen jeg ville blive edderspændt rasende hvis en tilfældig lille 20 årig snothvalp af en skilte-forfatter udråbte min (kommende) datter eller søster eller mor for den sags skyld til luder fordi de drikker Breezershvis nogen havde skrevet det skilt i min butik havde jeg fundet en årsag til bortvisning på sekundet.. Redigeret 12. Marts, 2015 af Jasmin 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2015 Ja, den reklame er ganske enkelt smagløs. Når jeg drager på basserier er min "luderbenzin" en Sildenafilfyldt og meget forventningsfuld pik. Breezerbenzinen koster hele 33 kr. – rent optræk – mens en sildenafil nu nede på et par "sølle" kroner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 12. Marts, 2015 Jeg synes heller ikke den er morsom. De skulle have kaldet de Disko-Dasko Benzin i stedet og have undladt ordet luder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) Jeg synes heller ikke den er morsom. De skulle have kaldet de Disko-Dasko Benzin i stedet og have undladt ordet luder. Ja, helt forfejlet. Disko-Dasko miljøet er først og fremmest domineret af gymnasie- og handelsskoleelever. I denne aldersgruppe benytter man sig ikke af "ludere", men af, hvad der nu mere eller målrettet kan scores ved festen. Måske tænkes der på piger, der har- eller har haft flere partnere? Det er den positive version. Den negative version er, at reklamen ikke stammer fra en rent etnisk dansk butik. Redigeret 12. Marts, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2015 Jeg synes heller ikke teksten er morsom, men den kan tilgengæld ikke genere mig. Det der derimod kan genere mig var da Lidl under VM skrev VM-bærepose på min bon. Det kan virkelig sætte mit pis i kog, når de foregiver at en almindelig bærepose er en VM-bærepose 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2015 Jeg synes at det er morsomt, men jeg er også så plat at det halve havde været nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) Jeg synes at det er morsomt, men jeg er også så plat at det halve havde været nok. Åh hold da op Bly Det er da bare en måde at nå sin målgruppe på. Der er sikkert mange teenagere, der tænder på den slags dumsmarte og joviale reklame slogans. Man vil være på øjenhøjde med sin målgruppe Redigeret 12. Marts, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) Åh hold da op Bly. Det er da bare en måde at nå sin målgruppe på. Der er sikkert mange teenagere, der tænder på den slags dumsmarte og joviale reklame slogans. Man vil være på øjenhøjde med sin målgruppe Så jeg kan undskylde det med at jeg ikke er så gammel, og derfor finder det morsomt? Tak! Redigeret 12. Marts, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) Som producent ville man sikkert være rigtig ked af at se sin vare markedsført på denne måde af butikken. Men men men, skulle jeg absolut have sådan en benzin, så måtte den bestemt ikke være Bly-fri. Slurp, /Gina. Redigeret 12. Marts, 2015 af Gina Faith 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 12. Marts, 2015 Den er lige dum smart nok til min smag. Havde man undladt ordet "Luder" så havde den været god nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) Jeg synes at det er morsomt, men jeg er også så plat at det halve havde været nok. Hvornår ses vi så? :D :D . Jeg betragtes også af mange som plat. Redigeret 12. Marts, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2015 ....... Men men men, skulle jeg absolut have sådan en benzin, så måtte den bestemt ikke være Bly-fri. Herligt ordspil, Gina. Cadeau til dig. Jeg kan bare ærgre mig over, at jeg ikke selv fandt på det ;) . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2015 Jeg kan bare ærgre mig over, at jeg ikke selv fandt på det ;) . Fair nok, men du er jo ikke forpligtet ud over dine evner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. Marts, 2015 Fair nok, men du er jo ikke forpligtet ud over dine evner. Nej, og her står jeg jo i ret grel modsætning til dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Marts, 2015 Hold da op, det er noget dyrt sodavandsukkerpjask. Lad os så få noget pussyjuice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 12. Marts, 2015 Hvis den kan få nogens pis i kog, så har de da et problem, der er da andre betydeligt værre ting at fare op over!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 12. Marts, 2015 Hold da op, det er noget dyrt sodavandsukkerpjask. Lad os så få noget pussyjuice Kan man putte det på flaske? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Marts, 2015 Hvis den kan få nogens pis i kog, så har de da et problem, der er da andre betydeligt værre ting at fare op over!!! Det skal ikke undre mig om den allerede er gået viralt og der er nogen der forsøger at skabe en shitstorm mod producenten! Det er typisk det vi ser på nettet. Der er ingen grænser for hvor små sko folk kan gå i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Marts, 2015 Kan man putte det på flaske? Det ville fa.... blive en sællert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 190 Skrevet 12. Marts, 2015 (edited) I gamle dage, hvor man selv spikede de søde bobledrikke til lamsebamsen, var de kendt som "universal trussefjerner" Redigeret 12. Marts, 2015 af Biltong 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 http://www.bt.dk/danmark/prisskilt-er-et-viralt-hit-gaar-super-brugsen-ansatte-langt-over-stregen-her tilsyneladende nåede skiltet ikke butikken, men det ændre vel ikke på at man fra Coop's side gerne havde undgået en offentliggørelse af drengestregerne.. I denne situation må jeg betragtes som både plat og primitiv, for jeg kan sagtens finde humoren i indslaget. Mine yngre kollegaer med Facebookprofiler, sendte ivrigt og storgrinende linket videre ud i cyperverden.. i øvrigt er det min opfattelse, at unge knægte under 25 bruger ordet luder, fordi de ganske enkelt ikke kender til andet. Om det er fordi de hovedsagligt stammer fra en skurvogn og ikke et gymnasielokale, skal jeg la' være usagt. Vh. Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Marts, 2015 .....i øvrigt er det min opfattelse, at unge knægte under 25 bruger ordet luder, fordi de ganske enkelt ikke kender til andet.... Det kan du have meget ret i. Ordet er kommet i vælten igen, og efter min opfattelse har det bredt sig fra unge i indvandrerkredse, hvor kun dette ord bruges – og desværre også om danske piger generelt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Det kan du have meget ret i. Ordet er kommet i vælten igen, og efter min opfattelse har det bredt sig fra unge i indvandrerkredse, hvor kun dette ord bruges – og desværre også om danske piger generelt. Jeg har ikke megen erfaring med unge fra invandrerkredse, da det erfaringsmæssigt har vist sig at være alt for "problemfyldt" med elever og lærlinge fra disse kredse, men jeg tror gerne du har en pointe.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Det kan du have meget ret i. Ordet er kommet i vælten igen, og efter min opfattelse har det bredt sig fra unge i indvandrerkredse, hvor kun dette ord bruges – og desværre også om danske piger generelt. Jeg tror ikke det har noget med indvandrekredse at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg