Hop til indhold

Smukke Isabel Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg havde i går fornøjelsen af smukke Isabel som gæstevisitede Aalborg.

Havde skrevet frem og tilbage på sms med hende og aftalt super fransk med mulighed for ½ time hvis det var lysten var til det.

Hun holder til lidt udenfor Aalborg, minus ved stedet er at det er eneste hus ned af en lang grusvej så lokale ved nok godt man ikke skal derned for at købe æg.

Hun åbnede døren iført frækt undertøj og var sød, kærlig og imødekommende. Hun er dog lidt mere kraftig end det fremgår af billederne.

Jeg blev vist ovenpå hvor der hele vejen var tændt stearinlys så virkelig hyggeligt. Kom ind i et rum med en seng og endnu flere lys. Her aftalte vi hvad det præcist var jeg ønskede og hun forklarede sine "spilleregler" omkring super Fransk og jeg valgte at købe en ½ time inkl. super fransk til 1000 kr.

Jeg fik tilbudt et bad inden hvilket jeg tog i mod, og hun spurgte om der var ønsker til hendes outfit, og der valgte jeg skolepige:-) (I know - KLICHE)

Der var fuld opmærksomhed og masser af tungekys og kærtegn, en total GFE:-)

Efter showet gav hun sig tid til på eget initiativ at massere min ryg mens jeg lå og slappede af, så selv om den halve time var blevet til 45 min var der intet jag fra hendes side. Der var også tid til jeg kunne snuppe et bad bagefter.

Jeg blev fulgt til døren og fik både farvel knus og kys.

En helt igennem god oplevelse, dog er jeg til de spinkle piger og Isabel har måske for mange kurver til mig, ikke tyk eller fed, men for kraftig til min smag:-)

Håber I kan bruge anmeldelsen:-)

Skrevet

Hej

Jeg havde i går fornøjelsen af smukke Isabel som gæstevisitede Aalborg.

Havde skrevet frem og tilbage på sms med hende og aftalt super fransk med mulighed for ½ time hvis det var lysten var til det.

Hun holder til lidt udenfor Aalborg, minus ved stedet er at det er eneste hus ned af en lang grusvej så lokale ved nok godt man ikke skal derned for at købe æg.

Hun åbnede døren iført frækt undertøj og var sød, kærlig og imødekommende. Hun er dog lidt mere kraftig end det fremgår af billederne.

Jeg blev vist ovenpå hvor der hele vejen var tændt stearinlys så virkelig hyggeligt. Kom ind i et rum med en seng og endnu flere lys. Her aftalte vi hvad det præcist var jeg ønskede og hun forklarede sine "spilleregler" omkring super Fransk og jeg valgte at købe en ½ time inkl. super fransk til 1000 kr.

Jeg fik tilbudt et bad inden hvilket jeg tog i mod, og hun spurgte om der var ønsker til hendes outfit, og der valgte jeg skolepige:-) (I know - KLICHE)

Der var fuld opmærksomhed og masser af tungekys og kærtegn, en total GFE:-)

Efter showet gav hun sig tid til på eget initiativ at massere min ryg mens jeg lå og slappede af, så selv om den halve time var blevet til 45 min var der intet jag fra hendes side. Der var også tid til jeg kunne snuppe et bad bagefter.

Jeg blev fulgt til døren og fik både farvel knus og kys.

En helt igennem god oplevelse, dog er jeg til de spinkle piger og Isabel har måske for mange kurver til mig, ikke tyk eller fed, men for kraftig til min smag:-)

Håber I kan bruge anmeldelsen:-)

er det ikke i Nørresundby ved motorvejen?
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.