Hop til indhold

Fræk skovtur med Emma Mira

Featured Replies

Skrevet

Lige kommet hjem fra et frækt møde i skoven med Emma Mira . Efter længere tids skriveri herinde og sms , blev jeg enig med mig selv om at nu skulle det prøves :) og jeg blev ikke skuffet ;) , det blev " kun" til et blow denne gang , næste gang bliver det helt sikkert til mere.

PS. fik bekræftet at den er " langogtyk"

Skrevet

Lige kommet hjem fra et frækt møde i skoven med Emma Mira . Efter længere tids skriveri herinde og sms , blev jeg enig med mig selv om at nu skulle det prøves :) og jeg blev ikke skuffet ;) , det blev " kun" til et blow denne gang , næste gang bliver det helt sikkert til mere.

Hvad kostede sådan en skovtur og en bekræftelse ?

Skrevet

Hvad kostede det ekstra at få den bekræftelse? :)

Skrevet

blow uden til 500 og så så 1100 for en halv time, det er da en forskel.

Skrevet
  • Author

Lige kommet hjem fra et frækt møde i skoven med Emma Mira . Efter længere tids skriveri herinde og sms , blev jeg enig med mig selv om at nu skulle det prøves :) og jeg blev ikke skuffet ;) , det blev " kun" til et blow denne gang , næste gang bliver det helt sikkert til mer

Skrevet

selv tak for en hyggelig og fræk skovtur med dig :)

kys Emma Mira

Skrevet

Lige kommet hjem fra et frækt møde i skoven med Emma Mira . Efter længere tids skriveri herinde og sms , blev jeg enig med mig selv om at nu skulle det prøves :) og jeg blev ikke skuffet ;) , det blev " kun" til et blow denne gang , næste gang bliver det helt sikkert til mere.

Some guys have all the luck! :D

Skrevet

Til LangogTyk.

Det lyder spændende med en tur i det fri, har selv prøvet det nogle gange.

Hvor meget ligner billederne Emma Mira, for på billederne ser hun meget lækker ud,

og ved du om hun er til mere i naturen end blow, selvfølgelig når det bliver lidt varmere måske.

Hillerslev

Skrevet
  • Author

Til LangogTyk.

Det lyder spændende med en tur i det fri, har selv prøvet det nogle gange.

Hvor meget ligner billederne Emma Mira, for på billederne ser hun meget lækker ud,

og ved du om hun er til mere i naturen end blow, selvfølgelig når det bliver lidt varmere måske.

Hillerslev

hun er til det hele i skoven :)

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig roserne af Emma Mira, hun er virkelig sød og lækker. Jeg skal klart også have mere end blow når vejret bliver lidt lunere.

Skrevet

ja jeg ved nu ikke rigtigt. 1100 for en halv time incl. myggestik på røven.

Skrevet

ja jeg ved nu ikke rigtigt. 1100 for en halv time incl. myggestik på røven.

Er du sikker på, at de ikke koster ekstra?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.