Hop til indhold

Thai tissemandsklipperens mand træder til

Featured Replies

Skrevet

jeg synes da skiltet inde i selve massagerummet er super... genial ide :)

Skrevet

.... "Sådan indleder Benny H er brev til nationen! om problemet med mandlige kunder, der gerne vil have et 'håndjob' når de bliver masseret på landets thai-massageklinikker."

Nu går der som bekendt ikke røg uden ild.

Der har jo været snesevis at indlæg herinde, der har berettet om, at en thaiklinik, der ikke udadtil vedgår, at der ydes ekstra, i virkeligheden gør det.

Alt afhænger af, om man står uden for døren eller indenfor.

Selv har jeg oplevet det flere gange, og min erfaring er, at thaiklinikker som hovedregel yder "et eller andet". Jeg må derfor betragte Benny H's indlæg som et totalt ukendskab til branchen.

Er han blevet vildført, er han uvidende, eller er han bare naiv?

Skrevet
  • Author
Borende X sagde den 12 Mar 2015 - 4:24 PM: Borende X sagde den 12 Mar 2015 - 4:24 PM:

.... "Sådan indleder Benny H er brev til nationen! om problemet med mandlige kunder, der gerne vil have et 'håndjob' når de bliver masseret på landets thai-massageklinikker."

Nu går der som bekendt ikke røg uden ild.

Der har jo været snesevis at indlæg herinde, der har berettet om, at en thaiklinik, der ikke udadtil vedgår, at der ydes ekstra, i virkeligheden gør det.

Alt afhænger af, om man står uden for døren eller indenfor.

Selv har jeg oplevet det flere gange, og min erfaring er, at thaiklinikker som hovedregel yder "et eller andet". Jeg må derfor betragte Benny H's indlæg som et totalt ukendskab til branchen.

Er han blevet vildført, er han uvidende, eller er han bare naiv?

han er vist 'gift' med en Rojana look-a-like, men stadig naiv  :D

Redigeret af HappyHippo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.