Hop til indhold
HappyHippo

Thai tissemandsklipperens mand træder til

Recommended Posts

.... "Sådan indleder Benny H er brev til nationen! om problemet med mandlige kunder, der gerne vil have et 'håndjob' når de bliver masseret på landets thai-massageklinikker."

 

Nu går der som bekendt ikke røg uden ild.

 

Der har jo været snesevis at indlæg herinde, der har berettet om, at en thaiklinik, der ikke udadtil vedgår, at der ydes ekstra, i virkeligheden gør det.

Alt afhænger af, om man står uden for døren eller indenfor.

 

Selv har jeg oplevet det flere gange, og min erfaring er, at thaiklinikker som hovedregel yder "et eller andet". Jeg må derfor betragte Benny H's indlæg som et totalt ukendskab til branchen.

 

Er han blevet vildført, er han uvidende, eller er han bare naiv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X sagde den 12 Mar 2015 - 4:24 PM: Borende X sagde den 12 Mar 2015 - 4:24 PM:

.... "Sådan indleder Benny H er brev til nationen! om problemet med mandlige kunder, der gerne vil have et 'håndjob' når de bliver masseret på landets thai-massageklinikker."

 

Nu går der som bekendt ikke røg uden ild.

 

Der har jo været snesevis at indlæg herinde, der har berettet om, at en thaiklinik, der ikke udadtil vedgår, at der ydes ekstra, i virkeligheden gør det.

Alt afhænger af, om man står uden for døren eller indenfor.

 

Selv har jeg oplevet det flere gange, og min erfaring er, at thaiklinikker som hovedregel yder "et eller andet". Jeg må derfor betragte Benny H's indlæg som et totalt ukendskab til branchen.

 

Er han blevet vildført, er han uvidende, eller er han bare naiv?

 

han er vist 'gift' med en Rojana look-a-like, men stadig naiv  :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...