Hop til indhold
HrGrey

Sofia Eventyrpigerne inkl. politi

Recommended Posts

Min første anmeldelse herinde, har læst med i flere år, men nu synes jeg også, at der skal bidrages den anden vej. Har benyttet mig af glædespiger i 12 år, så mon ikke det er på tide at give lidt igen?

 

Jeg besøgte Sofia hos Eventyrpigerne, hvor jeg har været mange gange tidligere:

 

http://eventyrpigerne.dk/girls/sofia2/index.php

 

Sofia (er efter min opfattelse) ret ny i branchen, hun er sød og rar og meget lige til. Havde bestilt 15 min dansk og fransk, da det er min første gang hos pigen. Sofia er en flot pige, flot ansigt, flot krop, naturlige store bryster. Alder vurderer jeg til at passe nogenlunde, måske + 2-3 år. Hun er dog ikke noget nips, hvilket hun heller ikke reklamerer med. Alt i alt en god sund pige uden udsmykninger af nogen art. Hun er intimbarberet, jeg foretrækker dog helt glat.

 

Det starter med at Sofia kommer ind og begynder at kysse mig. Hun er ikke nærig med kyssene, men det er desværre ikke tungekys, hvilket ærgrer mig lidt. Ret hurtigt piller hun underbukserne af mig, på med kondomet og begynder at sutte. Det er ikke dårligt, men ikke noget som får mig op at ringe. Efter lidt sutten, så smider hun mig på sengen og hopper op på mig og begynder at ride mig. Evnerne er lidt ligesom det franske. Hun har lidt svært ved at holde masken, da hun griner en del undervejs og siger, at jeg jo bare ligger der med et kæmpe smil på (øh ja, der sidder jo en lækker pige og rider mig?). Jeg spørger om jeg ikke skal tage hende bagfra, hvilket hun er med på. Hun er blevet lidt tør forneden, så jeg slikker hende en smule bagfra og begynder at tage hende bagfra.

 

Her sker så det meget pudsige, telefondamen banker på døren og siger, at politiet skal snakke med Sofia og tiden er gået (hvilket den ikke er). Der opstår en smule panik, men der er jo ikke så meget at gøre, så Sofia undskylder mange gange og efterlader mig med stiv pik og jeg må pænt hoppe i tøjet. Har aldrig prøvet noget lignende, men det må vist betegnes som force majeure og jeg må pænt forlade etablissementet uforløst, men det er på ingen måde Sofias skyld. Det viste sig at være razzia, som der var 12 steder på Sjælland. En mere rutineret pige havde måske håndteret situationen lidt anderledes ved enten at trække tiden et par minutter eller tilbyde lidt penge tilbage, da jeg ikke fik, hvad jeg betalte for, men det kan man ikke forvente af en ny ung pige i branchen (telefondamen burde dog være bedre her imo).

 

Kommer jeg igen? Nej, det tror jeg ikke, der var ikke super kemi og Sofia er ikke helt min type.

Vil jeg anbefale hende til andre? Tjo, jeg tror andre vil synes om hende, men det kræver nok, at man er lidt heldigere med kemien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg synes huleme det er flot at du ikke er sur og VIL have pengene tilbage. Det kræver et vist format, og det har du tilsyneladende. 

Mange kunne lære af dig, og mht Sofia så er jeg ret sikker på hun gerne vil kompensere dig, men du synes ikke interesseret i at se hende igen. Fair deal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, Sofia havde jo leveret en ydelse og der er jo ikke noget krav om, at jeg SKAL komme for de penge, at jeg giver hende, men med lidt mere koldt vand i blodet fra telefondame/Sofia, så havde alle nået deres mål :-P

 

Valgte bare at grine af oplevelsen og var glad for, at politiet ikke var ude efter mig :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...