Hop til indhold
Gæst

Misbruger mine billeder hos Diamondgirls

Recommended Posts

Gæst

Diamondgirls 2720 vanløse har lagt MINE billeder på side 6 pigen hedder Eva....

Synes det er så frækt at de misbruger mine billeder, hvad gør man??

Har ringet på telefonnummeret og de ligger bare røret på, og EB kan ikke gøre noget... Øv har intet med den klinik at gøre og har aldrig haft det.

Knus fra Mika

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Diamondgirls 2720 vanløse har lagt MINE billeder på side 6 pigen hedder Eva....

Synes det er så frækt at de misbruger mine billeder, hvad gør man??

Har ringet på telefonnummeret og de ligger bare røret på, og EB kan ikke gøre noget... Øv har intet med den klinik at gøre og har aldrig haft det.

Knus fra Mika

 

Du sender dem et rekommenderet brev OG en mail med en faktura for brugen af billederne (2.500 kr. + moms, pr. billede, er hvad jeg plejer at opkræve). Herudover medsender du også et krav om, at billederne skal være taget fjernet fra hjemmesiden og andre steder de bruger dem inden den og den dato (typisk to-tre dage).

Hvis de ikke betaler fakturaen OG fjerner billederne, sender du sagen til inkasso hos en inkassoadvokat.

 

Det er hvad jeg gør, og det virker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var da godt nok frækt gjort, bare og lægge røret på, går ud fra det er en telefonpige du har fået fat i? Hun burde jo være neutral....

 

Har de en mail du kan skrive til?

 

Evt skriv at du har lagt det ud som falsk markedsføring på eroguide, måske de får fingeren ud så?

 

Indsætter lige link http://side6.dk/resultatside/?q=5887

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Diamondgirls 2720 vanløse har lagt MINE billeder på side 6 pigen hedder Eva....

Synes det er så frækt at de misbruger mine billeder, hvad gør man??

Har ringet på telefonnummeret og de ligger bare røret på, og EB kan ikke gøre noget... Øv har intet med den klinik at gøre og har aldrig haft det.

Knus fra Mika

Skynd dig at tage screndumps af billederne OG siden, så man kan se på hvilken side bilederne er brugt. De fjerner det nok hurtigt efter dit indlæg her. 

Men ellers helt enig med Charming.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skynd dig at tage screndumps af billederne OG siden, så man kan se på hvilken side bilederne er brugt. De fjerner det nok hurtigt efter dit indlæg her. 

Men ellers helt enig med Charming.

 

Enig med Aarhus, få taget screendumps af billederne og siden, så du har beviser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når de forhåbentlig snart har fjernet dine billeder, så vil jeg anbefale dig at få lagt et vandmærke i dine fotos således at det er tydeligt det er dine jeg ville vælge at lave både et synligt mærke samt et digitalt med dine oplysninger dvs din arbejdsmand og nummer samt GP navn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du sender dem et rekommenderet brev OG en mail med en faktura for brugen af billederne (2.500 kr. + moms, pr. billede, er hvad jeg plejer at opkræve). Herudover medsender du også et krav om, at billederne skal være taget fjernet fra hjemmesiden og andre steder de bruger dem inden den og den dato (typisk to-tre dage).

Hvis de ikke betaler fakturaen OG fjerner billederne, sender du sagen til inkasso hos en inkassoadvokat.

Det er hvad jeg gør, og det virker.

Mon det har nogen effekt på et stråmands udlejet og lejet faldefærdigt bordel med østpiger uden fremmedsprogskundskaber på gennemrejse?

Jeg tvivler...

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billede 11-17 er fjernet. Var det dem?

I øvrigt skriver de ret komisk, at: "BILLEDERNE ER 100% ÆGTE....." Ja, billederne er jo nok ægte billeder, hahahaha, men ikke taget af deres piger :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mon det har nogen effekt på et stråmands udlejet og lejet faldefærdigt bordel med østpiger uden fremmedsprogskundskaber på gennemrejse?

Jeg tvivler...

 

Det tror jeg bestemt og hjælper det mod forventning ikke, så er der altid andre metoder ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...