Hop til indhold

Misbruger mine billeder hos Diamondgirls

Featured Replies

Skrevet

Diamondgirls 2720 vanløse har lagt MINE billeder på side 6 pigen hedder Eva....

Synes det er så frækt at de misbruger mine billeder, hvad gør man??

Har ringet på telefonnummeret og de ligger bare røret på, og EB kan ikke gøre noget... Øv har intet med den klinik at gøre og har aldrig haft det.

Knus fra Mika

Skrevet

Har ringet på telefonnummeret og de ligger bare røret på, og EB kan ikke gøre noget... Øv har intet med den klinik at gøre og har aldrig haft det.

Knus fra Mika

Du sender dem et rekommenderet brev OG en mail med en faktura for brugen af billederne (2.500 kr. + moms, pr. billede, er hvad jeg plejer at opkræve). Herudover medsender du også et krav om, at billederne skal være taget fjernet fra hjemmesiden og andre steder de bruger dem inden den og den dato (typisk to-tre dage).

Hvis de ikke betaler fakturaen OG fjerner billederne, sender du sagen til inkasso hos en inkassoadvokat.

Det er hvad jeg gør, og det virker.

Skrevet

Det var da godt nok frækt gjort, bare og lægge røret på, går ud fra det er en telefonpige du har fået fat i? Hun burde jo være neutral....

Har de en mail du kan skrive til?

Evt skriv at du har lagt det ud som falsk markedsføring på eroguide, måske de får fingeren ud så?

Indsætter lige link http://side6.dk/resultatside/?q=5887

Redigeret af Kysseglade Molly

Skrevet

Knus fra Mika

Skynd dig at tage screndumps af billederne OG siden, så man kan se på hvilken side bilederne er brugt. De fjerner det nok hurtigt efter dit indlæg her. 

Men ellers helt enig med Charming.

Skrevet

Skynd dig at tage screndumps af billederne OG siden, så man kan se på hvilken side bilederne er brugt. De fjerner det nok hurtigt efter dit indlæg her. 

Men ellers helt enig med Charming.

Enig med Aarhus, få taget screendumps af billederne og siden, så du har beviser.

Skrevet

Når de forhåbentlig snart har fjernet dine billeder, så vil jeg anbefale dig at få lagt et vandmærke i dine fotos således at det er tydeligt det er dine jeg ville vælge at lave både et synligt mærke samt et digitalt med dine oplysninger dvs din arbejdsmand og nummer samt GP navn

Skrevet

Du sender dem et rekommenderet brev OG en mail med en faktura for brugen af billederne (2.500 kr. + moms, pr. billede, er hvad jeg plejer at opkræve). Herudover medsender du også et krav om, at billederne skal være taget fjernet fra hjemmesiden og andre steder de bruger dem inden den og den dato (typisk to-tre dage).

Hvis de ikke betaler fakturaen OG fjerner billederne, sender du sagen til inkasso hos en inkassoadvokat.

Det er hvad jeg gør, og det virker.

Mon det har nogen effekt på et stråmands udlejet og lejet faldefærdigt bordel med østpiger uden fremmedsprogskundskaber på gennemrejse?

Jeg tvivler...

Redigeret af McQueen

Skrevet

Billede 11-17 er fjernet. Var det dem?

I øvrigt skriver de ret komisk, at: "BILLEDERNE ER 100% ÆGTE....." Ja, billederne er jo nok ægte billeder, hahahaha, men ikke taget af deres piger :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Skrevet

Mon det har nogen effekt på et stråmands udlejet og lejet faldefærdigt bordel med østpiger uden fremmedsprogskundskaber på gennemrejse?

Jeg tvivler...

Det tror jeg bestemt og hjælper det mod forventning ikke, så er der altid andre metoder ;)

Skrevet

De må gerne bruge billeder af mig.

Men man er jo total lost med al det billedsnyd. Én af Internettets lyksaligheder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.