Hop til indhold
kikkeren D

Frederikke. Mosegårdsvej. Fjenneslev Tidligere Tersløse

Recommended Posts

Jeg var forbi hende i sidste uge, men valgte at køre igen, da hun ikke faldt i min smag. Alder/udseende var det primære problem for mig for hun virkede sød og rar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet/huset ligger for enden af en markvej, ser noget slidt ud og med skrammel her og der. ÅBEN og FRI skilte, så ingen naboer i de andre huse på vejen kan være i tvivl om, hvilken service, der tilbydes i huset. Du må derfor ikke være sart på den front, hvis du møder en vinkende nabo :eek: . Indendøre er et OK badeværelse, venterum og rent, pænt stort værelse.

 

Frederikke er ikke nystartet og måske det er på tide at revidere teksten i annoncen lidt, da man får et . Årene sætter sine spor på os alle og der skal lægges moms til alderen. Nipsegodte og ungpigekrop er at tage munden for fuld. Frederikke er dog slank, stram og ganske ukompliceret at være sammen med. Servicen fejler bestemt heller ikke noget og jeg kan bekræfte, at hun er 'sød og rar' som HrGrey fornemmede. Udseende kommenterer jeg nødigt på, da det er smag og behag. Alle med professionelle billeder ligner forøvrigt hinanden for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...