Hop til indhold

Slagelse - Q udlever fræk fantasi

Featured Replies

Skrevet

Mon nogen af d'herrer har oplevet denne kvinde:

https://annoncelight.dk/showad/177347

Hun har annonceret on and off i vel 3-4 år. Virker som et super frækt set up.

Skrevet

Synes hun virker useriøs, har skrevet mail og på tlf intet svar så gider ikke engang prøve

• 4 months later...
Skrevet

Det foregår åbenbart på SMS. Jeg fik en aftale med hende i Århus i dag.

Det var mega frækt.

Da jeg kom lå hun som hun skriver med bind for øjnene, spredte ben og varmede sig selv op med en dildo. Jeg kom af med bukserne, gav hende pengene og så var vi i gang - lige på og hårdt.

Der var øjensynlig ikke andre end hende, jeg skulle bare gå lige ind, og ind i soveværelset, hvor hun lå klar.

Måske er hun svær at få fat i, specielt i hendes "åbningstid", da hun ikke tager/svarer mobilen når hun er sammen med en kunde. Jeg lagde mærke til at hendes mobil gav lyd imens vi legede.

Skrevet

Kan i annoncen se ud som om at man kan tage hende uden gummi. Forholder det sig sådan ?

Skrevet

Jeg har været fast kunde igennem mange år og altid samme koncept hun køre med, et godt råd skriv i en sms at du har besøgt hende før, så kommer du hurtigere til, hun ta´ vidst kun sin mobil når hun er på og der er hun tit optaget....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.