Hop til indhold

Aggersundvej 303

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes nu hun er køn nok. Når man tænker på hun sikkert er tæt ved de 50år. Det bare mit gæt :)

Og har da prøvet at besøge piger som er meget være. Så skal man bare have lettet trykket. Så er hun da fin nok.

Skrevet

Hun er nu OK og ikke i nærheden af 50år, yder en udmærket service...

Skrevet

Hun må vel mindst være 40år.

Skrevet

Hun må vel mindst være 40år.

Ja, vil skyde på mellem 35 og 40 - jeg er ikke så aldersforskrækket, jeg skal jo ikke giftes med dem... :shock:

Skrevet

Alderen er heller ikke et problem for mig. Synes da hun er fræk nok og dejlig at røre ved :)

Skrevet

Ang. aldersforskrækkelse eller lignende. Jeg havde engang en kollega, der altid sagde, at dem over de 50 år var de bedste; de troede hver gang var den sidste, så de gav ekstra meget.

God weekend

• 3 weeks later...
Skrevet

Hej.

Denne Aggersundvej er det nord for fjorden eller nede ved Års. Skulle nødig gå fejl..

Skrevet

Aggersundvej 303, 9690 Fjerritslev, Jammerbugt, altså nord for broen.

God fornøjelse og god påske

Skrevet

Yes nord for broen og syd for fjerritslev. og lidt syd for skerping. Ellers kan du altid kigge google maps og bruge streetview. Så skulle du også kunne se billede af selve huset.

Skrevet

Jeg har med jævne mellemrum været forbi stedet, og kan ikke mindes det sidste års tid, at der har været nogen lækker og smuk pige der. Det har hver gang været nogen piger som er lidt op i alderen, og efter min smag slet ikke er tiltrækkende. 

Billederne stedet ligger på annoncerne, er somme tider rigtige, men når man møder op, er pigerne meget skuffende. 

Jeg har hver gang kørt der fra igen, uden nogen ydelser, og derfor kun kommet lige inden for døren.

For ca 2 år siden, kom jeg der jævnligt, da de som regel havde nogen smukke, slanke og flotte piger. Men det er slet ikke aktuelt længere. Desværre....

Jeg vil forsat komme forbi, når der kommer nye annoncer fra stedet, med nye piger. Og lover at når der er gevinst, så får i en lang beskrivelse af modellen. 

Hvis nogen alligevel vælger en tur på stedet, så kom endelig med en beskrivelse.

Hilsen Gabel

Skrevet

Nu der ny annonce igen. Stor mørk pige med kæmpe bryster.

Er billederne fake?

Er der nogen der har været der?

Skriv endelig.

Skrevet

Det er i brøndum med den mørke pige. aggersundvej annoncere stadig med en "nystartet" blondine, dog uden billeder.

Så du har vist lige byttet lidt rundt :)

Skrevet

Før i tiden var Candy (mener jeg hun hed) ofte på Aggersundvej 303, hvor jeg besøgte hende et par gange.

Jeg har ikke set annonce fra hende i lang tid - er der nogen, der ved hvor hun krøller lagner nu? Hun var en sød, ret høj, slank og meget nærværende pige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.