Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) BX lad være at flæbe ellers må du vaske din mund med sæbe Bly er stadig sød og fræk Hun kan tænde enhver Skipper Skræk Nille, lad nu være at skryde Bly jeg kender ej så gør det mig til jordens største kvaj over hvem du skal dig fryde? Redigeret 11. Marts, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Nille, lad nu være at skryde Bly jeg kender ej så gør det mig til jordens største kvaj over hvem du skal dig fryde? BX hvorfor skulle jeg fryde når du falder i den sorte gryde Jeg vil savne dit skriv og piv når du en dag bliver til et arkiv Redigeret 11. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2015 BX hvorfor skulle jeg fryde når du falder i den sorte gryde Jeg vil savne dit skriv og piv når du en dag bliver til et arkiv Bliver til et sølle arkiv! Er det skæbnen for mit skriv? Skulle fløjten efter dig spille min kære gode Nille så vogt dig dog forinden efter dig kommer Forstanderinden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Jeg har desværre ikke en skrift med gotiske bogstaver Gotiske skrifttyper kan downloades her . . . http://www.gratisskrifttyper.com/Gotisk-Skrifttyper/ MEN det ser da ud til, at det går uden . . . Redigeret 11. Marts, 2015 af an2n 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2015 Bliver til et sølle arkiv! Er det skæbnen for mit skriv? Skulle fløjten efter dig spille min kære gode Nille så vogt dig dog forinden efter dig kommer Forstanderinden! Kombado med Forstanderinden jeg skal nok få gang i hende Vi holde inde må Ellers bliver folk på EG helt blå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 15. Marts, 2015 En kysseglad Molly i Koldinghun kysser på ung som på olding.Hvis blot du har penge,kan hun kysse længe,undtagelsen er en grønskolling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg