Gabel 306 Skrevet 11. Marts, 2015 Jeg valgte igår (10.03.15) at kører forbi Thai massage på Løgstørvej 121 ved Farsø. (Trend/Ranum) Jeg har før været der, men noget tid siden. Så annoncen i EB, og derfor måtte der ud igen. Jeg blev modtaget af en Thai i alderen mellem 40 og 50 år. Ikke noget kønt syn, som de ellers lover i EB. Lidt stor røv, meget afdanket og rynket hud. I EB står der smuk og slank. FALSK REKLAME. Jeg spurgte efter om det var hende, eller en anden pige jeg kunne hører i et andet rum der skulle give mig diverse på menuen. Hun sagde det var en veninde, og hun har intet med dette job at gøre. Så der er kun hende på adressen der tilbyder ydelser. Hun er sikkert god til massage, men var ikke kun derfor jeg kom. Jeg takke derfor nej tak, da jeg simpelt hen ikke vil bruge penge på en der ikke tænder mig. Sted: 3 Priser efter menu kort: 5 Pigen: 2 Jeg valgte at kører forbi Brøndum, da det ligger 15 minutters kørsel derfra. Hun lovede jo også noget godt i EB, og også med rigtige billeder. Se beskrivelsen under "Løgstør pigerne Brøndum" Skriv gerne, hvis andre får en anden oplevelse på Løgstørvej 121. Mvh Gabel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 21. Marts, 2015 Kan se de stadig har annonce i EB. Er der noget nyt der fra? Meld gerne tilbage med anmeldelser. God weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 21. Marts, 2015 Hej Du har ret, hun er ikke helt ung længere..... og er blevet i lidt god "foderstand", men hun er rigtigt dygtig til at at give massage.. hendes body to body kan anbefales...da hendes bryster er perfekte til dette...har kun haft gode oplevelser med hende.....ligesom hun giver gode blowjobs... og "fuld" pakke.. kan kun anbefale hende... selv om alderen er begyndt at "trykke" men de helt unge og "faste" kanogså være en skuffelse.... her er det en erfaren "pige" der leverer god service.... selv om hun ikke er "modelsmuk" længere..... hun leverer også perfekt spansk.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet 23. Marts, 2015 Hej er der nogle der havet link til dettested?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 25. Marts, 2015 Til Bjørnebandit. Hun er jævnligt på EB. Men har endnu ikke set hun har haft en annonce med billeder på. Så hvis du ud fra beskrivelserne i denne tråd har mod på at møde hende, så det bare at kører forbi. Men som altid, så giv lige melding tilbage om din oplevelse. Tak. God tur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin.b 29 Skrevet 31. Marts, 2015 Jeg har fået massage hos Penn, som hun hedder de sidste 3 måneder. sådan Ca. Hver anden uge. Det er den bedste massage der kan opdrives i Nordjylland. Det koster 500 kr. Men det er absolut alle pengene værd. Derudover giver hun body to body for yderligere 300 kr. Jeg har ikke prøvet massage af den anden pige der også er der, da jeg er fuldt ud tilfreds med den behandling jeg får af Penn. Hun bor Løgstørvej 119 i et gult hus, hvis man vil aftale tid er hendes nr. 7142 7310. Begge piger bruger samme telefon så husk at spørge efter Penn. Hun giver i øvrigt en rigtig god og hård massage og så kan man slippe for at blive pladret til i olie og så taler hun og giver dansk hvis det er det man ønsker. Talen er service det andet skal man betale for;-) Stedet 8:10 Massage 10:10 Pigen 8:10 Er man til store patter så er hendes ægte:-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin.b 29 Skrevet 31. Marts, 2015 Jeg glemte at skrive hendes Web annonce er nede for tiden men ring til hende på ovenstående nummer det svares der på, der kan også sendes sms hvis man er mere til det:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin.b 29 Skrevet 31. Marts, 2015 Jeg glemte at skrive hendes Web annonce er nede for tiden men ring til hende på ovenstående nummer det svares der på, der kan også sendes sms hvis man er mere til det:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 2. April, 2015 Jeg har fået massage hos Penn, som hun hedder de sidste 3 måneder. sådan Ca. Hver anden uge. Det er den bedste massage der kan opdrives i Nordjylland. Det koster 500 kr. Men det er absolut alle pengene værd. Derudover giver hun body to body for yderligere 300 kr. Jeg har ikke prøvet massage af den anden pige der også er der, da jeg er fuldt ud tilfreds med den behandling jeg får af Penn. Hun bor Løgstørvej 119 i et gult hus, hvis man vil aftale tid er hendes nr. 7142 7310. Begge piger bruger samme telefon så husk at spørge efter Penn. Hun giver i øvrigt en rigtig god og hård massage og så kan man slippe for at blive pladret til i olie og så taler hun og giver dansk hvis det er det man ønsker. Talen er service det andet skal man betale for;-) Stedet 8:10 Massage 10:10 Pigen 8:10 Er man til store patter så er hendes ægte:-D Jeg giver dig ret i at hun har nogen store patter. Men vi er alle forskellige, og ønsker forskellige ydelser. Det er jo en god anmeldelse du giver, og det er super for dig. Massagen er sikkert også god, men det var ikke derfor jeg kom der. Vi mangler anmeldelse om sex'en og om diverse ydelser er gode, ud over massagen. Men stadig..... Hun er op i årene, og ikke helt en super model længere. Efter min vurdering, så lidt slidt og brugt. Men kom endelig med flere anmeldelser, og måske jeg vil overveje en besøg igen. Hilsen Gabel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
netrom1919 30 Skrevet 16. April, 2015 Jeg har fået massage hos Penn, som hun hedder de sidste 3 måneder. sådan Ca. Hver anden uge. Det er den bedste massage der kan opdrives i Nordjylland. Det koster 500 kr. Men det er absolut alle pengene værd. Derudover giver hun body to body for yderligere 300 kr.Jeg har ikke prøvet massage af den anden pige der også er der, da jeg er fuldt ud tilfreds med den behandling jeg får af Penn.Hun bor Løgstørvej 119 i et gult hus, hvis man vil aftale tid er hendes nr. 7142 7310. Begge piger bruger samme telefon så husk at spørge efter Penn.Hun giver i øvrigt en rigtig god og hård massage og så kan man slippe for at blive pladret til i olie og så taler hun og giver dansk hvis det er det man ønsker. Talen er service det andet skal man betale for;-)Stedet 8:10Massage 10:10Pigen 8:10Er man til store patter så er hendes ægte:-DIkke mange Thai piger har store bryster... Hvilken størrelse snakker vi om her ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg