Gungner 2635 Skrevet 10. Marts, 2015 Jeg har haft stort held i livet : Jeg er født hvid. Jeg er født dansk. Jeg er født på det bedste tidspunkt i verdenshistorien, jeg har ikke oplevet krig, hungersnød eller epedemier. Set i lyset af hvor mange der lever og har levet på jordkloden er det fantastiske odds. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2015 Jeg har haft stort held i livet : Jeg er født hvid. Jeg er født dansk. Jeg er født på det bedste tidspunkt i verdenshistorien, jeg har ikke oplevet krig, hungersnød eller epedemier. Set i lyset af hvor mange der lever og har levet på jordkloden er det fantastiske odds. Jeg er født sort. Er jeg så uheldig ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Marts, 2015 Jeg er født sort. Er jeg så uheldig ? Ja kort og godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Jeg har haft stort held i livet : Jeg er født hvid. Jeg er født dansk. Jeg er født på det bedste tidspunkt i verdenshistorien, jeg har ikke oplevet krig, hungersnød eller epedemier. Set i lyset af hvor mange der lever og har levet på jordkloden er det fantastiske odds. Dine børns generation og de unge i dag har det bedre end nogensinde, mange unge har Iphone, smartphones, MacBook, PS4 og alle mulige højteknologiske gadgets, de går i dyrt tøj og fester for vildt. Redigeret 10. Marts, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2015 Dine børns generation og de unge i dag har det bedre end nogensinde, mange unge har Iphone, smartphones, MacBook, PS4 og alle mulige højteknologiske gadgets, de går i dyrt tøj og fester for vildt. Så materielle goder = lykke ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2015 Så materielle goder = lykke ? Ja da, spørg bare et tilfældig ungt menneske på gaden, de fleste ville mene at de skal have en Iphone 6 = prestige = status = popularitet = " midlertidig lykke" Man bliver klogere med alderen... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 En forholdsvis kraftig riffel og et gps kordinat efter eget ønske kunne gøre mig lykkelig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) titman sagde den 10 Mar 2015 - 5:47 PM: titman sagde den 10 Mar 2015 - 5:47 PM: Jeg er født sort. Er jeg så uheldig ? ja du er uheldig hvis du er født sort, for så er du nok den eneste i verden der fødes rigtig mange lysebrune og mørkebrune, men har aldrig hørt om en sort men ALT kan vendes til noget godt Redigeret 10. Marts, 2015 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 ja du er uheldig hvis du er født sort, for så er du nok den eneste i verden der fødes rigtig mange lysebrune og mørkebrune, men har aldrig hørt om en sort men ALT kan vendes til noget godt Familliens kulsorte får? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 10. Marts, 2015 En forholdsvis kraftig riffel og et gps kordinat efter eget ønske kunne gøre mig lykkelig Titman, søg dækning... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 10. Marts, 2015 DETH sagde den 10 Mar 2015 - 6:17 PM: En forholdsvis kraftig riffel og et gps kordinat efter eget ønske kunne gøre mig lykkelig gider du så ikke hjælpe mig af med ham der yahya poeten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 10. Marts, 2015 En forholdsvis kraftig riffel og et gps kordinat efter eget ønske kunne gøre mig lykkelig selvskud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 selvskud? Så havde jeg ikke haft brug for et koordinat, ved inden for rimelighedes grænser hvor jeg har mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 10. Marts, 2015 Så havde jeg ikke haft brug for et koordinat, ved inden for rimelighedes grænser hvor jeg har mig selv ØV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 ØV Du bliver den første der får at vide hvis jeg får selvmords tanker, men ville nok ikke holde vejret mens jeg ventede, hvis jeg var dig. Eller jo hold endelig vejret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) ØV Et indlæg som Kajpagaj ville være misundelig på ;) Redigeret 10. Marts, 2015 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 10. Marts, 2015 Du bliver den første der får at vide hvis jeg får selvmords tanker, men ville nok ikke holde vejret mens jeg ventede, hvis jeg var dig. Eller jo hold endelig vejret Jeg er bange for, at dine ønsker ligger langt fra min verden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Marts, 2015 Jeg er bange for, at dine ønsker ligger langt fra min verden! Få dig dog noget fisse, smil og vær glad, foråret er hastigt på vej 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 11. Marts, 2015 der er en hårfin grænse mellem god humor og personangreb. lad os holde os på den rigtige side af grænsen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. Marts, 2015 Jeg er født sort. Er jeg så uheldig ? Hej, Titman. Jeg håber ikke at jeg har fornærmet dig eller andre, det har aldrig været meningen. Ser man på hvem der klarer sig bedst og hvem der har det dårligst er der nok en fordel i at være hvid, når man ser ud i verden. Der har aldrig været racistiske tanker i mit indlæg, det er bare sådan en lommefillosofi jeg har. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. Marts, 2015 En forholdsvis kraftig riffel og et gps kordinat efter eget ønske kunne gøre mig lykkelig ?????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 11. Marts, 2015 ?????? Jeg tror ikke det kan svare sig, at forsøge at forstå en indlæg som dette. Jeg er enig i tankerne omkring dit tråd. Og det tror jeg for øvrig også Titsman er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 11. Marts, 2015 Jeg har haft stort held i livet : Jeg er født hvid. Jeg er født dansk. Jeg er født på det bedste tidspunkt i verdenshistorien, jeg har ikke oplevet krig, hungersnød eller epedemier. Set i lyset af hvor mange der lever og har levet på jordkloden er det fantastiske odds. Bortset fra det racistiske i denne tekst så har du ret - vi er dog så tossedumme at vi slet ikke kan se det for vi vi ha mer og mer og mer og mer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. Marts, 2015 En anden lille lommefilosofi: Bare man kunne bytte problemer med andre, de er altid bedst til at løse dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 11. Marts, 2015 Jeg ser ingen racisme i teksten. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg