Hop til indhold

Duang Rung Arhus.

Featured Replies

Skrevet

Var en tur på Duang Rung, fik rigtig god og grundig massage, ikke for hård.

Blev masseret af ejeren en dame på ca. 45 år, hun snakkede dansk så det var godt og hyggeligt.

Tiden blev holdt, blev spurgt om jeg ville have HJ hvilket jeg takkede nej til.

Skrevet

Har i løbet af de seneste 5-6 uger været forbi 3 gange, senest i dag.

Har hver gang fået massage af den samme pige, alm af udseende ca 30-35 år gammel, giver en dejlig massage, hård eller blød alt efter hvad du ønsker.

i dag havde jeg stærke rygsmerter og fik efter ønske ikke for hård massage på ryggen men hårdt nok til at få løsnet op for musklerne.

Som altid afsluttet med et håndjob i verdensklasse, hvilken teknik den pige har, hun kan få selv den dovneste pik til at bliver særdeles begejstret og sprede sin honning i lokalet.

Hun er bestemt et besøg værd, det ubetinget bedste HJ jeg har fået har været her,

Kender ikke hendes navn.

Pris, standard 600.- for en time, som er 1 time uden forsøg på at få dig ud af døren hurtigt, efter HJ er der afsluttende massage, så bettemand kan dryppe helt af inden farvel, der er mulighed for bad hvis det ønskes.

PF

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.