Sexfantasi 14 Skrevet 10. Marts, 2015 Hvor finder jeg GP nær Ringsted ? Kender godt til eventyrpigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigerdyr 28 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Hold øje med ekstra bladet - Det sker at der er en annonce for en pige i Ringsted... Mener jeg så den senest i sidste uge? Samme dag var der også en pige i Borup... Jeg kan desværre ikke huske ordlyden, men prøver lige at granske hukommelsen? Redigeret 10. Marts, 2015 af Tigerdyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen1978 49 Skrevet 10. Marts, 2015 Hvor finder jeg GP nær Ringsted ? Kender godt til eventyrpigerne. https://annoncelight.dk/showad/175253Det er i Haslev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 174 Skrevet 10. Marts, 2015 Foto1978, har du besøgt hende? og hvis ja kunne du sætte er par ord på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigerdyr 28 Skrevet 11. Marts, 2015 Så er der annonce i ekstra bladet: RINGSTEDNYHED LÆKKER DANSK storbarmet latinababe træffes privat 10.00 - 16.00. Tlf 2846......... Husk at anmelde herinde hvis du tager forbi :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen1978 49 Skrevet 11. Marts, 2015 Foto1978, har du besøgt hende? og hvis ja kunne du sætte er par ord på? Det havde jeg faktisk, men det er måske blevet slettet. Hun er sød og rar, meget venlig. Du skal nok ligge 10år til hendes alder, men hun har en fin lille stram krop, dog er luften gået ud af ballonerne (brysterne hun sutter ok, men ikke nogen stor oplevelse. Alt i alt så hænger pris og kvalitet sammen, men de dage jeg har god tid så vælger jeg at køre til Kbh Var det svar nok? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 174 Skrevet 11. Marts, 2015 (edited) Thanks mate ! Søgte på bl.a. "Freja" uden nogen resultater, men konstaterer nu, at det nok skyldtes jeg glemte at søge i hele forum. Redigeret 11. Marts, 2015 af Biltong 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Venlig_fyr 7 Skrevet 21. Marts, 2015 Det havde jeg faktisk, men det er måske blevet slettet. Hun er sød og rar, meget venlig. Du skal nok ligge 10år til hendes alder, men hun har en fin lille stram krop, dog er luften gået ud af ballonerne (brysterne hun sutter ok, men ikke nogen stor oplevelse. Alt i alt så hænger pris og kvalitet sammen, men de dage jeg har god tid så vælger jeg at køre til Kbh Var det svar nok? Hvad måtte du give for besøget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dario 19 Skrevet 22. Marts, 2015 Hvor står hendes alder. Dario Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen1978 49 Skrevet 23. Marts, 2015 Hvad måtte du give for besøget? Jeg mener at jeg gav 700kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg