Hop til indhold
yayaya

Pattaya, first time!

Recommended Posts

I'm on a 2 weeks vacation in Thailand now! Since I have some friends in Bangkok, most time will be spent there, but we went to Pattaya 3 days ago for Bungyjump, so here I am!

 

I've heard rumors about Pattaya being dirty etc, but I have to say, its AWESOME! Compared to Bangkok, it's so small and easy to go around. And it's so compact, with bars/party/girls and shopping everywhere. That's why I really like it.

 

Night 1 - Walking Street:
Spent 15 minutes walking along the beach to reach Walking Street from my Hotel. It is also possible to take the "Pattaya taxis" for 10 bath, they basically just go around a specific area so people can jump on and off, and fits around 10+ people. Walking along the beach I met like 1-2 prostitute every 30seconds, pretty sick I'd say.

 

When I arrived in Walking Street, I became a King :cool:  with the girls from Go Go Bars chasing me everywhere. It doesn't get more awesome than this? After walking back and forth the walking street I got attracted by one of the "door girls" in the Go Go Bat "Air Port Club so I went inside with her. 18 years old and suuuuuuper pretty girl called Fern. I asked her how much to take girls to hotel in that Bar and she pointed at the dancers - 2000 bath + 1000 bar fine. So I offered several times 3000+1000 (sometimes more) to take her away, but she said No because her boyfriend was going to pick her up after work. I even asked the girls inside to help me convince her to go with me but all failed. "Tommorow OK", she said. Every time she finished her lady drink and had to leave I had to buy her another to keep her with me. So I spent the whole night (1-2hours) there until the bar closed. I tipped her 1000bath and asked for a kiss, which I got  :-P, and went back to my hotel. So the day failed!

 

Night 2 - Walking Street:
First thing I did was walk through the Walking Street to go back to Fern again. When I passed that Go Go bar, which is located quite at the beginning of the Walking Street, her friends pointed at me talking and laughing because they remember that I tried so hard to get Fern. Fern, was NOT there though. I was thinking, ok she lied to me when she said "Tommorow OK" because she doesn't work "Tommorow"  :-|. I walked the street and back to that bar, and there she was! I went to her and asked if she wants to go inside the bar and drink with me, but got rejected (WTF?), and she pointed at her stomach. "Need to eat", she and her friends said, so I asked her how long time, she replied "1 hour". I was around 23:30 oclock then. I went to the bar on the opposite side of the street and bought a beer and sat there to show them I was waiting for her. I didn't look like she went to eat  :mad: . But I stilled waited 1 hour before going at her again. She pointed at her stomach again, and refused to go inside and drink with me!! Her friends, and some of the staff helped me, but she didn't want to go inside and drink with me!! I said "OK I go home!", and she said "OK, bye"  :-|  :-| ... I didnt give up, instead, I sat on the ground next to them, about 2-3 meters away, to show that I'm really not leaving! One of the guys (staff), asked me if I wanted a beer, I said OK give me one beer from the bar, but he offered to go to 7 eleven to buy the beer there instead since it's much cheaper, so I gave him money and he helped me buy there beer. I sat there for maybe 15 minutes, her friends kept looking at me and helped me asking Fern to drink with me, but all failed... LOL, how ridiculous to get THAT refused by a go go girl. I remembered that the day before, I acted like I didn't have much money, so I walked to her again and said something about money, she said "Show me money", so I gave her 1000 bath and I finally got her to go inside, but I can say she didn't go inside because of that money because she didn't even take it but placed it on the holder on the table for payment. I said to her, "Yesterday you said, today we go to my hotel for 5000 bath". She said NO again and didn't keep her promise  :mad: . WOW. I brought so much money for her, but rejected again. Actually that day, I couldn't take out that much money from the ATM because my bank has limited cash withdrawal per week, so for her, I sent money to myself using Western Union which takes some transaction fees. I asked a 2 more of the "door girls" if they'd go to the hotel with me but they all said NO so I realized that the "door girls" can't be taken away although I've heard that basically all girls in Pattaya can be taken away. Ok for me since it's still fun to play with the girls in the bar. One of her cute friends, 20 yo, also followed inside and we 3 just sat there and drank beer and tequila. More girls were attracted so just became more fun at my place. After some drinks, I tipped Fern 100 bath and asked for a kiss, which she gave me, and later I tipped 1000 bath and was like "10 kisses!" but only got 1 kiss  :mad: . What's amazing was, she gave the 1000 bath to one of her friends who also was around at our table. 1000 bath is pretty much for the girls there, so the fact that she just gave it to her friend totally surprised me and changed the way I look at the girls there. They were all so friendly and I ended up with no more money (spent 5-7000 bath) but drunk when the bar closed so Fern and her friend who drank with us walked me to the taxi and sent me to my hotel. Another day failed, but sometimes it's more fun "chasing" a girl than getting the girl too easily.

 

Night 3 (TODAY/NOW) - Walking Street:

Today was a hard day for me because I only had 1200 (it's very little!!) bath to spend on the walking street. Stupid bank that limits withdrawals (!!!), And Western Union was closed. 

I did usual thing, walk the street and back to Fern. When I passed the bar the first time we barely looked at each other but she did a cute and cool expression at me but I can't explain what it meant. 

Time was around 1 o'clock and on my way back to the bar I saw another pretty girl "door girl" so I went inside the bar with her. Was going to stay there 1 hour and then go to Fern. This girl was muuuuuch easier than Fern and almost as pretty, also 18 yo. Fern would drink her lady drink in 5minutes but this girl drank her in 30minutes. I asked her if she'd go to the hotel with me expecting to get rejected but, I didn't. So what I realized yesterday, that the "door girls" don't go, was wrong. 3000+800 for short, 4000+800 for long, but today I have NO MONEY!!!! I drank the cheapest beer to save some money, and bought her 2 lady drinks, 800 bath left after the visit. I promised her I will have money tommorow to take her to the hotel. Actually I was planning to leave Pattaya tommorow, but guess I have to stay one more night. Anyway, it was really fun to talk and play with her. She told me she doesn't live in Pattaya, but is there to work for a few months only before going back to her farm. She also told me how much she makes by working as a "door girl", which is 10 000 / month. Not very much, but when she gets picked up it is another 3000-4000bath. She said it happens ~10 times a month so 3000*10+10000=40000 (10k SEK), not VEEERY bad for a Thai, but for the work she does, I don't know :( ...

So, after leaving that bar I went to my Fern and asked her if she want's to go inside and drink with me, what.. rejected as usual!! I tried and tried and then she said "GO HOME" like a joke. I didn't know what to do, with only 800 bath left lol. When I was about to leave, the men (staff) asked me to go inside so I pointed at Fern and she "She say Go home!" so we gave started to joke and gave her thumbs down, and after some time she finally went inside with me. Same girls as yesterday, and the other girls who partied with me also joined asking for drinks/tips. I ordered the cheapest beer, 2 lady drinks for my girls, and water (LOL) for the girls around, gave 100 bath to Fern for my kiss and then I showed them my wallet and said "No money today! Only 700 left" and laughed. The receipt came and was at 605 bath.. PHEW. One of the girls around said "I pay 5 bath for you", haha. My wallet was totally empty so I opened it and said "tip tip", then a few of them put coins inside, Fern gave me back the tip i gave her for the kiss. So I just totally love them at that point. When I took out my phone, one of the girls, who used to be with us, took pictures of me and my girls, and I took a picture of her although it's not really allowed to take photos inside. We had fun for 30 minutes and the bar closed. But before the bar closed, I asked Fern to go to the hotel with me again, 3000 bath, 5000 bath, 10000 bath... "No no... but tommorow! 1 hour 8000 bath", which is totally overprice, and I'm not sure if she was lying or not like last time, but she did promise me this time. So we'll see. After I left the bar, another girl approached me when I was counting my money sitting on the ground. Although she was quite hot I didn't want to get bothered, so I showed her my empty wallet (ok there was 120 bath) and said no money to her so she would leave. She took out 5x 100bath and wanted me change them to 1x 500bath just to realize that the what I had was 20 bath and not 500. We still talked, and she said she was there for holiday only, but said that tommorow she can go to my hotel when I have money. We took a selfie and exchanged Line (chat) to keep in touch.

 

Almost 6:30 AM now so it's time to sleep after writting this superlong story. But since I've heard some bad things about Pattaya I want to share what I've learned about it so far because I really like this place. Also, writting down this will make it easier to remember the experience for myself.

 

Tommorow will be my last day in Pattaya and I have no idea what will happen.

Redigeret af yayaya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hi yayaya

I assume you understand Danish, since you are here :)

 

Man får jo næsten ondt af dig, at du kommer til paradis og kan forelske dig, så det ender med du bruger en masse penge på ingenting og ingen fisse får når du har chancen. Måske er vi andre bare for kyniske, men jeg vil alligevel råde dig til at kneppe igennem nu du er der...Jeg bliver også super kræsen når nu udvalget er så gigantisk.

 

Og så vil jeg lige sige at jeg kender det lidt. Her den anden dag var jeg på vej hjem fra Nana Plaza  - rimelig t lakket til. Uden for mit hotel står to unge og super knock out tøser og deler en flaske sprut. uden et ord vender den ene sig om og kysser mig. I ren refleks har jeg hånden oppe og siger "no no"  Det fortrød jeg senere, ,men de var der ikke dagen efter. Jeg har en (noget naiv) illusion om, at de var 2 (næsten) uskyldige piger, der lige skulle ind og kigge i Farang land og bare kigge :)

Jeg har dog ikke helt det samme gå påmod og tålmodighed som dig, så jeg har trøstet mig selv 2-3-4 gange pr dag siden - tro mig - det hjælper....

 

 

 

Jeg ønsker dig held i sprøjten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry to say, you met an intelligent shark, get away from her and look for another girl asap !

 

Either there is something creepy or sticky about you, that makes the girl doen't wanna have sex with you...

Move on. I see no reason to chase this girl, she also has her perferences and you must accept she didn't want you even for money.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finally back in Bangkok. Yesterday was the last day in Pattaya.

 

I went to Walking Street 20.20 and of course got rejected again by Fern. Sat around with a beer, eating and talking to the staff who pitied me. After ~1-2 hours I had to take a pee so I went inside even if Fern didn't go with me. Their mama came to me and asked for tip so I said "No Fern no tip no happy".. and she went out and took her to me  :mrgreen:. When I was talking about going to the hotel again, one of the ladies said give 5000 bath and take Fern so I took out 5000 and the people around screamed, but Fern said No as usual. Then I took out 8000 (+1000 bar fine) instead and everyone screamed even louder, and FINALLY she nodded and smiled. So basically the whole bar knew I'd been after her for 4 days and they were all happy I finally succeeded. She went to change her clothes and became an even prettier girl. I proudly went back to the hotel with her, and was going to be there with her until 01.30, from ~22.30.

 

At the hotel, she just focused on watching the TV, and said no kiss, no hj etc... and later she just laid on the bed waiting to be fucked. I realized that she really doesn't want it, so I didn't do it either. I got what I wanted anyway, because I think trying to get something for 4 days and finally succeed feels much much better than just fucking someone. Sex or not I don't really care. We took some selfies then went out to eat pizza instead, and took some more photos. She told me again she has a boyfriend, and even a kid, and showed me some pictures the kid. She also told me she has been working there for 7 months and only gone out with people 2-3 times ( compare to the 10 times a month girl from my post above ) so you can tell she's not the type of girl who is there to make money by having sex. This girl makes 9000 a month and sends 6000 to her kid.. I would have given her more money if I had cash. On our way back to walking street I offered her a pair of new shoes if the shoe store takes credit card, so we found one pair for 2000 bath and threw away her old ones that cost 200 bath. It was fun with her, we added each other on Line and said good bye. Will find her again next time I go to Pattaya.

 

01.30 @ walking street, I was 1 hour late to the other bar in which I promised a girl to go there 00.30. She was sitting outside alone waiting for me. We went inside to drink, and I realized I didn't have enough money to take her "long time" so we went short time to my hotel for 3000 + 800 fine. Unlike the dancers inside go go bars, this door girl looks like she didn't have much experience. Never given anyone bj. When I was taking a shower she went inside to shower together, then we did what we did, showered together again and then she left. I had 1000 bath left in my wallet and realized I forgot to tip her after she left, and I would have given her more money if I had :/ Now I really hate my bank. Couldn't withdraw any money at all today, so it's lucky I have 1000 bath to go from Pattaya to my hotel in BKK.

 

THE END!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lonely, buy sex, blabla... what do you guys do here anyway? :)

 

I did spend some money but it was fun with the whole bar there, so I don't see a problem with that.

 


"Tomorrow OK" is thai for "I am not into you".

That's your interpretation, because you weren't there. She did keep her promise and went out with me didn't she?

It might have sounded like she's mean and really dislikes me the way I wrote, but all I can say is everything was more or less like joking/flirting.

 

I'm sorry to say the people here knows nothing about pussies. Have you even ever been in love? I guess what you did is you try 1 time and then give up. That's some nice love... No wonder why you hang around here. Quite disappointed in this forum now, bye.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle

Fra d. 22/2-2015 til 06/03-2015 var jeg på min første tur til Pattaya

Og lad det være skrevet fra starten: Jeg skal tilbage !!

Fly: Norwegian CPH – BKK Retur 5066,- kr. direkte og inkl. baggage.

Hotel/Hostel: Metro Bar & Apartment Soi LK 2700,- kr.

Lommepenge: jeg brugte 13000,- kr. og manglede ikke noget.

 

Mit Hostel ligger i en særdeles aktiv nattelivsgade, og har kun 10 værelser.

Reception /bar er en Sportsbar med mange kunder når der er ”Premier League”

på TV. Der er ca. 10 piger ansat til at ”servicere” kunder og beboere på Hostel/bar,

Med næsten alt de måtte ønske. De er søde og nogle er direkte smukke.

Gør man som mig og rejser alene, bliver man ofte opfordret af pigerne til at

Spise sammen med dem (uden betaling). Thai-piger elsker at spise, så kan du lide

Betegnelsen ”Good farang” så køb et let måltid til dem fra en af gadesælgerne i ny og næ

Det koster ca. 100-150 Bath, det samme som en øl.

 

Min første fejl:

Mit valg af hotel. Mit hostel var SUPERB mht. service, værelser og til dels med beliggenhed.

Men larmen fra gaden. Jeg er ikke sart (har været sømand, og præsteret at sove op af en

Dieselmotor der kørte) men larmen fra ca. 7 A GOGO barer og adskillige Beer-bar med

Live musik er i en kategori for sig selv !!!!

 

Min anden fejl:

Min første dag/aften var jeg glad, havde det varmt og en smule kåd. Så der røg en del Tiger beer

Ned. Jeg blev beruset (læs ikke hjælpeløs) og efter mine første besøg på A GOGO og Beer-bar

Med to fra Canada jeg havde mødt på hotellet, blev jeg enig med mig selv om at sove uden ledsager.

Tilbage på hotellet satte jeg mig udenfor på barens terrasse for at få en cola.

Straks var en af pigerne der med et vådt håndklæde for at køle mig. Hun var sku´ sød og så anderledes end

 danske piger. Det endte med at jeg betalte ”barfee” for hende (300/1500 Bath), og gik op på værelset.

God sex.

Der var et par af de andre piger i baren som jeg havde ”lyst til”, men når du først har været sammen med

en pige forventes det at du holder dig til hende da pigerne anser det som et ”ansigtstab” hvis du vælger en

anden en anden dag. Derfor måtte jeg stå for en del spørgsmål og skæve blikke resten af ferien

når jeg havde en ny pige med på hotellet. Nogle steder gælder det ikke kun for baren men hele gaden.

OG TRO MIG…pigerne taler samme på tværs, og de ser dig og kan huske dig når du går på gaden.

Morale:  Vælg piger der arbejder et stykke fra dit hotel !

 

Som før skrevet skal jeg tilbage, for det var en FED oplevelse.

Stranden i Pattaya er ”skod” fyldt med rotter, men man kan med fordel tage en sød pige med til øen

Kolan ca. 45 min sejlads fra Pattaya. Lad evt. pigen vælge strand der, da den første man kommer til ikke er

 den bedste.

 

Vis ALTID Thaierne respekt, tal aldrig nedsættende om deres land, Konge eller Buddha  og hvis du har en

bar du godt kan lide at komme på, så husk ”Mamma-san´s” navn. Hvis man kan leve op til det har du det

som en østerlandsk Konge.  :-P :-P  :-P  

 

M.v.h. Gentle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Super beskrivelse - jeg vil også snart der ud :ugeek:

 

hvor meget brugte du på pigerne - og hvor mange piger var du sammen med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 8270

Vi er alle forskellige. For mit vedkommende er det ikke mængde men kvalitet

som er fremherskende, så på 10 dage var jeg sammen med 4 piger.

Jeg var sammen med den samme pige 2-3 dage i gennemsnit ud fra

Den betragtning at jeg ikke gider at starte med ”Adam og Eva” hver dag.

Jeg mener, den sex du får første gang ikke er lige så god som den du får

Når pigen er blevet tryg ved dig.

Hun har set dig og talt med dig i baren, men ved at meget kan ændre sig når man

Kommer op på værelset.

 

Vil han betale det aftalte?

 

Skal jeg til at bede ham om pengene?

 

Er han Super kinky og vil have mig til at gøre noget jeg ikke kan lide?

 

Hvad kan han lide?

 

Når pigen ved disse ting, er der god sandsynlighed for at de giver sig, og prøver

at få det bedste ud af deres situation.

 

Der er mange ting som jeg stadig ikke har prøvet i Pattaya, f.eks. BJ bar, at feste i Soi 6

Og meget andet. Min første tur var for at sondere terrænet.

Jeg brugte 300 Bath barfee og 1500 Bath til pigen hver dag i 10 dage

(små 400,- kr. pr. dag) Dertil kommer at jeg betalte deres måltider og drikkelse.

Husk at mad og drikkelse er meget billigt i Pattaya

 

Til gengæld får du:

God sex

En smuk omsorgsfuld kvinde at dele dagen med, som kan guide dig

væk fra de værste turistfælder.

Indsigt i et anderledes liv, og sjov og spas med hendes veninder.

 

Næste gang bliver sandsynligvis en del anderledes, men for mig var det måden at

At aflive ”rookie” betegnelsen på.

En sjov og anderledes ting: PAS PÅ når du bevæger dig rundt i byen. Trafikkulturen

Er MEGET anderledes.

 

MVH Gentle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finally back in Sweden!

Was in Bangkok a few days before going back to Sweden. Nana plaza and soi cowboy were so booooring, esp the latter one, compared to Pattaya :( Also, one of the nights I drank some beer and tequilas and before leaving with a girl I had to pay 3000 bath for the drinks. Was probably too drunk to question how it could be expensive so I just paid and regretted the next day. I went to them and said I paid too much but they didnt give a shit. Finally, the night before I left Bangkok I went to the same bar and ordered a singha and a lady drink, but they also came with some shots, so I check the receipt and saw there was something else that was quite expensive. I got really upset and said I finally understand how it could cost 3000 bath the other night, paid for the beer and lady drink and left. Bangkok sucks.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej 8270

Vi er alle forskellige. For mit vedkommende er det ikke mængde men kvalitet

som er fremherskende, så på 10 dage var jeg sammen med 4 piger.

Jeg var sammen med den samme pige 2-3 dage i gennemsnit ud fra

Den betragtning at jeg ikke gider at starte med ”Adam og Eva” hver dag.

Jeg mener, den sex du får første gang ikke er lige så god som den du får

Når pigen er blevet tryg ved dig.

Hun har set dig og talt med dig i baren, men ved at meget kan ændre sig når man

Kommer op på værelset.

 

Vil han betale det aftalte?

 

Skal jeg til at bede ham om pengene?

 

Er han Super kinky og vil have mig til at gøre noget jeg ikke kan lide?

 

Hvad kan han lide?

 

Når pigen ved disse ting, er der god sandsynlighed for at de giver sig, og prøver

at få det bedste ud af deres situation.

 

Der er mange ting som jeg stadig ikke har prøvet i Pattaya, f.eks. BJ bar, at feste i Soi 6

Og meget andet. Min første tur var for at sondere terrænet.

Jeg brugte 300 Bath barfee og 1500 Bath til pigen hver dag i 10 dage

(små 400,- kr. pr. dag) Dertil kommer at jeg betalte deres måltider og drikkelse.

Husk at mad og drikkelse er meget billigt i Pattaya

 

Til gengæld får du:

God sex

En smuk omsorgsfuld kvinde at dele dagen med, som kan guide dig

væk fra de værste turistfælder.

Indsigt i et anderledes liv, og sjov og spas med hendes veninder.

 

Næste gang bliver sandsynligvis en del anderledes, men for mig var det måden at

At aflive ”rookie” betegnelsen på.

En sjov og anderledes ting: PAS PÅ når du bevæger dig rundt i byen. Trafikkulturen

Er MEGET anderledes.

 

MVH Gentle

Super svar - jeg skal snart have min debut der ude :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hej Alle

Fra d. 22/2-2015 til 06/03-2015 var jeg på min første tur til Pattaya

Og lad det være skrevet fra starten: Jeg skal tilbage !!

Fly: Norwegian CPH – BKK Retur 5066,- kr. direkte og inkl. baggage.

Hotel/Hostel: Metro Bar & Apartment Soi LK 2700,- kr.

Lommepenge: jeg brugte 13000,- kr. og manglede ikke noget.

 

Mit Hostel ligger i en særdeles aktiv nattelivsgade, og har kun 10 værelser.

Reception /bar er en Sportsbar med mange kunder når der er ”Premier League”

på TV. Der er ca. 10 piger ansat til at ”servicere” kunder og beboere på Hostel/bar,

Med næsten alt de måtte ønske. De er søde og nogle er direkte smukke.

Gør man som mig og rejser alene, bliver man ofte opfordret af pigerne til at

Spise sammen med dem (uden betaling). Thai-piger elsker at spise, så kan du lide

Betegnelsen ”Good farang” så køb et let måltid til dem fra en af gadesælgerne i ny og næ

Det koster ca. 100-150 Bath, det samme som en øl.

 

Min første fejl:

Mit valg af hotel. Mit hostel var SUPERB mht. service, værelser og til dels med beliggenhed.

Men larmen fra gaden. Jeg er ikke sart (har været sømand, og præsteret at sove op af en

Dieselmotor der kørte) men larmen fra ca. 7 A GOGO barer og adskillige Beer-bar med

Live musik er i en kategori for sig selv !!!!

 

Min anden fejl:

Min første dag/aften var jeg glad, havde det varmt og en smule kåd. Så der røg en del Tiger beer

Ned. Jeg blev beruset (læs ikke hjælpeløs) og efter mine første besøg på A GOGO og Beer-bar

Med to fra Canada jeg havde mødt på hotellet, blev jeg enig med mig selv om at sove uden ledsager.

Tilbage på hotellet satte jeg mig udenfor på barens terrasse for at få en cola.

Straks var en af pigerne der med et vådt håndklæde for at køle mig. Hun var sku´ sød og så anderledes end

 danske piger. Det endte med at jeg betalte ”barfee” for hende (300/1500 Bath), og gik op på værelset.

God sex.

Der var et par af de andre piger i baren som jeg havde ”lyst til”, men når du først har været sammen med

en pige forventes det at du holder dig til hende da pigerne anser det som et ”ansigtstab” hvis du vælger en

anden en anden dag. Derfor måtte jeg stå for en del spørgsmål og skæve blikke resten af ferien

når jeg havde en ny pige med på hotellet. Nogle steder gælder det ikke kun for baren men hele gaden.

OG TRO MIG…pigerne taler samme på tværs, og de ser dig og kan huske dig når du går på gaden.

Morale:  Vælg piger der arbejder et stykke fra dit hotel !

 

Som før skrevet skal jeg tilbage, for det var en FED oplevelse.

Stranden i Pattaya er ”skod” fyldt med rotter, men man kan med fordel tage en sød pige med til øen

Kolan ca. 45 min sejlads fra Pattaya. Lad evt. pigen vælge strand der, da den første man kommer til ikke er

 den bedste.

 

Vis ALTID Thaierne respekt, tal aldrig nedsættende om deres land, Konge eller Buddha  og hvis du har en

bar du godt kan lide at komme på, så husk ”Mamma-san´s” navn. Hvis man kan leve op til det har du det

som en østerlandsk Konge.  :-P :-P  :-P  

 

M.v.h. Gentle

 

100% enig med dig, var selv afsted i sep. 2014 (dog med min kæreste som er fra thailand)dejlige piger

dejlig hotel(jomtien soi7)lækker strand 20 dage er hurtig væk men skal snart der ned igen...

og til dem der ik har prøvet det KOM AFSTED.....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der planlægger at tage afsted i juli måned, som er interesseret i en fællestur...

 

Jeg vil helst til Bangkok - Men Phuket eller Pattaya er også interessant. Måske det kunne blive både og :)

 

Ud over pigerne :), skal jeg også se en masse af hvad Thailand ellers byder på....

Redigeret af all

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der planlægger at tage afsted i juli måned, som er interesseret i en fællestur...

 

Jeg vil helst til Bangkok - Men Phuket eller Pattaya er også interessant. Måske det kunne blive både og :)

 

Ud over pigerne :), skal jeg også se en masse af hvad Thailand ellers byder på....

Hvis jeg var dig, ville jeg vælge pattaya.

Alt koster en del mere både i Phuket og Bangkok.

Koster ikke alverden at tage taxa fra pattaya til andre flotte steder i området.

Det virker næsten som om, at pattaya og Bangkok er bygget sammen, så hvis du vil have lidt mere natur og åbent landskab, så er det nok syd for pattaya.

Men det er bare min mening. :cool:  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tager til Pattaya  i april med en god veninde, og skal bruge tid på en masse bikini billeder af hende.... og har fået kontakt til en pige  lokalt, som er med på ideen,så pigerne kan få taget billeder sammen og så hygge bagefter......

 

Er der nogle gode strande uden alt for mange mennesker????? Og kan man tage pigerne med på nogle af barerne om aftenen for at lufte dem???

 

 

og og...er der et sted hvor man kan få en fælles massage af de frække til begge...??

Del dette indlæg


Link til indlæg

I'm on a 2 weeks vacation in Thailand now! Since I have some friends in Bangkok, most time will be spent there, but we went to Pattaya 3 days ago for Bungyjump, so here I am!

 

I've heard rumors about Pattaya being dirty etc, but I have to say, its AWESOME! Compared to Bangkok, it's so small and easy to go around. And it's so compact, with bars/party/girls and shopping everywhere. That's why I really like it.

 

Night 1 - Walking Street:

Spent 15 minutes walking along the beach to reach Walking Street from my Hotel. It is also possible to take the "Pattaya taxis" for 10 bath, they basically just go around a specific area so people can jump on and off, and fits around 10+ people. Walking along the beach I met like 1-2 prostitute every 30seconds, pretty sick I'd say.

 

When I arrived in Walking Street, I became a King :cool:  with the girls from Go Go Bars chasing me everywhere. It doesn't get more awesome than this? After walking back and forth the walking street I got attracted by one of the "door girls" in the Go Go Bat "Air Port Club so I went inside with her. 18 years old and suuuuuuper pretty girl called Fern. I asked her how much to take girls to hotel in that Bar and she pointed at the dancers - 2000 bath + 1000 bar fine. So I offered several times 3000+1000 (sometimes more) to take her away, but she said No because her boyfriend was going to pick her up after work. I even asked the girls inside to help me convince her to go with me but all failed. "Tommorow OK", she said. Every time she finished her lady drink and had to leave I had to buy her another to keep her with me. So I spent the whole night (1-2hours) there until the bar closed. I tipped her 1000bath and asked for a kiss, which I got  :-P, and went back to my hotel. So the day failed!

 

Night 2 - Walking Street:

First thing I did was walk through the Walking Street to go back to Fern again. When I passed that Go Go bar, which is located quite at the beginning of the Walking Street, her friends pointed at me talking and laughing because they remember that I tried so hard to get Fern. Fern, was NOT there though. I was thinking, ok she lied to me when she said "Tommorow OK" because she doesn't work "Tommorow"  :-|. I walked the street and back to that bar, and there she was! I went to her and asked if she wants to go inside the bar and drink with me, but got rejected (WTF?), and she pointed at her stomach. "Need to eat", she and her friends said, so I asked her how long time, she replied "1 hour". I was around 23:30 oclock then. I went to the bar on the opposite side of the street and bought a beer and sat there to show them I was waiting for her. I didn't look like she went to eat  :mad: . But I stilled waited 1 hour before going at her again. She pointed at her stomach again, and refused to go inside and drink with me!! Her friends, and some of the staff helped me, but she didn't want to go inside and drink with me!! I said "OK I go home!", and she said "OK, bye"  :-|  :-| ... I didnt give up, instead, I sat on the ground next to them, about 2-3 meters away, to show that I'm really not leaving! One of the guys (staff), asked me if I wanted a beer, I said OK give me one beer from the bar, but he offered to go to 7 eleven to buy the beer there instead since it's much cheaper, so I gave him money and he helped me buy there beer. I sat there for maybe 15 minutes, her friends kept looking at me and helped me asking Fern to drink with me, but all failed... LOL, how ridiculous to get THAT refused by a go go girl. I remembered that the day before, I acted like I didn't have much money, so I walked to her again and said something about money, she said "Show me money", so I gave her 1000 bath and I finally got her to go inside, but I can say she didn't go inside because of that money because she didn't even take it but placed it on the holder on the table for payment. I said to her, "Yesterday you said, today we go to my hotel for 5000 bath". She said NO again and didn't keep her promise  :mad: . WOW. I brought so much money for her, but rejected again. Actually that day, I couldn't take out that much money from the ATM because my bank has limited cash withdrawal per week, so for her, I sent money to myself using Western Union which takes some transaction fees. I asked a 2 more of the "door girls" if they'd go to the hotel with me but they all said NO so I realized that the "door girls" can't be taken away although I've heard that basically all girls in Pattaya can be taken away. Ok for me since it's still fun to play with the girls in the bar. One of her cute friends, 20 yo, also followed inside and we 3 just sat there and drank beer and tequila. More girls were attracted so just became more fun at my place. After some drinks, I tipped Fern 100 bath and asked for a kiss, which she gave me, and later I tipped 1000 bath and was like "10 kisses!" but only got 1 kiss  :mad: . What's amazing was, she gave the 1000 bath to one of her friends who also was around at our table. 1000 bath is pretty much for the girls there, so the fact that she just gave it to her friend totally surprised me and changed the way I look at the girls there. They were all so friendly and I ended up with no more money (spent 5-7000 bath) but drunk when the bar closed so Fern and her friend who drank with us walked me to the taxi and sent me to my hotel. Another day failed, but sometimes it's more fun "chasing" a girl than getting the girl too easily.

 

Night 3 (TODAY/NOW) - Walking Street:

Today was a hard day for me because I only had 1200 (it's very little!!) bath to spend on the walking street. Stupid bank that limits withdrawals (!!!), And Western Union was closed. 

I did usual thing, walk the street and back to Fern. When I passed the bar the first time we barely looked at each other but she did a cute and cool expression at me but I can't explain what it meant. 

Time was around 1 o'clock and on my way back to the bar I saw another pretty girl "door girl" so I went inside the bar with her. Was going to stay there 1 hour and then go to Fern. This girl was muuuuuch easier than Fern and almost as pretty, also 18 yo. Fern would drink her lady drink in 5minutes but this girl drank her in 30minutes. I asked her if she'd go to the hotel with me expecting to get rejected but, I didn't. So what I realized yesterday, that the "door girls" don't go, was wrong. 3000+800 for short, 4000+800 for long, but today I have NO MONEY!!!! I drank the cheapest beer to save some money, and bought her 2 lady drinks, 800 bath left after the visit. I promised her I will have money tommorow to take her to the hotel. Actually I was planning to leave Pattaya tommorow, but guess I have to stay one more night. Anyway, it was really fun to talk and play with her. She told me she doesn't live in Pattaya, but is there to work for a few months only before going back to her farm. She also told me how much she makes by working as a "door girl", which is 10 000 / month. Not very much, but when she gets picked up it is another 3000-4000bath. She said it happens ~10 times a month so 3000*10+10000=40000 (10k SEK), not VEEERY bad for a Thai, but for the work she does, I don't know :( ...

So, after leaving that bar I went to my Fern and asked her if she want's to go inside and drink with me, what.. rejected as usual!! I tried and tried and then she said "GO HOME" like a joke. I didn't know what to do, with only 800 bath left lol. When I was about to leave, the men (staff) asked me to go inside so I pointed at Fern and she "She say Go home!" so we gave started to joke and gave her thumbs down, and after some time she finally went inside with me. Same girls as yesterday, and the other girls who partied with me also joined asking for drinks/tips. I ordered the cheapest beer, 2 lady drinks for my girls, and water (LOL) for the girls around, gave 100 bath to Fern for my kiss and then I showed them my wallet and said "No money today! Only 700 left" and laughed. The receipt came and was at 605 bath.. PHEW. One of the girls around said "I pay 5 bath for you", haha. My wallet was totally empty so I opened it and said "tip tip", then a few of them put coins inside, Fern gave me back the tip i gave her for the kiss. So I just totally love them at that point. When I took out my phone, one of the girls, who used to be with us, took pictures of me and my girls, and I took a picture of her although it's not really allowed to take photos inside. We had fun for 30 minutes and the bar closed. But before the bar closed, I asked Fern to go to the hotel with me again, 3000 bath, 5000 bath, 10000 bath... "No no... but tommorow! 1 hour 8000 bath", which is totally overprice, and I'm not sure if she was lying or not like last time, but she did promise me this time. So we'll see. After I left the bar, another girl approached me when I was counting my money sitting on the ground. Although she was quite hot I didn't want to get bothered, so I showed her my empty wallet (ok there was 120 bath) and said no money to her so she would leave. She took out 5x 100bath and wanted me change them to 1x 500bath just to realize that the what I had was 20 bath and not 500. We still talked, and she said she was there for holiday only, but said that tommorow she can go to my hotel when I have money. We took a selfie and exchanged Line (chat) to keep in touch.

 

Almost 6:30 AM now so it's time to sleep after writting this superlong story. But since I've heard some bad things about Pattaya I want to share what I've learned about it so far because I really like this place. Also, writting down this will make it easier to remember the experience for myself.

 

Tommorow will be my last day in Pattaya and I have no idea what will happen.

 

lmao.... well it takes all kinds...well hope you had fun..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...