Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der ved, om der stadig gives massage i Rødekro?? Hendes hjemmeside eksistere ikke længere, og har hørt, at der ikke er noget skilt udenfor mere.. Nogen der ved noget??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der for ca et halvt år siden.... Den grimmeste kvinde jeg længe har set... så farvel igen. Og jeg mener ikke de er der mere, skiltet er væk. kan anbefale sønderborgvej 7, hun kan massere rigtig godt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skiltet er oppe igen i Rødekro. Er der nogen der har et nummer man kan ringe på?

 

Jeg overvejer også, bare at møde op, men hvor er indgangen? Er det oppe på trappen eller er det nede i garagen?

Redigeret af Herbertus

Del dette indlæg


Link til indlæg

var der sidste uge..og det var min første gang hos Nitaya.

Massagen var ok, jeg beholdte underbukserne på, og der var ikke tegn på noget ekstra ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ratt skrev, for 18 timer siden:

Så er skiltet og hjemmesiden væk igen.. Tror sgu det var det..

Hun plejer at taget til Thailand 1 - 2 gang årligt , som regel ved årsskiftet og omkring juli måned. I den tid nedlægger hun altid hjemmesiden. Jeg tænker det bl.a. har noget at gøre med hendes assistenter som kun har begrænset opholdstilladelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, den Wednesday, December 16, 2015 at 11:45:

Hun plejer at taget til Thailand 1 - 2 gang årligt , som regel ved årsskiftet og omkring juli måned. I den tid nedlægger hun altid hjemmesiden. Jeg tænker det bl.a. har noget at gøre med hendes assistenter som kun har begrænset opholdstilladelse.

Nåh ja, det kan da godt være.. Vi må afvente og se.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for ca 1 måned siden...

Jeg valgte selv at beholde boksere på, men hun spurtge hurtigt om jeg ikke ville have dem af...

Undervejs i massagen leger hun godt med mig og siger 200ekstra.

Ganske fint - men måtte ikke røre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at google hende, mener hun har en hjemmeside. Men du skal måske skynde dig, jeg kørte i anden anledning forbi her i dag, og der der sidder en lap i vinduet om at huset er til salg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petermann skrev, for 13 timer siden:

Hej jeg kørte forbi i dag på Østergade og så at der var nogen der holdt der til massage ?????

Eftersom det er en massagebiks, er det vel ikke så underligt?? Hendes hjemmeside er stadig aktiv..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...