Hop til indhold

Søgning på slettet bruger

Featured Replies

Skrevet

Det undrer og irriterer mig gang på gang at folk, der af den ene eller anden grund forlader Eroguide, absolut også behøver slette deres brugerprofil? Hvorfor ikke bare lade den stå? - evt. krydse af at man ikke ønsker e-mails fra EG, ikke modtager PM´s, evt. sletter venneliste mv. - og så bare glemmer alt om at logge på igen  :)

Det er nemlig ofte ret svært at finde et konkret indlæg fra en slettet bruger, fordi man så ikke længere kan søge vha. vedkommendes profilnavn - hverken den tidligere eller som slettet bruger - kun hvis andre brugere har nævnt vedkommendes profilnavn i det tilstødende indlæg, kan man være heldig - men ofte bruger folk så nicks eller selvopfundne forkortelser på 2 - 3 bogstaver, som er usøgbare - og det gør det jo altsammen ikke nemmere.  :evil:

Derfor kunne jeg ønske mig:

1. at folk ikke brugte Nicks eller forkortelser, første gang vedkommende nævnes i et indlæg.

2. at det også blev muligt at lave en avanceret søgning på slettede brugeres indlæg.

Redigeret af Jernsvinet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.