Hop til indhold
Bamsefyr

Den næste der beder om 'happy end' får den klippet af

Recommended Posts

Gæst

For mig er thaimassage med happy ending en selvfølgelighed. Jeg har kun én gang oplevet ikke at få tilbudt en afsluttende håndtrold.

Men hun får da omtale af sin biks i Ekstra Bladet. Hun kan jo også understrege med rødt på sin hjemmeside, at der ikke tilbydes ekstra fremfor at ydmyge de mænd som naturligt nok spørger efter det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engang fået besked på at jeg kunne ringe 112 hvis jeg skulle have service. Dog ikke af hende der. :)

 

Havde hun ikke nogen sygeplejerske uniform? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne da aldrig finde på at bede om det.

Specielt ikke, når der sendes klare signaler om at det er de ikke interesseret i.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun må jo have råd til at sige nej til ekstra penge. 

Nå ja, jeg vil sgu da heller ikke give dig en håndtrold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun må jo have råd til at sige nej til ekstra penge. 

 

 

Det er også årsagen til at din egen kone ikke er prostitueret, ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun må jo have råd til at sige nej til ekstra penge.

når der er nogen der er idiotiske nok til at spørge mig om jeg vil sutte dem af uden kondom eller om de må kneppe mig uden - så kan jeg love dig for at jeg også har råd til at sige nej til ekstra penge

hvad fanden er det for en mentalitet ?

når man udbyder en service - så udbyder man det man reklamerer for - og at forsøge at få andet og mere er hamrende respektløst..

jeg kan dælme godt forstå hun bliver sur for det er faktisk et svært og ikke mindst anderkendt fag hun udøver

at BRANCHEN så er blevet så uvederhæftig at hun er nødt til at pointere at hun IKKE tilbyder sexuelle mer-ydelser - det er synd og skam men noget hun er tvunget til at forholde sig til..

men ærlig talt - hvis i bliver presset til at yde meget mere på jeres arbejde end i synes i kan, vil eller er kvalificeret til - så bliver i sgu da også sure...

hvorfor skulle det være anderledes for hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Ja men mange reklamer jo på sex sider, det må de jo så lade være med kik bare på ekstra blades sider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men mange reklamer jo på sex sider, det må de jo så lade være med kik bare på ekstra blades sider

dem der ikke tilbyder det reklamerer da ikke der..

hvis det er det man vil have så kan man vælge de kliinikker der kan findes der - ellers skal man altså holde pikken i sine tights og undlade at spørge efter det hvis man ikke på nogen måde har set reklamer for det

hvis det bliver tilbudt er det en anden sag og så kan man takke ja eller nej..

men alt andet er meget meget respektløst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Har 2 eksempeler , hvor jeg så i ekstra bladet , ringede de skulle have 300 kr for en time massage, jeg spurgte så , hvad hvis der skulle et hånd job eller lignende til , hvor de så høfligt sagde det gør vi ikke ,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

når der er nogen der er idiotiske nok til at spørge mig om jeg vil sutte dem af uden kondom eller om de må kneppe mig uden - så kan jeg love dig for at jeg også har råd til at sige nej til ekstra penge

hvad fanden er det for en mentalitet ?

når man udbyder en service - så udbyder man det man reklamerer for - og at forsøge at få andet og mere er hamrende respektløst..

jeg kan dælme godt forstå hun bliver sur for det er faktisk et svært og ikke mindst anderkendt fag hun udøver

at BRANCHEN så er blevet så uvederhæftig at hun er nødt til at pointere at hun IKKE tilbyder sexuelle mer-ydelser - det er synd og skam men noget hun er tvunget til at forholde sig til..

men ærlig talt - hvis i bliver presset til at yde meget mere på jeres arbejde end i synes i kan, vil eller er kvalificeret til - så bliver i sgu da også sure...

hvorfor skulle det være anderledes for hende??

lige en lille bemærkning til det fremhævede. Det kan være både og.. Har været et sted, hvor veninden var med inde for at se på, hvordan man gav massage. Langtfra seriøst. Denne type Massage oplever du ofte på Thaimassage stederne, altså det er ret tilfældig hvad de laver. Men ganske rigtig massage kan være meget mere end oliepåfyldning!!! Med gode muligheder for at fordybe sig i og dygtiggøre sig. Nå en lille bemærkning, ikke så vigtig for diskutionen  :-P

 

Første gang jeg gik ind på sådan et Thaimassage sted… ja det var en butik på stor offentlig gade og der stod stort thaimassage. Efter endt olieplaskeri tog hun min Pik i hånden " skal den have massage?" Det er nogle år siden, så jeg havde ingen ide om, mange af stederne er halv bordeller!! Blev lidt paf… tænkte hvaaa kan hun tillade sig det? nåede også at tænke vist meget godt det ikke var en mand som var massør og en kvinde der lå på briksen… for så var der dæleme medier og retssag indover. Men som Mand skulle jeg åbenbart finde mig i det. 

 

Det jeg vil sige med det… mange af de "almindelige" steder gør det! også uden nogen som helst skiltning! og de holder sig altså ikke tilbage! lov og almindelig pli er ikke kommet ind af deres dør. Så stederne overskrider med sikkerhed nogens grænser!

 

Men hvor er vi så? det er egentlig forkert massøren spørger efter ekstra.. det er egentlig også forkert kunden spøger efter det. Jamen så står vi lidt i stampe  :-P

 

Jasmin jeg vil give dig ganske ret i, spørger du en almindelig massør om det, så er det fandeme forkert!!! Man skal sgu ikke sådan komme og trænge sig på med tissetrolden! Men er det en Thaimassage klinik ryger vi mere ind i en gråzone…. for mange steder er altså halv bordelagtige… jeg spørger ikke selv om ekstra, hvis hun ikke tilbyder men omvendt må hun nok forvente nogle Mænd spørger efter ekstra, da hun kalder det for Thaimassage. Det vækker nogle associationer.

 

Angående om at have råd til at afslå. Grundet manglende købesexforbud kunne min økonomi godt se bedre ud!! ikke jeg har bankmanden ringende hver dag, men får nu heller ondt i ryggen af at flytte rundt på millionerne. Alligevel føler jeg mig rig nok til at afslå at blive stampulet af en kæmpe sort dildo, trods et større beløb som betaling. Penge er da ikke alt  :-P

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Så lige på annoncelight en thai massage i ålborg , hvis man lægger en annonce på annoncelight må man vel forventet at nogen tror det er sex med i det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Der er vel ikke noget galt i at en thai ønsker at drive en massageklinik uden at tilbyde sex.

Måske burde vi bare være glade for dem som ønsker at arbejde her i landet uden at belaste os med overførselsindkomst.

Jeg er måske lidt for meget "spejderdreng" men jeg kunne da aldrig finde på at spørge efter ekstra/sex hvis jeg kom for at få massage, hun skal squ da selv tilbyde det.

Hvis man bliver skuffet over man ikke fik tilbudt en "håndtrold" må man da bare læse lidt herinde, der er masse af steder hvor man kan få det, hvor svært er det egentligt.

Da jeg første gang fik thaimassage var det pga. mit gamle skrantende kadaver, og det var bedere og billigere end fysioterapeuter/kiropraktorer, og det er stadig den primære grund til jeg får massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare for sjov:

Hvor mange af Jer er i ugens løb blevet et par cm eller mere kortere? :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en grundig research, er jeg kommet fem til, at de gamle grækere, når de ikke dyrkede analsex, havde stort glæde af thaimassage. Måske var det allerede der, det gik galt med deres økonomi.

preview_colourbox1215432.jpg

 

Modsat os jyder, som aldrig har dyrket griseri af nogen art.

penissculpture.jpg

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...