Hop til indhold
Tacoma

Lathifa – kysseglad latina på Amager

Recommended Posts

Det gode solskinsvejr satte gang i mine forårs-hormoner og jeg fik lyst til lidt hanky-panky.

 
Valget faldt på denne babe:
 
 
Jeg ringede til hende, men den blev ikke taget. 5 minutter senere ringede hun MIG op. Det ved jeg nu ikke helt om jeg bryder mig om ...
 
Anyhow, vi aftalte at mødes en time senere hos hende på Amager.
 
Det blev så tredie gang, jeg har frekventeret denne lejlighed (med tre forskellige piger) Alle tre gange gode oplevelser og høj kvalitet.
 
Først og fremmest: det ER hende på billederne. Jeg er stor tilhænger af ”what-you-see-is what-you-get” og det er tilfældet her.
Nye, vellignende billeder - uden alt for meget photo-shop fikkumdik.
 
Jeg blev modtaget af en storsmilende og charmerende pige iført bikini. Hun var højere end jeg havde regnet med, men hun blev også hjulpet af en par tårnhøje stilletter. 
 
Hun er fra Caribien (Den Dominikanske Republik) og taler ok engelsk
 
Vi blev enige om en halv times sex. Jeg tog et hurtig bad og blev herefter kysset til den helt store guldmedalje. 
 
Ikke noget med uengagerede tante-kys her. Gode, dybe, våde kys i rigelige mængder. Blev også slikket i ansigtet, på halsen og i ørene, hvilket egentlig var ret kinky.
 
Hun gik så over til et at de bedste blow-jobs jeg længe har fået. Hun tog den næsten til roden og heller ikke hér blev der sparet på mundvandet. :-)
 
Hun har en piercing i tungen, som hun også indrog på finurlig vis.
Ofte med øjenkontakt til de smukke mørke øjne.
 
Vi gik over til en 69’er og hun gav den stadig gas.
 
På med gummi og så red hun på mig med sin blyant-stramme fisse.
Det var super dejligt. 
 
Jeg havde egentlig planlagt at jeg også skulle tage hende doggy-style, men da hun begyndt på lidt frækt twerking med hendes spændstige røv, kunne jeg simpelthen ikke holde mig tilbage, så hun fik den.
 
Herpå nussede hun lidt om mig og vi begyndte igen at kysse. Jeg fik mobiliseret lillebror igen og begyndt at rive den af.
 
Jeg nåede at tænke, at det nok var lidt for ambitiøst, men så satte hun sig op på knæ og onanerede voldsom med to fingre i fissen mens hun stønnede intenst. Det så simpelthen så frækt ud, at ladning nummer to røg ud over os begge.
 
Tiden var gået, men jeg fik lov til lige at tage et efterfølgende bad.
 
Alt i alt en glimrende måde at bruge en mandag eftermiddag på.
Sød og køn pige. 
 
800 kr. for en halv time incl. øko-fransk, (masser af) tungekys og to udløsning synes jeg var godt givet ud.
 
 
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en dejlig oplevelse der kan snittes ind i pistolskæftet, som et skønt varigt minde  :cool:   Men Nice at hun leverede hvad Du kom efter  :-P   Er jo lige før det er en solstråle oplevelse på en forårsdag  :cool:

 

                                                                                                            Venligst Nicey.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Fin anmeldelse - hun ser også sød/fræk ud :-)

De bryster ser ikke ægte ud, men de er jo "gemt" i BH på alle billeder, er der "grimme ar" eller hvorfor "gemmer hun dem"?

- eller er vi bare lidt paranoide, hahahaha  

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

- eller er vi bare lidt paranoide, hahahaha

Bare fordi du er paranoid, betyder det ikke, at der ikke er nogen der er ude efter dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Babserne føltes meget naturlige. Jeg skal dog ikke udelukke at de har fået en hånd med på vejen.

Jeg bemærkede ikke nogen "grimme ar" i kampens hede

 

Der var lidt omkring navlen (piercing gone wrong?) men ikke noget, der ændrede billedet af en yderst attraktiv pige.

 

Fik jeg nævnt at hun havde en ordentlig manke?

 

(altså på hovedet. Fissen var glatbarberet :-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Dejligt hun er glat, en kæmpe manke dernede er et stort turn off for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Lige hjemkommet fra et besøg hos denne lille perle..

Ja, det er 100% hende på billederne, og JA hun kysser (dybt) - Lækker "Latino-røv", en del tatoo (generer ikke mig) Brysterne er hjulpet, men sidder fint.

 

HVIS du har en kone/kæreste hjemme, og skal direkte hjem, så vær opmærksom på at hun bruger en kraftig (god) Parfume, og den hænger altså i både hud & hår, efter jeg var gået fra stedet ;-)

Bestilte en ½ time, til de 800.- (hun forstår ikke meget engelsk) og jeg er sikker på at "bag-kvinden" slet ikke er i lejligheden, men bare "guider" kunderne hen til adressen
(som så ikke er den du får oplyst, men det klassiske "på den anden siden af gaden"- trick, men fint nok) de skal jo også passe på dem selv.

Jeg blev tilbud bad, men kom lige fra et, så jeg blev bare henvist til lige at vaske de nedre regioner, fint nok, der er fokus på renheden ;-)

Lagde mig på sengen, og hun kravlede op, og begyndte at kysse, dybt - vådt og med god tunge .. Hun har nogle super flotte/frække brune øjne, så da hun gled ned, og begyndte på

det franske, var der godt med øjenkontakt, og MASSER af spyt/savl & tunge .. FUCK hun kan sutte en død op! Jeg lå og nød en mega lækker suttetur, hvor der blevet savlet, spyttet, slikket boller og suttet pik, HELT I BUND!
Hun har en teknik, hvor der kommer godt med Vakuum, og det virker ihvertilfald for mig!! :-)

Efter hun havde suttet mig i ca. 10 min. kravlede hun henover mig, så vi kunne nyde en 69'er, og hendes egen hygiene var også helt i top, og hun smagte frisk- og lækker.
Under hele seancen, blev der brugt meget lidt hånd, og hun kunne sagtens holde mig stiv i de næsten 20 min. (fra hendes start, til slut med 69'er) hvor hun bare suttede & modtog godt med tunge.
Jeg syntes selv mest om at slikke pigen, når hun ligger på ryggen, da jeg bedre "kan komme til" og ramme der hvor jeg ved det pirrer ;-) Men, alligevel lykkes det at få hende til at ryste, klynke & komme efter

en solid gang tungearbejde (my favorite) .. 
Hun "hoppede af" og vendte sig om, besteg mig, og så blev der ellers bare knaldet igennem, men hende på toppen, godt fast i nakken, og så ellers fuld fart på... 

Det holdt hårdt, og jeg måtte overgive mig efter små 5-8 min. ... Jeg lå bare og nød, denne lækre kvinde, der lå ovenpå og gispede og grinede ..
Da hun hoppede af, viftede hun med hånden, nede ved fissen, for ligesom at indikerer at den var godt varm, og kørt igennem.. Vi grinte begge to, og hun fandt køkkenrullen..

Lidt senere stod jeg igen, i sollyset på en trafikeret gade på Amager, og duftede stadig af hendes parfume, og tænkte "Det var sgu en god oplevelse... "

Kan anbefales, hun er sød (forstår ikke meget engelsk) lækker Latino røv, og et gensyn værd ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til T-Bone

Glæder mig at du også havde en fed oplevelse.

Kan fuldt ud tilslutte mig dine betragtninger mht vakuum og brug af parfume :-)

Synes stadig jeg kan mærke duften af hende

Og tak til jer andre for de pæne ord

Ciao

Tacoma

Del dette indlæg


Link til indlæg

så er vi måske gået lige forbi hinanden jeg har nemlig også været forbi i dag   :D

 

midt under rideturen begyndte hun at bløde, så jeg mistede lidt gejsten med blød på hele dilleren - om det var perioden der lige var startet eller 'svampen' der havde forflyttet sig indvendigt vides ikke, men blod var der  :shock:  :shock:  :shock:

 

hendes bryster er som skrevet hjulet

 

hendes røv er i verdensklasse  :D

 

hendes ansigt, øjne og smil er utroligt flot

 

og hun sutter næsten helt til roden og gør det skide frækt  :D

 

venter mindst 4-6 dage med at vende tilbage, så gæsterne fra Rødby er rejst hjem igen  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

så er vi måske gået lige forbi hinanden jeg har nemlig også været forbi i dag   :D

 

midt under rideturen begyndte hun at bløde, så jeg mistede lidt gejsten med blød på hele dilleren - om det var perioden der lige var startet eller 'svampen' der havde forflyttet sig indvendigt vides ikke, men blod var der  :shock:  :shock:  :shock:

 

hendes bryster er som skrevet hjulet

 

hendes røv er i verdensklasse  :D

 

hendes ansigt, øjne og smil er utroligt flot

 

og hun sutter næsten helt til roden og gør det skide frækt  :D

 

venter mindst 4-6 dage med at vende tilbage, så gæsterne fra Rødby er rejst hjem igen  :D

 

Ouch, that can't have been fun to notice. How did you handle the situation, if you don't mind me asking?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hippo, kommer an på hvad tid du var der, jeg var forbi før kl. 14:00 ;)

Håber ikke jeg har "ødelagt" hende :-)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt en uheldig oplevelse i går!

 

Jeg ringede kl.21:30 til hende i går, og fik aftalt, at jeg kunne være på Amager om 10 min. Fik adressen og kørte derhen.
Aftalen var, at jeg skulle ringe, da jeg stod ved opgangen.

 

Da jeg ringede var telefonen slukket, og det var ikke til at komme i kontakt :(

 

Jeg ventede dog 10 min. i bilen i håb om, at det måske var forbindelsen den var galt med. Måtte dog indse, at de nok havde lukket.

 

Det blev i stedet et tinder match, jeg tog over til og havde sex med.

 

Havde ellers glædet mig til noget latina love :D

 

 

Redigeret af Rayban85

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der for et par dage siden, men jeg er nu ikke lige så begejstret som mange af de andre. 

Det positive:

Hun er pænere end på billedet, faktisk er hendes krop endnu bedre IRL . Virkelig en fantastisk krop...

Hendes Blowjob er lige over middel, men ikke meget bedre. 
Hun kysser også fint, så ingen tante kys...

 

Det negative:

 

Der bliver snydt lidt med tiden. Betalte for 30 min, og blev virkelig skyndet ud, efter 22 min - uden tilbud af evt. bad el. lign.

 

Timer på som man bare kan høre hele tiden(som jeg burde have tjekket), som virkelig er stressende. Og når den ringer så er det virkelig bare hands off.  

Upersonligt - snarere betjening end service. Så er det GFE du søger- er det på ingen måder her du får det ... 
 

 

Konklusion:

 

Et anstændigt knald, men på ingen måde en gentagelse. Hun er ok alt i alt til en engangsforestilling, men jeg anbefaler bare en 15-20 min oplevelse og så videre i teksten tilgang. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

TboneDK sagde den 10 Mar 2015 - 7:58 PM:

Hippo, kommer an på hvad tid du var der, jeg var forbi før kl. 14:00 ;)

Håber ikke jeg har "ødelagt" hende :smile:

 

det havde du ikke TboneDK  :D

 

fejlen var min, men jeg skulle jo passe på netop ikke at ødelægge hende for meget, da andre sikkert kom efter mig  :D

 

så jeg tillod kun at lillemand fik ½ blodtilførsel under BJ, da hun ellers ville ha' påført sig selv strækmærker i mundvigen og måske en kæbeskade  :D :D

 

da blodtilførslen så blev skruet op til næsten fuld styrke, begyndte hun at bløde lidt  :D :D

 

jeg er jo af den overbevisning at kan der komme 3½ kg ud, kan der vel også masses 3½ kg ind   :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Lathifa i torsdags.

 

Ja, hun er en utrolig lækker pige. Og rigtig sød :-)

Fik 30 min med super service. Må dog sige, at da der var gået 20 min. mente hun det var slut! Men jeg sagde nej og fik de sidste 10.

Alt i alt super oplevelse.

 

Mial

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...